۹۹۲۰۷۸
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

استاندار تهران: در برابر زلزله آمادگی کافی داریم

استاندار تهران با بیان این که پس از زلزله بامداد جمعه ۴۰ پس لرزه داشتیم، گفت: آمادگی کافی برای حوادث احتمالی در استان وجود دارد.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران با بیان این که پس از زلزله بامداد جمعه ۴۰ پس لرزه داشتیم، گفت: آمادگی کافی برای حوادث احتمالی در استان وجود دارد.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در بامداد جمعه را شاهد بودیم، که استان‌های البرز، تهران و مازندران را تحت تأثیر قرار داد و اکیپ‌های امدادونجات بلافاصله به روستاهای محل زلزله اعزام شدند.

وی گفت: خسارات مالی و جانی ناشی از زلزله نداشتیم، اما در پی وقوع زلزله و تبعات آن در گیلاوند یک سالمند در پی فرار جان خود را از دست داد و یک خانم ۲۱ نیز بر اثر ایست قلبی ناشی از ترس از زلزله جان سپرده است.

استاندار تهران گفت: دو هزار و ۶۰۰ نفر در اورژانس و شش اکیپ هلال احمر به مناطق زلزله اعزام شدند و در حال حاضر شرایط به ثبات رسیده است و مصدومین نیز به غیر از دو نفر که در مراکز درمانی هستند، مرخص هستند.

محسنی بندپی افزود: بعد از زلزله بیش از ۴۰ پس لرزه داشتیم، اما آنچه مهم است، آمادگی تیم‌های امداد و نجات، اماکن اسکان اضطراری و انبارهای هلال احمر است، مخازن آب استان نیز آمادگی آب رسانی به مناطق در صورت قطع آب را دارند.

وی شرایط تهران با توجه به ویژگی‌هایی که دارد و ساختمان‌های بلندمرتبه فوق العاده توصیف کرد و گفت: نیاز به امکانات پهبادی برای هلال احمر و امدادرسانی در تهران داریم.

استاندار تهران افزود: بیمارستان‌های استان تهران نیز آمادگی کامل دارند، اپلیکیشن «شهر آماده و شهروند آگاه» نیز توسط شهرداری در حال آماده سازی است، که آمادگی شهروندان برای حوادث را افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع،ر

      مثل‌بقیه‌امادگیهاتون‌.

    • بدون نام

      اره تو بمیری. شما عرضه هیچ کاری رو نداذید

    • بدون نام

      عمارتهای چند طبقه ومردم وکارشناسان بی توجه به حوادث اگر زلزله شد هیچ کاری نمی شود کرد چرا مهندسان ایرانی نگاه به غرب وساختمانهای آنها دارند که در برابر حوادث کاملا ضربه پذیر باشد

    • عدالتخواه

      چرااینهمه دروغ میگید.......معاون شهرداری میگه نه تنها آمادگی نداریم واگراتفاقی بیفته بایدازسازمانهای بین المللی کمک بگیریم

    • بدون نام

      مثل کرونا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      یک بارارندگی میشود غافلگیر میشوید حالا زلزله فقط لاف

    • بدون نام

      گاهی فکر میکنم مسئولین برای مردم کشورهای دیگه صحبت میکنن چون بسیاری از حرفهاشون برای ما ایرانیها اصلا صحت نداره!! ده دقیقه بارون میاد همه جا رو آب میگیره حالا اگر خدا نکرده زلزله شدید بیاد و خرابی وسیع ایجاد بشه چطور اون حجم زیاد از خاک و سنگ و غیره رو میخوان جابجا کنند؟؟ هنوز ساختمان آلمینیوم یادمون نرفته.

    • علی

      ریس ستاد بحران میگه آمادکی نداریم استاندار میگه آمادکی دادیم .احتمااالا خودشون تو جاهای امن نشسنن که آمادگی زلزله قوی را دارند با خودتون چند جند هستید.....

    • علی

      انشااله که زلزله نیاید والا اینها فقط دروغ میگویند وبس
      کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن

    • بدون نام

      بخدا داری دروغ میگی. هیچ آمادگی ندارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب استاندار فرمایشات میفرمائید. عالیجناب شما وتشکیلات تحول تان قادر نیستند ار پس شلوغی وترافیک خیابانها تهران بر بیاد حالا تصویر کن زلزله وتخریب صدها هزار ساختمان بلند مرتبه تهران ویران وراهها وگذرگاها را مسدود کنه دزدی چپال
        حمله به فروشگاهها جنایت به حدی گسترش پیدا خواهد کرد که شما به فکرتان هم قطور نخواهد کرد اینها فقط تو جلسات هفتگی شما رو کاغذ ست و بس. ملتفدید عالیجناب ؟

    • بدون نام

      پس زلزله بیا تا بمیریم ما هم اماده ایم

    • ابوالفضل

      هنوز شهرداری معضل ترافیک را نتونسته حل کنه
      جای تعجب که در وضعیت زلزله که شهر به کلی فلج میشه آمادگی کامل دارند
      آمادگی برای چه کاری
      احتمالا ابراز تاسف
      یا حضور در محل فاجعه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج