۹۹۸۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نويي: بازيکنانمان اصل غيرت هستند

سرمربي استقلال گفت: تماشاگران بدانند بازيکنان اتقلال بي‌غيرت نيستند و اتفاقاً اصل غيرت هستند چون با همه وجود بازي مي‌کنند.

خبرگزاری فارس: سرمربي استقلال گفت: تماشاگران بدانند بازيکنان اتقلال بي‌غيرت نيستند و اتفاقاً اصل غيرت هستند چون با همه وجود بازي مي‌کنند.

امير قلعه‌نويي پس از تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازي با الجزيره آخرين شانس ماست هرچند که براي اين ديدار اکبرپور و عمران‌زاده را هم نداريم.

وي در مورد نتايج اين فصل استقلال گفت: جدايي چند بازيکن در اواسط فصل در نتايجي که رقم خورد بي‌تأثير نبود البته ما بيشترين لطمه را از ۴ بازيکن يعني بيک زاده، جمشيديان، تيموريان و حيدري خورديم که در اين فصل در حد و اندازه‌هاي خود نبودند در غير اين صورت باز هم بهتر نتيجه مي‌گرفتيم، البته بدشانس هم بوديم و اگر يک توپ روي دروازه ما مي‌آمد، همان يک توپ هم گل مي‌شد.

قلعه‌نويي گفت: اين نتايج خواست خداست و کاري هم نمي‌توان کرد. چطور وقتي مي‌بريم مي گوييم خدا را شاکريم؛ الان هم با خواست خدا نمي‌توان مقابله کرد.

وي با گلايه از تماشاگران استقلال گفت: بازيکنان استقلال بي‌غيرت نيستند. آنها مي جنگند، دعوا مي‌کنند و سرشان را جلوي توپ مي‌گذارند. اگر بازي‌ها را مي‌برديم آن وقت باغيرت مي‌شدند؟

سرمربي استقلال در مورد حمايتش از تصميم فتح الله زاده مبني بر کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازيکنان گفت: اين تصميم مديريتي است و در ايتاليا هم اين کار انجام شد. در هر حال بازيکن پول گرفته و اين شکست‌ها به مديرعامل هم فشار مي‌‌‌آورد. شکست براي مديرعامل و سرمربي است و برد براي بازيکنان. در هر صورت استقلال هم چند بازي است که نتيجه نگرفته و مديرعامل هم حق دارد.

وي افزود: اتفاقا بازيکنان استقلال اصل غيرت هستند و اگر هم ايرادي باشد خودم به آنها در رختکن مي‌گويم. حنيف و صادقي در بازي برابر ملوان مشکل داشتند و با اين حال براي بازي اعلام آمادگي کردند در حالي که شايد عضله پشت پاي صادقي پاره مي‌شد و اين جوان حتي جام جهاني را هم از دست مي‌داد. پس تماشاگران بدانند اينها بي غيرت نيستند و اتفاقا اصل غيرت هستند چون با همه وجود بازي مي‌کنند. چطور آن زمان که در صدر جدول بوديم با غيرت بوديم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج