اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۰۱۸۵
۵۱ نظر
۵۰۰۷
۵۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات تازه از قتل رومینا

پرونده قتل رومینا، دختربچه تالشی به دست پدرش با بازداشت پسری که عکس او را منتشر کرده بود وارد مرحله تازه‌ای شد.

روزنامه شرق: پرونده قتل رومینا، دختربچه تالشی به دست پدرش با بازداشت پسری که عکس او را منتشر کرده بود وارد مرحله تازه‌ای شد.

بازداشت بهمن، جوانی که با رومینا ارتباط داشت و این ارتباط منجر به قتل رومینا شد، در آخرین ساعات جمعه در تالش اتفاق افتاد. این مرد یک روز قبل از بازداشت در مصاحبه‌ای ویدئویی گفته بود عموی رومینا او را تهدید به قتل کرده است.

بهمن در توضیحاتی که درباره رابطه‌اش با رومینا داده، گفته است: من و رومینا دو سال قبل از این حادثه با هم آشنا شدیم و من قصد داشتم با رومینا ازدواج کنم.

بهمن به منتقدانش که او را متهم به رابطه با یک کودک کرده‌اند هم گفت: خیلی مردان سن‌بالا هستند که چون پول دارند با دختران کم‌سن‌وسال ازدواج می‌کنند، چرا کار من بد بوده است؟ من رومینا را دوست داشتم.

آن‌طور که اطرافیان رومینا می‌گویند، بهمن موضوع خواستگاری را به یکی از نزدیکان پدر رومینا گفته و او نیز جواب داده بوده خانواده رومینا با این ازدواج موافقت نمی‌کنند. بااین‌حال بهمن یا خانواده او هیچ‌وقت برای خواستگاری رسمی و صحبت رودررو پا پیش نگذاشتند و موضوع زمانی جدی شد که خانواده رومینا متوجه شدند او از خانه فرار کرده است.

مادر رومینا: فکر می‌کردم دخترم خودکشی کرده است

مادر رومینا که این روزها داغدار دخترش است و روزهای سختی را می‌گذراند، درباره آنچه اتفاق افتاد، گفت: پدر رومینا مرد سخت‌گیری بود. البته او رومینا را از ته قلبش دوست داشت. وقتی به ما گفته شد بهمن خواستگار رومیناست، پدرش گفت رومینا را به بهمن نمی‌دهد. ما دو ماه بود که متوجه این رابطه شده بودیم. پدر رومینا طناب و مرگ موش آورد و به من گفت به رومینا بگو اگر می‌خواهد با آن پسر ازدواج کند بهتر است خودش را بکشد. حتی به من گفت تو یاد بده چطور این کار را بکند.

این زن در گفته‌هایش چندبار تأکید کرده پدر رومینا او را دوست داشت، اما فردی سخت‌گیر است. او ادامه داد: پدر رومینا درباره دخترمان سخت‌گیری می‌کرد. نسبت به کارهای او حساسیت نشان می‌داد و لباس‌پوشیدن او برایش مهم بود. چند روز قبل از حادثه دلخوری‌ای بین آنها پیش آمده بود. پدر رومینا برای او تی‌شرت خرید و به خانه آمد. رومینا را بغل کرد و گفت من تو را از ته‌ قلبم دوست دارم. رومینا و پدرش هر دو گریه کردند، من هم گریه کردم. وی درباره شب فرار رومینا گفت: آن شب شام خوردیم و رومینا کتری را برای جوش‌آمدن آب روی اجاق گذاشت. کتری که جوش آمد، پدر رومینا خودش برای دم‌کردن چای رفت و گفت رومینا دستش را می‌سوزاند.

بعد که چای دم کشید، رومینا چای آورد. او درباره این شایعه که رومینا در چای پدر و مادرش قرص خواب‌آور ریخته بود، گفت: چای را رومینا آورد و من هم نمی‌دانم قرص ریخته یا چه شده بود، اما بعد از خوردن چای همه ما خوابیدیم. صبح که بیدار شدیم، دیدم رومینا نیست. همه‌جا را گشتیم. پشت خانه را هم دیدیم، چون پدرش گفت ممکن است خودکشی کرده باشد. این زن که با صدای بلند گریه می‌کرد، گفت: من نامه‌ای روی میز رومینا پیدا کردم که نوشته بود شما می‌خواستید من بمیرم. فکر کنید حالا هم من برای شما مرده‌ام. ما تا چند روز فکر می‌کردیم رومینا خودکشی کرده است و دنبال جسد او بودیم تا اینکه عکسی به ما نشان دادند که رومینا با بهمن فرار کرده است و پدر رومینا آنجا بود که خیلی عصبانی شد.

فریب خوردیم

پدر بهمن هم درباره رابطه پسرش با رومینا گفت: وقتی آنها فرار کردند، من تازه فهمیدم چه شده است. بعد با پدر رومینا تماس گرفتیم و گفتیم حالا که فرار کرده‌اند بیا و رضایت بده بچه‌ها را به عقد هم درآوریم. او به همراه چند مرد دیگر از اقوامش به خانه دخترم در آستارا آمد. عاقد خبر کردیم و کارهای محضری را انجام دادیم، حتی برگه‌ای را که عکس روی آن می‌چسبانند تا آزمایش انجام شود هم از محضر گرفتیم. من متوجه شدم پدر رومینا منتظر کسی است. گفتیم عقد را شروع کنیم، گفت حالا صبر کنید. زنگ را که زدند، پدر رومینا در را باز کرد و دیدیم که مأموران پلیس هستند. آنها بهمن را بازداشت کردند. ما هرگز فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد. پدر رومینا ما را گول زد.

انتشار عکس خواست رومینا بود

عصبانیت پدر رومینا با انتشار عکسی از دخترش به اوج رسید. بهمن چند روز بعد از فرار با رومینا عکسی از خودش و رومینا در فضای مجازی منتشر کرد تا به این وسیله اعلام کند او رومینا را از خانواده‌اش دزدیده است و همین هم عصبانیت پدر متعصب را به اوج رساند. این در حالی است که بهمن پیش از این گفته بود رومینا درباره اینکه پدرش فردی متعصب است و درباره رومینا بسیار سخت‌گیری می‌کند صحبت کرده بود و می‌دانست پدر رومینا دخترش را به‌خاطر بهمن تحت فشار قرار داده است. او درباره اینکه باوجوداین چرا اقدام به انتشار عکس کرده است، گفت: من رومینا را به خانه خواهرم بردم و چند روزی آنجا میهمان بودیم. رومینا از من خواست عکسی منتشر کنم تا مشخص شود که با هم فرار کرده‌ایم. چون رومینا خواست، من این کار را کردم. من آن دختر را دوست داشتم.

بهمن گفت: من حالا هم اذیت می‌شوم. مردم می‌گویند تا به حال دو دختر دیگر را هم فراری داده‌ام، درحالی‌که دروغ است. من این کار را نکرده‌ام. مردم می‌گویند مقصر تو بودی، اما من نمی‌خواستم این‌طور شود. عموی رومینا با من تماس گرفت و من را تهدید کرد و گفت من را با گلوله می‌کشد. آنها من را تهدید می‌کنند.

بعد از مصاحبه‌های بهمن، این جوان که مدعی شده بود ممکن است به قتل برسد، از سوی مأموران به دستور بازپرس به اتهام آدم‌ربایی و شواهد به‌دست‌آمده درباره اینکه بهمن در تحریک پدر رومینا برای قتل نقش داشته است بازداشت شد.

شبی که رومینا کشته شد

مادر رومینا تنها شاهد قتل دخترش است. او درباره اینکه رومینا چطور کشته شد، گفت: رومینا و برادرش خوابیده بودند، من هم به سمت حمام رفتم. چند تکه لباس برای شستن داشتم. رفتم که لباس‌ها را بشویم، یک‌دفعه پدر رومینا به حمام آمد و در را روی من بست. همان لحظه فهمیدم همه‌چیز تمام شد. فریاد زدم، به در کوبیدم، جیغ کشیدم و کمک خواستم. وقتی توانستم بیرون بیایم که کار از کار گذشته بود و پدر رومینا او را کشته بود. بعد با همان داس بیرون رفت و مردم را خبر کرد. من نمی‌توانم این مرد را ببخشم و از او طلاق خواهم گرفت. من اصلا نمی‌توانم دیگر در روی او نگاه کنم. گردن رومینا را زده بود. من قصاص می‌خواهم.

این زن درباره نحوه آشنایی رومینا و بهمن گفت: بهمن در همین روستا زندگی می‌کند. از مقابل خانه ما رد می‌شد و این‌طوری رومینا را دیده بود. البته او به همسایه ما که نسبت فامیلی هم داریم گفته بود رومینا را می‌خواهد، اما همسایه به ما چیزی نگفت و از خودش گفته بود که این خانواده به تو دختر نمی‌دهند.

بنا بر این گزارش، پدر رومینا به اتهام قتل دخترش همچنان در بازداشت است و بازداشت بهمن به اتهام آدم‌ربایی و تحریک به قتل، این پرونده را وارد مرحله جدیدی کرده. گفته شده برای رسیدگی به این پرونده دستور ویژه صادر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهلول

      فکر نون باشین که رومینا حتی اب هم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه آبه پس شما برید پی زندگی و کارتون و همون نونتون
        اینجا چیکار میکنی اومدین مطلب رو خوندین کامنت هم گذاشتین

    • بدون نام

      قانون باید با هرگونه خودسری شدیدا برخورد کند واجازه ندهد کسی به بهانه های من درآوردی امنیت جامعه را به خطر بیندازد

    • سید

      بله فعلا بازار این موضوع گرم هست بگم ماکارانی هم لاکچری شد

    • ر ی

      حالا که دختر بیچاره نیست چیزی بگه پسر ... گفته رومینا خواست عکسشو منتشر کنم !

    • بدون نام

      دو سال پیش یهمن ۲۸ ساله و رومینا ۱۱ ساله یودند یعنی کلاس پنجم دبستان بوده و دوست پسر گرفته با اون بابای متعصبش ۲ سال هم با هم دوست بودن تصورش‌ واقعا سخته

    • بینام امیییید

      یعنی یادت بره برترینها با این خبرهای تکراری

    • بدون نام

      چرا انقدر مینویسید دختر بچه تالشی مصاحبه مادرش و مصاحبه عموش که مشخص کرد هم خانواده پدریش و هم خانواده مادریش ترک بودن دلتون نمیاد بنویسید ترک ؟!

    • babak

      با دستگیری این و اون دیگه اون دختر زنده نمیشه مجموعه ای از عوامل باعث این اتفاق ناگوار شد و باید بفکر هزاران رومینایی باشیم که در این مملکت زندگی میکنن همینطور باید بفکر پدران و برادران این هزاران رومینا هم بود که کشتن را چاره کار می دانند

    • بختیار

      همه اش تقصیره بهمن بوده اون خانواده رو بدبخت کرده دختره کشته شده وپدره قاتل ومادره مطلقه وبرادره بی خواهر شده به خاطر عشق مسخرش

    • بدون نام

      کدام،پدرغیرتش،راضی،میشه،دخترش،ازخانه،فرا ر،کنه،هیچ،پدری،بدی،فرزندش،رانمیخواهد،،،

    • بدون نام

      نظر من بهمن مقصر صددرصد . من فلانی را می خواهم تو غلط کردی خواستن باید تواضن داشته باشد پدر و مادری سالها زحمت می کشند تا دختری را همراه آبرو بزرگ کرده اند بچه حقی خودراصاحب حق دانستی درحالیکه دختر به سن عقلانیت نرسیده اورا اغوا کرده فریفتی دیوانه اعدام برای او کمترین قصاص است . پدرش هم با ید مجرم شناخته شود والسلام

    • رضا ......صفهان

      درود ب شرف قوه قضائیه محترم ...بهمن باید محاکمه شود و بنظر بنده کار رومینا زشت بوده و احتمالا حمایت ها و جانبداری بیشتر و پرداختن ب اینـ مسئله بیشتر سبب تحریک دختران دیگه خواهد شد ...دخترانی ک چنین زمینه هایی رو دارن سبب تحریکشون خواهد شد ...خواهش میکنم از دادستان محترم بشدت با بهمن برخورد کند پدر رومینا رو سرزنش نکنیم ...چرا نمیگیم چ جیز سبب این کار شده!!!!!!!!!!!!!پس درست تفکر کنیم

    • حمید

      نمیخواید دست بردارید نه؟!

    • سحر

      میگمااا اگه این مرده رو اعدام نکنن درس عبرت نمیشه ک

    • بدون نام

      به نظرمن هم بهمن هم پدر دختر باید حبس بشوند

    • سیاوش

      فضای مجازی بی درو پیکر
      پیر پسراز خودراضی چطور بخودش اجازه داده از دختر 11ساله خوشس بیاد.پسر روانی

    • بدون نام

      عاقبت کار ی که نمی بایست میشود اما شد و مقصر اصلی بنظر بنده آدم رباست

    • بدون نام

      این اخبار داع هم تا دقیقا هزار بار خبری پخش نکنه ولکن نیست ولش کن بیچار خانوادهشان.. نمو بریز دقیق روی زخم

    • بدون نام

      کاش قاتل ،اعدام شود

    • جهرمی

      عقلش پاره سنگ برمیداشته عاشق پسر شیشه ای شده؟
      باتوجه به غیرت پدرش ،حتمأ مجازی هم آشنا شده

    • بدون نام

      باید بهمن به اتهام ادم ربایی محاکمه و به سزای اعمال پلیدش برسه و پدر کثیف هم محاکمه و اعدام بشه.اما متاسفانه در ایران حق به حقدار نمیرسه.متاسفم

    • رحمان

      بابا دمتون گرم
      اینقدر که گیر دادیم به این مرحوم و خانواده
      آن
      کاش به مشکلات دیگه مملکت
      و دادگاه های دیگه مثل اختلاس و کم فروشی و فساد خودرو سازی هم به شفافیت می رسیدیم
      ای کاش....

    • بدون نام

      مثل همیشه با قطره چکونی شروع کردن ماجرا را تعریف کردن...! تاکی میخوان ذره ذره وبه نقل و قول از دوطرف بگن ومردم هم قضاوت ؟!

    • بدون نام

      آن قدر پدر رومینا مقصر میباشه این پسر صد برابر مقصر میباشه شما چطور با یک دختر بچه فرار میکنی حداقل باید بیست سال زندان به این پسر داد

    • ناشناس

      اينم بنويس که ترک زبانن و تالش نيستن

      پاسخ ها

      • ح

        این همه قمیت گرایی بس نیست!؟
        والله به خدا ایرانی هستند واسیر
        جهل همین بزرگترین خطاست.

      • @@شهادت افتخار است@@

        قابل توجه نیروی انتظامی
        پدر چندین بار دختر را به قتل تهدید کرده بود و حتی طناب و سم هم از قبل آماده کرده بوده
        آن وقت چگونه پلیس بدون تحقیق دختر بچه معصوم را تحویل قاتل داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        الان میان میگن تالشها ترکی حرف میزنن

      • حسن

        اینو باید تو از خودت دربیاری،چون این دروغا رو نمینویسن

      • سعید

        پسری که سی سالشه و این حجم از بیشعوری و نفهمی تو سرشه مرد زندگی که نمیشه بلکه آدمم نمیشه ، منم دقیقا سی سالمه وقتی فهمیدم طرف مقابلم ۱۵ سالشه و بهم سنشو بالا گفته رابطمو کات کردم ،بچه بازیه مگه ؟ بره زندان ببینه توی بند با بچه بازا چیکار میکنن مردک.

      • ح

        ....
        مگر فرقی هم میکنه

      • @@شهادت افتخار است@@

        پلیس واقعا خسته نباشید

      • ماهی

        چه فرقی داره?
        هممون توی یه مملمت با یه قانون داریم زندگی می کنیم

      • بدون نام

        که چی....

    • ح

      اینم صداقت اگه فرار کرده بود دست هیچکس بهش نمی‌رسید احتمالا قاضی یه حکم جلب میداد خانوادش می‌گفت برید پیداش کنید

    • رومینا

      نفسم در نمیاد
      دست کی میسپاری منو

    • بدون نام

      تعصب کورکورانه پدر ایران را لرزاند.

      پاسخ ها

      • ۱۴۰۰

        بیغیرتی خوبه؟؟؟

    • بدون نام

      طفلک رومینای قربانی نفهمی و بیسوادی پدر

    • بدون نام

      ادم ربایی نبوده

    • هموطن

      بابا ول کنین دیگه اعصاب مردم را خورد کردین

    • بدون نام

      هرچی سخت بگیری و طرف و محدود کنی نتیجه عکس میگیری و نتیجه اش میشود این اتفاق تکاندهنده و دلخراش.

    • s .m

      این تعصب نیست بلکه یک جنون هست

    • بدون نام

      پدر صلاح ندیده و اون پسر اجازه نداشته به حریم تجاوز کنه اون پسر و امثالش منشا فساد و جنایت هستن . خدا میدونه که تو این ایام چه سختی به پدر و خانواده رومینا گذشته

    • ارش

      چه پدر داره این بهمن ه بچه مردم رو فراری دادن ابروی یک خانواده رو بردن...تازه میگه پدر رومینا ما رو گول زد...جالبه

    • ارش

      چه پدر عوضی داره این بهمن ه بچه مردم رو فراری دادن ابروی یک خانواده رو بردن...تازه میگه پدر رومینا ما رو گول زد...جالبه

    • بدون نام

      این پدربی رحم باید اعدام شود میگذاشت دخترش عقد کند دیگرچه مشکلی بود

    • حسن

      این چه فرهنگی است که دختر ۱۱ ساله دوست پسر داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر را با تهدید دزدیده است دوست نبود

    • بی نام

      بهمن باید مجازات بشه که رومیناروگول زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج