جاباما
۹۹۷۴۴۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترافیک سنگین در محورهای ورودی گیلان

فرمانده انتظامی &#۰۳۹;گیلان با اشاره ترافیک سنگین اما روان در محور قزوین به رشت در محدوده منجیل به رودبار، بر رعایت قوانین و مقررات و موازین بهداشتی توسط مسافران تاکید کرد.

ایسنا: فرمانده انتظامی 'گیلان با اشاره ترافیک سنگین اما روان در محور قزوین به رشت در محدوده منجیل به رودبار، بر رعایت قوانین و مقررات و موازین بهداشتی توسط مسافران تاکید کرد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مراکز اقامتی از یکم خرداد ماه، اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گیلان، رستوران‌ها، هتل‌ها و اغذیه فروشی‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، پس از ماه مبارک رمضان مجاز به بازگشایی، ادامه فعالیت و ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران هستند.

وی با بیان اینکه افزایش سفرها و حجم انبوه ورود مسافران به گیلان از روز گذشته، زنگ خطر افزایش شیوع کرونا را به صدا در آورده است، افزود: برداشته شدن محدودیت تردد در جاده‌های گیلان، به معنای مهار کامل کرونا و حذف خطر ابتلا به این بیماری نیست.

ترافیک سنگین در محورهای ورودی گیلان

سردار ملکی با اشاره به ترافیک سنگین اما روان در محور قزوین به رشت در محدوده منجیل به رودبار، بر عزم جدی پلیس در برخورد با رانندگان متخلف تاکید و تصریح کرد: تمامی محورهای استان تحت نظارت ماموران پلیس و مجهز به سامانه‌های ثبت تخلفات است و با کلیه رانندگان پرخطر برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و " آستارا - اردبیل" و بالعکس اعمال می‌شود، گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مورخ ۳، ۴ و ۵ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۹ خرداد ماه جاری در محورقدیم "رشت - قزوین" و بالعکس ممنوع است.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: در محور "اردبیل - آستارا" و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مورخ ۳، ۴ و ۵ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۹ خرداد ماه جاری ممنوع است.

سردار ملکی ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب شهروندان و مسافران در رعایت قوانین و مقررات گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند امنیت روانی مردم را به خطر بیاندازند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تلفن مرکز کنترل پلیس راه گیلان با شماره‌های ۰۱۳۲۱۸۲۵۹۱۳ و ۰۱۳۲۱۸۲۵۹۱۴ به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج