جاباما
۹۹۹۵۶۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خوردبین: فوتبال، ترس مردم از کرونا را از بین می‌برد

محمود خوردبین چهره دوست‌داشتنی پرسپولیس طی سال‌های اخیر، همچنان تعصب زیادی به این باشگاه دارد و امیدوار است در همین فصل شاهد رقم خوردن چهارمین قهرمانی تیم محبوبش باشد.

خبرورزشی: محمود خوردبین چهره دوست‌داشتنی پرسپولیس طی سال‌های اخیر، همچنان تعصب زیادی به این باشگاه دارد و امیدوار است در همین فصل شاهد رقم خوردن چهارمین قهرمانی تیم محبوبش باشد.

محمود خوردبین در خصوص حواشی پیرامون از سرگیری لیگ گفت: «خدا را شکر که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با کمک وزارت بهداشت و سایر مسئولان کشوری یک تصمیم شجاعانه گرفتند که بابت این تصمیم، من به آن‌ها تبریک می‌گویم. همه ما به فوتبال نیاز داریم. اصلاً این فوتبال است که به جامعه نشاط می‌دهد. اگر کسی از کرونا می‌ترسد، همین فوتبال می‌تواند باعث از بین رفتن ترسش شود. از طرفی، فوتبال که متعلق به یک عده خاص نیست. الان یک نظرسنجی عمومی بگذارید تا ببینید همه مردم علاقه دارند تا بازی‌ها دوباره آغاز شود. این‌طور هم نیست که اگر یک نفر گفت لیگ را تعطیل کنید، همه بگویند چشم! الان دیگر وضعیت با گذشته تفاوت کرده و همه باید تابع قانون باشند و به لیگ برگردند. کسی نباید خودش را فراتر از قانون ببیند.»

او ادامه داد: «آن‌هایی که اعتراض می‌کنند در واقع مصالح شخصی خودشان را در خطر می‌بینند وگرنه هیچ دلیلی برای این اعتراض‌ها وجود ندارد. باشگاه‌ها نمی‌خواهند پول بازیکنان و مربیان خود را بدهند، به همین خاطر می‌گویند لیگ را ادامه ندهیم. البته این را هم می‌دانم که برخی نمی‌خواهند پرسپولیس به قهرمانی چهارم خود برسد و از این‌رو، تلاش می‌کنند که لیگ را به تعطیلی بکشانند ولی سازمان لیگ با شجاعت مقابل همه این مسائل ایستاد و حتی می‌بینیم که برنامه بازی‌ها هم اعلام شده است.»

از خوردبین در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، چون همین حالا ۱۰ امتیاز با سایر تیم‌ها فاصله دارد. همچنین بازی‌های پرسپولیس نسبت به باقی رقبایش سبک‌تر است. من معتقدم اگر فقط سه یا چهار هفته لیگ را برگزار کنند پرسپولیس قطعاً قهرمان خواهد شد. از همه کسانی که به شروع لیگ اعتراض دارند این سؤال را می‌پرسم که آیا می‌توان گفت که فصل همین جور بدون تکلیف باقی بماند و بدون تعیین قهرمان به سراغ فصل آینده برویم؟ من بعید می‌دانم کسی این منطق را بپذیرد که لیگ بدون تعیین قهرمان یا بدون پایان یافتن بازی‌ها تمام شود. البته بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و در باد این صدرنشینی نمی‌خوابند زیرا دوست دارند قهرمان شوند و هواداران را خوشحال کنند.»

او در نهایت گفت: «بهتر است همه دست به دست هم بدهیم و لیگ را به اتمام برسانیم. شرایط به این شکل نیست که بگوییم یک ماه یا دو ماه دیگر کرونا از بین می‌رود و آن وقت بهترین زمان برای شروع لیگ است. این بیماری حالا حالا‌ها با ما می‌ماند و باید به زندگی با وجود کرونا عادت کنیم. یکسری مسائل بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و کمیته مقابله با کرونا اعلام شده که من شک ندارم با رعایت این مسائل، کسی به این سادگی کرونا نمی‌گیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      یکی نیست به این بگه اگه کسی دچار کرونا شد باید فوتبال رو کنار بزاره چون ریه درگیره همش به فکر قهرمانی پرسپولیس نباش آقا جام و بدین و لیگ رو تموم کنید مبارکتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی پرسمولیسیا جونشون براشون مهم نیست؟! عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج