۹۹۲۰۹۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

آماده باش ۲۴ساعته نیرو‌های امدادی در تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر این که حداقل ظرف ۲۴ ساعت آینده نیروهای امدادی و خدماتی در سطح استان تهران در آماده باش کامل خواهند بود، گفت: در تأسیسات زیر بنایی استان تهران خسارتی نداشتیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر این که حداقل ظرف ۲۴ ساعت آینده نیروهای امدادی و خدماتی در سطح استان تهران در آماده باش کامل خواهند بود، گفت: در تأسیسات زیر بنایی استان تهران خسارتی نداشتیم.

محمد تقی زاده در تشریح آخرین وضعیت استان تهران در پی وقوع زلزله شب گذشته گفت: با توجه به میزان زلزله‌ای که به وقوع پیوست و خفیف بودن آن خوشبختانه در حوزه مالی و جانی خسارتی نداشتیم؛ البته تعدادی مصدوم بر اثر ترس از زلزله داشتیم که به صورت سرپایی مداوا شدند. البته یک مورد شکستگی پا نیز وجود داشت.

وی افزود: در حوزه مالی خسارتی به زیر ساختهای استان به ویژه دو شهرستان نزدیک به کانون زلزله یعنی دماوند و پردیس نداشتیم. سد ماملو و لار در تاسیسات با مشکل خاصی مواجه نشدند. در راههای استان نیز مشکل خاصی نداشتیم به جز یک مورد در اوشان فشم که همان شب گذشته رفع مشکل توسط نیروها انجام شد.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه حداقل ظرف ۲۴ ساعت آینده کلیه نیروهای امدادی و خدماتی در سطح استان تهران در آماده باش کامل خواهند بود، اظهار کرد: ۲۶۰۰ نیروی امدادی در آماده باش کامل هستند و نیروهای هلال احمر نیز در قالب ۶ اکیپ پس از وقوع زلزله بامداد امروز به محل کانون اصلی زلزله اعزام شدند.

وی تاکیدکرد: حداقل در ۲۴ ساعت آینده نیروهای امدادی و خدماتی شامل هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به ویژه در مناطق کانون زلزله در آماده باش کامل خواهند بود. قطعا با توجه به روند کاهشی میزان پس لرزه‌ها به احتمال زیاد خطر رفع شده؛ اما باید بدانیم زلزله قابل پیش بینی نیست و شهروندان باید هوشیار باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت و پرت
      اخه بخواهد زلزله بیاد کی کجاست

    • بدون نام

      ما کلا آماده ایم، فقط نمیدونم چرا همیشه غافل گیر میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج