۹۹۵۲۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شرط مهم امباپه برای تمدید با PSG

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی گزینه اول رئال برای تابستان ۲۰۲۱ خواهد بود. خبری که بر هیچکس پوشیده نیست. امباپه مدت هاست که در فهرست خرید رئال قرار دارد ولی مادریدی ها به خوبی می دانند که پی اس جی فعلا قصد مذاکره برای انتقال فوق ستاره خود را ندارد. انها حتی پیش از شیوه کرونا از تلاش برای جذب امباپه در تابستان ۲۰۲۰ منصرف شده بودند.

آی اسپورت: کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی گزینه اول رئال برای تابستان ۲۰۲۱ خواهد بود. خبری که بر هیچکس پوشیده نیست.

امباپه مدت هاست که در فهرست خرید رئال قرار دارد ولی مادریدی ها به خوبی می دانند که پی اس جی فعلا قصد مذاکره برای انتقال فوق ستاره خود را ندارد. انها حتی پیش از شیوه کرونا از تلاش برای جذب امباپه در تابستان ۲۰۲۰ منصرف شده بودند.

در حالی که شایعاتی مبنی بر خیز رئال برای جذب امباپه برای تابستان پیش رو وجود داشت، اپیدمی کرونا همه چیز را به طور قطعی تغییر داد. طبق ادعای اکیپ، امباپه پس از شیوع کرونا و شرایط پیش آمده برای دنیای فوتبال، تصمیم به ماندنی شدن در پی اس جی حداقل برای فصل آینده گرفته است و رئال مادرید هم دیگر توان مالی جذب او برای تابستان پیش رو را ندارد.

در حال حاضر همه امید سران رئال بر این است که امباپه قراردادش را تمدید نکند. قراردادی که تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد و کیلیان می تواند تابستان همان سال به عنوان بازیکن آزاد، راهی رئال شود.

چیزی که رئالی ها نمی خواهند، وارد جنگ شدن امباپه با پی اس جی است. استراتژی آنها مشخص است؛ کیلیان با پاریس تمدید نکند تا شانس جذبش در تابستان ۲۰۲۱ افزایش پیدا کند. در صورتی هم که پی اس جی بازهم رضایت به فروش امباپه ندهد، او تابستان ۲۰۲۲ رایگان در دسترس خواهد بود.

سران پی اس جی از تمایل امباپه برای جدایی آگاهند و از این در هراسند که او تابستان ۲۰۲۲ به صورت بازیکن آزاد راهی رئال شود. آنها به همین دلیل سخت در تلاشند تا او را به تمدید متقاعد کنند.

طبق ادعای اکیپ، فوق ستاره فرانسوی تنها به یک شرط تمدید خواهد کرد. شرط امباپه این است که در قراردادش بندی گنجانده شود که بر اساس آن او بتواند با پرداخت رقمی مشخص، راهی رئال مادرید شود. باید دید پی اس جی با این درخواست موافقت خواهد یا خیر. بدیهی است که در صورت مخالفت، امباپه از تمدید سر باز خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج