جاباما
۹۹۶۸۳۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: ما می‌خواهیم در اهواز میزبانی کنیم

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: هرگز بابت تصمیمی که در زمستان سال گذشته برای برگزار نشدن بازی با استقلال گرفتم پشیمان نیستم.

خبرورزشی: سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد با تأیید تاریخ مشخص شده برای برگزاری دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل استقلال گفت: «هرگز بابت تصمیمی که در زمستان سال گذشته برای برگزار نشدن بازی با استقلال گرفتم پشیمان نیستم». با مرد همه‌کاره باشگاه فولاد درباره شرایط استان خوزستان و میزبانی ظاهراً خطرناک از استقلال حرف زدیم.

آقای آذری! وضعیت استان خوزستان به لحاظ کرونا به چه ترتیب است؟

فعلاً شرایط مثل قبل است با این تفاوت که گرمای ۴۳ یا حتی ۴۴ درجه را هم باید به آن اضافه کرد. گفته می‌شود قرار است دیدار ما و استقلال در تاریخ ۲۹ خرداد برگزار شود و برنامه مسابقات را به ما اعلام کردند و ما باید در آن تاریخ با استقلال بازی کنیم.

شنیده می‌شود شهر‌های شیراز و تبریز به عنوان میزبان این دیدار از طرف شما اعلام شده است؟ درست است؟

جا دارد بابت نگرانی آن دسته از عزیزانی که این روز‌ها به ما شهر پیشنهاد می‌دهند، تشکر کنم. ما خودمان شهر و استادیوم اختصاصی داریم. این افراد به ما لطف دارند که به فکر سلامتی و جان ما هستند، اما اولاً تا آن تاریخ یک ماه زمان باقی مانده و قرار است با تمهیداتی که دکتر شریعتی، استاندار محترم خوزستان و مسئولان ستاد کل کرونا استان در پیش گرفتند، شرایط هفته به هفته بهبود پیدا کند.

یعنی تا آن زمان خوزستان به وضعیت سفید می‌رسد؟

چراکه نرسد؟! ان‌شاءا... تا آن زمان با این تلاش و همیتی که بین مردم استان و دست‌اندرکاران کادر پزشکی ایجاد شده شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که بازی در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار شود. باز هم از همه آن‌هایی که نگران سلامتی تیم فولاد و بازیکنان هستند سپاسگزارم.

اما استقلالی‌ها تا حدی نگرانند؟!

کرونا وضعیتی ایجاد کرده که نمی‌توان درباره هیچ چیز قول صد در‌صد داد ولی من معتقدم ان‌شاءا... تا آن زمان خوزستان به وضعیت سفید می‌رسد. برای راه افتادن چرخ لیگ باید همه دست به دست هم بدهیم و دیگر به جای نق زدن باید کمک کرد لیگ با وضعیتی که مد نظر فدراسیون پزشکی ورزشی است برگزار شود.

شما در دی ماه سال گذشته می‌توانستید این دیدار را به راحتی و خارج از فضای کرونا برگزار کنید! آیا حالا و پس از گذشت چند ماه، در این شرایط سخت از آن تصمیم تان پشیمان نیستید؟

خیر! به هیچ عنوان! ببینید ما در بحث مدیریت، مدیریتی داریم به نام مدیریت اقتضایی! گاهی اوقات شرایط اقتضا می‌کند که براساس زمان، مکان و یا موقعیتی که در آن هستیم یک تصمیم مهم بگیریم و به اعتقاد من در آن برهه آن تصمیم بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای تیم فولاد و استقلال بیفتد. استقلال نماینده ایران در مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بود و ما دوست داشتیم با توجه به منافع ملی، به باشگاه استقلال به عنوان نماینده کشورمان کمک کنیم. ضمن اینکه دلیلی نداشت تیم فولاد زودتر از بقیه تیم‌ها به مسابقات برگردد. ما هم دوست داشتیم مثل سایر تیم‌ها از فرصت تعطیلات و استراحت برای بازسازی تیم‌مان استفاده کنیم.

با این شرایط و جایگاه جدولی فکر می‌کنید امسال سهمیه لیگ برتری قهرمانان آسیا را بگیرید؟

من از روزی که به مدیریت باشگاه فولاد رسیدم نه قول سهمیه دادم و نه قول قهرمانی! حالا خوشحالم که به عنوان یک تیم حرفه‌ای جایگاه معقولی در جدول برای خودمان دست و پا کرده‌ایم. آقاجواد نکونام و کمک‌های‌شان به اتفاق اعضای هیئت مدیره همه در تلاش هستیم تا جایگاهی درخور نام و شخصیت باشگاه فولاد در پایان لیگ نوزدهم برای این تیم رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نیک ارا

      انقدر حرف نزن شرایط خوزستان اصلا می فهمی چیه حرف میزنی

    • بدون نام

      آقای آذزی راهمه قبول دارنند نمیدانم چرا ریس فدراسیون انتخب نمیشود از لحاظ مدیریت در فوتبال باکلاس است

      پاسخ ها

      • یاشاسین تراکتور

        مطمئنی؟؟؟

    • بدون نام

      متاسفانه سازمان لیگ طرفدار استقلال است و بهمین خاطر میزبانی رو از فولاد می گیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج