۹۹۴۵۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

توزیع ۴میلیون و ۷۰۰هزار غذای گرم در کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور امروز در مراسم سومین رزمایش مواسات و همدلی در خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و پخت تمامی غذا‌ها و وعده‌های گرم غذایی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت و درمان و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

او افزود: بیش از یک هزار و۳۰۰ آشپزخانه در ماه رمضان در سراسر کشور برای نیازمندان طبخ غذا انجام می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج با کمک خیرین ۲۰۰ هزار بسته غذایی، هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار داده است، توزیع بسته‌ها با رعایت تکریم و در نیمه‌های شب انجام شده است تا کرامت و آبروی نیازمندان حفظ شود.

بختیاری بیان کرد: در خراسان رضوی با ریاست نماینده، ولی فقیه تا کنون ۱۵۰ هزار بسته غذایی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان و اقشار محروم توزیع شده است.

او تصریح کرد: پس از کمک ۷۰ میلیارد تومانی به کمیته امداد، در همان روز ۵۰۰ هزار تومان به حساب هر یتیم واریز شد و این قدم بزرگ و ارزنده‌ای در حمایت از ایتام به شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راجوخان هندی

      بقران قسم دروغ میگویند،ما تابحال تو این بیست روز ماه رمضان تو محلمان کلی آدم فقیر داریم ، حتی یک پرس غذا توضیح نکردند،فکر کنم این ها این غذاهای گرم و خدا میدونه کجاها و چگونه تقسیم میکنند،آخه دروغ تو ماه مبارک رمضان.....!!!!!!!

    • بدون نام

      هر انسان برایه زنده ماندن نیاز به یه وعده غذا در شبانه روز داره!! ضمن تشکر و قدردانی از خدمات کمیته محترم اونم اگر و فقط اگر نیّتشان خداوند و رضایه اوست. لازم بذکر است اولا ایا ما فقط 4/5 میلیون گرسنه داریم و باید فقط برایه یک شبانه روز زنده بمانند؟ بعدش چی؟؟؟ دوما. هیچی.ولش کن زبان......... سر سبز میدهد برباد.

      پاسخ ها

      • راجوخان هندی

        احسنت ، درود برتو،گل گفتی،ولی این ها گوششان به این حرف ها بدهکار نیست عزیزم....!!!!!!

    • بدون نام

      شکمها هم گاهی فصلی سیر میشوند مهربان میشوند و در ماشینها کمی غذا توزیع میکنند امروز بخورند صبح گرسنه نمیشوند ؟شکم دائم غذا میخواهد

    • بدون نام

      راجو جون تو محله ما که دادن شما هم چشم کورتو باز کن میبینی خدا بزنه تو کمرت که قسم دروغ نخوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج