۹۹۸۶۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با خودم گفتم این آسانسور بیاید قهرمان می‌شویم!

رافا بنیتس، سرمربی سابق لیورپول صحبت‌های جالبی را درباره اتفاقات پیش آمده قبل از دیدار تیمش مقابل میلان در فینال استانبول مطرح کرد.

ورزش سه: رافا بنیتس، سرمربی سابق لیورپول صحبت های جالبی را درباره اتفاقات پیش آمده قبل از دیدار تیمش مقابل میلان در فینال استانبول مطرح کرد.

قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ یکی از گرانبهاترین و مهمترین اتفاقات در کارنامه سرمربیگری رافا بنیتس به حساب می آید. لیورپول در فینال و در حالی که ابتدا با سه گل از میلان عقب افتاده بود نهایتاً در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی پیروز شد تا قهرمانی دراماتیکی را به ثبت رسانده باشد.

سرمربی آن زمان لیورپول یعنی رافا بنیتس اما حالا صحبت های عجیبی را درباره اتفاقات به وجود آمده پیش از آن بازی مطرح کرده است. او در این رابطه گفت: " من هنوز هم در مورد ایستادن تیم در هتل قبل از بازی فکر می‌کنم. وقتی که منتظر یکی از آسانسورها بودیم تا ما را به سمت لابی ببرد."

بنیتس در ادامه گفت: " من می‌گفتم اگر این آسانسور بیاید ما ۱-۰ پیروز خواهیم شد، اگر این یکی باشد قرعه‌کشی خواهیم کرد، اگر این آسانسور بیاید ما ضرر خواهیم کرد و اگر این یکی باشد ما قطعاً پیروز و برنده زمین را ترک می کنیم. این یک شب بسیار پر فراز و نشیب و جذاب بود و این داستانی بود که درباره آسانسورها وجود داشت."

بنیتس بعد از لیورپول هدایت تیم هایی نظیر نیوکاسل و رئال مادرید را بر عهده گرفت اما نتوانست موفقیت چندانی به دست آورد. او حالا هدایت باشگاه دالیان چین را بر عهده دارد اما گفته می شود سرمربی اسپانیایی علاقه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و باشگاه نیوکاسل دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج