جاباما
۹۹۳۲۱۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کولاکوویچ: می‌توانستم برای قراردادم شکایت کنم

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: من می‌توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم.

خبرگزاری تسنیم: ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در صربستان به «استاد کسب جام» مشهور است پس از برکناری از هدایت تیم ملی ایران در زادگاه خود «پودگوریتسا» مشغول استراحت است و به نوشته رسانه‌های لهستانی،‌ گزینه نخست هدایت تیم «زاویرچه» در لیگ برتر این کشور به حساب می‌آید.

برای رسانه‌های اروپایی همچنان جالب است که چرا این مربی در حالی که سهمیه المپیک را برای تیمش (تیم ملی والیبال ایران) کسب کرده بود از کار برکنار شد. کولاکوویچ در مورد جدا شدنش از تیم ملی ایران اظهار داشت:‌ فدراسیون والیبال ایران، مشکلات مالی ناشی از کرونا را دلیل تصمیم خود عنوان کرد. قرارداد من تا اول سپتامبر ۲۰۲۰ معتبر بود، ولی با توجه به تعلیق مسابقات والیبال و برگزاری آنها در سال آینده، برای طرف ایرانی، پرداخت ۱۵ ماه دستمزد بدون هیچ‌گونه فعالیتی، توجیه اقتصادی نداشت و خیلی گران بود. من می‌توانستم برای دریافت مبلغ قراردادم شکایت کنم، ولی این کار را نکردم. به نظر من حالا زمان بازگشت به فعالیت در یک باشگاه اروپایی است.

کولاکوویچ در مورد لغو چهارمین حضورش در المپیک گفت: زندگی همین است. چه کسی انتظار شیوع چنین ویروسی را در سرایر جهان داشت؟ من فکر می‌کنم مردم، چیزهای بسیار بیشتر و مهمتری را نسبت به من (حضور در المپیک) از دست دادند. باید به زندگی از دریچه دیگری نگاه کرد، چون وقتی دری بسته می‌شود، درهای دیگر قطعاً باز خواهند شد. همه ما به خاطر گسترش ویروس کرونا ناگهان مجبور شدیم به خانه برگردیم و متوجه شدیم که چقدر از مسائل اصلی زندگی دور و درگیر خودخواهی بودیم.

سرمربی پیشین تیم ملی صربستان در مورد عدم راهیابی این تیم به المپیک تصریح کرد: صربستان، قهرمان اروپاست، ولی در المپیک حاضر نیست. این نشان می‌دهد که سطح تیم‌ها چقدر به هم نزدیک و کسب سهمیه المپیک از اروپا چقدر سخت است. المپیک بدون صربستان، کیفیت پایین‌تری خواهد داشت، چون اگر صربستان به المپیک می‌رسید، یکی از امیدهای کسب مدال بود. امیدوارم این اتفاق در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیفتد و صربستان هم در المپیک و هم در اروپا و مسابقات قهرمانی جهان، روی سکو برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای چی رفت
      خیلی خوب بود

    • بدون نام

      برای چی رفت
      خیلی خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج