۱۰۲۳۵۰۹
۶۳ نظر
۵۰۱۱
۶۳ نظر
۵۰۱۱
پ

مجری جنجالی: ظرف یک ربع برکنارم کردند

امیر احمدی می‌گوید: حس شخصی خودم این است که برمی‌گردم؛ من کارمند رسمی سازمان هستم، حدود ۲۲ سال سابقه کاری دارم و جمله‌ای که گفتم، اصلا چیزی نبود که این‌قدر حاشیه داشته باشد. ساعت شش و نیم صبح مگر چند نفر بیدارند که بخواهند مچ من را بگیرند؟

همشهری آنلاین: امیر احمدی می‌گوید: حس شخصی خودم این است که برمی‌گردم؛ من کارمند رسمی سازمان هستم، حدود ۲۲ سال سابقه کاری دارم و جمله‌ای که گفتم، اصلا چیزی نبود که این‌قدر حاشیه داشته باشد. ساعت شش و نیم صبح مگر چند نفر بیدارند که بخواهند مچ من را بگیرند؟

مجری جنجالی: ظرف یک ربع برکنارم کردند

اظهارات امیراحمدی مجری شبکه یک و واکنش هوداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس در نهایت منجر به معلق شدن این مجری باسابقه در صداوسیما شد. ماجرایی که همچنان ادامه دارد.

اما این مجری در مورد زمان بازگشت خود گفته: «روز دوشنبه جلسه‌ای در سازمان برگزار شد تا درباره ادامه همکاری‌ام با تلویزیون تصمیم‌گیری شود اما ظاهرا همچنان همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چند متغیر وجود دارد که به مدیران صداوسیما، شبکه یک و شبکه جام‌جم ارتباط دارد. اگر همه این متغیرها خوب عمل کنند، به تلویزیون برمی‌گردم.

البته حس شخصی خودم این است که برمی‌گردم؛ من کارمند رسمی سازمان هستم، حدود ۲۲ سال سابقه کاری دارم و جمله‌ای که گفتم، اصلا چیزی نبود که این‌قدر حاشیه داشته باشد. ساعت شش و نیم صبح مگر چند نفر بیدارند که بخواهند مچ من را بگیرند؟ فکر می‌کردم ظرفیت‌مان بیشتر از این است و همه به این کری خوانی‌ها می‌خندیم.

ما قبلا حرف‌های خیلی مهم‌تری زده بودیم و سیاست و آدم‌ها را نقد کرده بودیم اما تا حالا صدای کسی در نیامده بود. با این همه واکنش، خودم هم شوکه شدم».

کنایه‌ام خلق الساعه بود

مجری تلویزیون به دلخوری هواداران اشاره می‌کند و می‌گوید: «همه چیز سر برنامه اتفاق افتاد. برنامه‌ای که اجرا شد نمایشنامه یا تئاتر نبود که همه با هم هماهنگ کرده باشیم که چه چیزی بگوییم. چند جمله‌ای که گفتم خلق‌الساعه اتفاق افتاد. متاسفانه در ویدئویی که در فضای مجازی بازنشر شد، همه ماجرا وجود ندارد. من قبل از آن، از پیراهن قرمز همکار مجری‌ام تعریف کردم و او هم گفت که قرمز رنگ شادی و نشاط است و آدم، اول صبح باید رنگ هیجانی بپوشد. ما درباره موضوعات خیلی زیادی صحبت کردیم و رسیدیم به همان یکی دو جمله من. متاسفانه در باره چیزی که گفتم مقداری شیطنت شد و جمله‌ام اصلا چیزی نبود که این‌قدر واکنش داشته باشد. یک کری ساده بود اما باعث تکدر پرسپولیسی‌ها شد.

اعتراض پرسپولیسی ها را وارد می‌دانم البته در این حاشیه‌ها، نقشه‌هایی از جانب سه نفر از همکاران خودم وجود داشت که آرام آرام مشخص می‌شود که چرا آن‌ها آتش بیار معرکه بودند. از این سه نفر، یکی مجری است و دو نفر دیگر در بخش‌های دیگری از سازمان کار می‌کنند. البته قصد آن‌ها تخریب خود من یا برنامه نبود. آن‌ها قبلا در جایی سوتی داده بودند و با پخش کردن ویدئوی حرف‌های من می‌خواستند فضا را به سمتی دیگر ببرند. ما هم که زود حواس‌مان پرت و سرمان گرم می‌شود. همین جوری سرمان را به دعوای استقلال و پرسپولیس گرم کردند و سکه شد ۱۱ میلیون تومان!»

خبر برکناری‌ام با شیطنت یک نفر منتشر شد

عبدالرضا امیراحمدی به خبر برکناری‌اش اشاره می‌کند و می‌گوید: «همان شب که حجم حملات خیلی زیاد بود، ساعت نه و نیم در شبکه جام‌جم برنامه داشتم و خودم با تهیه کننده برنامه تماس گرفتم و گفتم حجم واکنش‌ها زیاد شده است. پیشنهاد دادم که اگر ممکن است چند روزی نیایم تا اوضاع بهتر شود. البته اگر در مقابل هرچیزی بخواهیم عقب بنشینیم برای سازمان عریض و طویل ما خوب نیست. من نه تهمتی زدم و دروغی گفتم. چند روز قبل از من، یکی از مجری‌های شبکه افق هم همین حرف من را گفت و هیچ اتفاقی نیفتاد. خودم خواستم که مقداری استراحت کنم و به زندگی‌ام برسم. تهیه کننده هم قبول کرد اما یکی از دوستان شیطنت می‌کند و با تهیه کننده تماس می‌گیرد.

تهیه کننده هم از روی دوستی و رفاقت از درخواست مرخصی من خبر می‌دهد. دوست‌مان با شیطنت همان جمله تهیه کننده را به تیتر خبری تبدیل می‌کند که من برکنار شده‌ام! به فاصله ۱۵ دقیقه از تماس من و تهیه کننده این خبر در سایت‌ها و فضای مجازی پخش شد و همان موقع خودم در سایت‌ها دیدم که نوشته‌اند مجری صبح بخیر ایران برکنار شد. البته در این مدت همه همکاران رسانه‌ای از من حمایت کردند. ما یک صنف هستیم و ممکن است فردا برای یک نفر دیگر همین مشکل پیش بیاید. به قول احسان علیخانی آستانه تحمل‌مان پایین آمده است و این جوری دیگر نمی‌شود شوخی کرد و هر حرفی را زد. البته نمی‌گویم که همدیگر را مسخره کنیم ولی این شوخی‌ها و کنایه ها فقط برای سرگرمی مردم است».

کری‌خوانی روی آنتن به ۲ شرط درست است

از مجری با سابقه می‌پرسم رسانه ملی جای کری خوانی است؟ او می‌گوید: «کری خوانی روی آنتن اگر دو تا پیش شرط را داشته باشد، کار درستی است. اول این که منصفانه باشد و دوم این‌که به تهمت و توهین و هجو و لوده بازی ختم نشود. من از این به بعد پناه می‌برم به خدا. نمی‌توانم بگویم که دیگر شوخی نمی‌کنم اما تا جایی که بتوانم رسما اعلام می‌کنم که هر موقع اسم رنگ‌ها و طرفداری بیاید، دست من بالاست. من تسلیم هستم و فقط عاشق تیم‌ملی هستم! البته من بعد از اعتراض پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کردم.

نمی‌دانم چرا تازگی‌ها همه این‌قدر حساس و ظریف شدند وگرنه به گمان خودم حرفم چیزی نبود که بخواهد دوباره حاشیه‌ساز بشود. به قول حافظ که می‌فرماید: «من چه گویم که تو را نازکی طبع لطیف/ تا به حدیست که آهسته دعا نتوان کرد» قصه ما هم همین‌طور است. هرچه می گوییم به عده‌ای بر می‌خورد و معترض ما می‌شوند. من اصلا آبی نیستم. عکس‌های اینستاگرامم را ببینید، من با یحیی گل‌محمدی عکس دارم، با بچه‌های تیم‌های دیگر هم عکس دارم. ما باید فارغ از رنگ‌ها باشیم چون رسانه نماینده یک طیف خاص نیست. صداوسیما ملی است ولی من سعی کردم مثل عادل فردوسی پور عمل کنم. او اگر خطا و اشتباهی را می دید درباره‌اش صحبت می‌کرد. من غرض شخصی با کسی ندارم. فقط چیزی را مطرح کردم که در جامعه فراگیر شده است».

دنبال جمع کردن مخاطب نیستم

امیراحمدی در بخش پایانی صحبت‌هایش می‌گوید: «اگرحتی تصمیم مدیران این باشد که دیگر در برنامه‌ای نباشم، آن قدر جای افسوس و حسرت ندارد. شغل‌های فراوانی دارم. ما الان در پیش تولید سریال «فی المدت المعلوم» مشغول به کار هستیم. من تدریس شبکه‌های اجتماعی دارم و ایده‌های خلاق تولید می‌کنم. علاوه بر این ها، مدیر روابط عمومی و رسانه یک شرکت خیلی بزرگ هستم. شما می‌دانید که در صداوسیما مسائل مالی خیلی مهم نیست. همچنان که همه تهیه کننده‌ها همیشه از سازمان طلبکارند.

بعضی‌ها می گویند این حاشیه‌سازی‌ام برای بیشتر دیده شدن است ولی هیچ وقت به آن فکر نکردم. حداقل در ایران تا حدودی شناخته شده هستم و معروف شدن بیشتر از این به دردم نمی خورد وگرنه خیلی راحت است که برای خودم فالوئر جمع کنم. صفحه اینستاگرامی دارم ولی درگیر آن نیستم. من بارها گفتم که عاشق مردمم و هنوز هم عاشق آن ها هستم. با این حواشی میدان را خالی نمی‌کنم. حتی اگر بگویند کار من در تلویزیون تمام شده است من اهداف خودم را دارم. ناامید نمی شوم»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      حرف کنده تر از دهنت زدی با دم پرسپولیس بازی کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی وزیر ورزش داره برای یه باشگاه جان میکنه باید هم سکوت کنی

      • hassan.h

        پاسخ توهین برکناریست

    • بدون نام

      تا تو باشی حرف بزرگتر از دهنت نزنی

    • sajad

      توهین با کری خوندن فرق میکنه شاید وقتی برگشتی یاد بگیری که تلویزیون جای دلقک بازی نیست کری بخون ولی قهرمانی یه تیم و تلاش یکسالشو حق نداری یا توهین زیر سواب ببری

    • بدون نام

      کری با توهین خیلی فرق میکنه شما به پنجاه میلیون طرفدار پرسپولیس توهین کردین خیلی بدتر از این باید باهات برخورد میشد

    • بدون نام

      نگران نباش اوضاع بهتر میشه .... یک سری شبکه ها سریع استخدام ت میکنند.

    • بدون نام

      کارمند رسمی رو که نمیشه به راحتی برکنار کرد. نهایتا چند وقتی جلوی دوربین نیست یا میفرستن بخش اداری

    • اس

      مشکل از شما نیست دکتر مشکل از لنگی هاست که تا میگی بالا چشمت ابرو هستش ....

    • بدون نام

      جناب امیر احمدی شما گالیله هستید. ارزش و دانش شما بیشتر ازینهاست که بخوایید مجری گری کنید! گالیله باید بره کهکشان های جدید سیاره های جدید کشف کنه. نه که بیاد مجری گری کنه!

    • بدون نام

      خجالت بکش عقده ای علی ضیاء و کلهر عذرخواهی کردن تو عذرخواهیتم لودگی و توهین بود به ۴۰ میلیون نفر توهین کردی عقده بازیهای بدتون و باختهاتون و سر پرسپلیس خالی میکنید بی جنبه ها

    • قاسمی

      آخه مردحسابی نشنیدی نباید بادم شیر بازی کنی

    • بدون نام

      مافیای سرخ

    • بدون نام

      حرف هاش کاملا درسته به مزاج بعضی ها خوش نیومده تقصیر این نیست

    • مهدی مقصودی

      برو دیگه توی تلویزیون نبینیمت

    • gholam.k.l.d

      توازکدوم حقیقت صحبت میکنی،،اگه اون وزیرخنثی یه ذره عرضه داشت دادگاهیت میکردتاحرفات رومستندکنی وهرچرندی ازدهن گشادت نیادبیرون،،چقدحقیریم ما که چندروزه مجبوریم خبرای توروبخونیم،،

    • بدون نام

      به غط کردن افتادی

    • ahmad

      خوب کردن

    • بدون نام

      قضیه رو ازاینی که هست بدتر نکن عذرخواهی کردی عذرخواهی کن تموم

    • بدون نام

      ینی 22سال کارمند صدا و سیما باشی ولی اینقدر شعورت کم باشه، شما تیکه انداختی گفتن عذرخواهی کن بعد توی عذرخواهیتم تیکه انداختی، والا دیگه این کری خوانی نیس تو خصومت شخصی با پرسپولیسیا داری!! ماه پشت ابر نمیمونه

    • بدون نام

      تو اگه منظور خواستی نداشتی همون فردا تو معذرت خواهی اسم گالیله رو نمی آوردی که یعنی مجبور شدم
      عذرخواهی بکنم.

    • nrge

      بدم امد ازش اه...بی‌نزاکت

    • gholam.k.l.d

      حقیقت اون چیزیه که تومستطیل سبزاتفاق میوفته،،اگرجامعه میلیونی پرسپولیسیها که قطعا دوبل استقلالیا هستن یه شایعه بدراجع به خودت درست کنن حاضری توبرنامه زنده پخش کنی فقط به صرف اینکه توجامعه شایع شده.

    • منبع آگاه

      به 40 میلیون توهین کردی انتظار داری برکنار نشی

    • بدون نام

      اتفاقا کاملا عمدی و با غرض ورزی حرف زدی از عذرخواهی کردنت هم معلوم بود عقده ای بی ادب
      پرسمولیییییس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر قضیه بالعکس بود هیچ اتفاقی نمی افتاد

      • بدون نام

        اگر شغلهای فرا وانی دارید و به مسائل مالی فکر نمی کنید پس چرا تا حالا در صدا سیما مانده ای هر کس در هر اداره یا کارخانه و شرکتی کار می کند بخا طر مسائل مالی است نکته دوم این شما می گویید شوخی کردم مگر آن آقا به شما شوخی داشته که روی آنتن زنده این حرف را بزنی راه چاره باید هم از مردم واز مسئولین و آن آقا عذر خواهی کنی

      • حنوب

        همیشه حرف حساب بد میشه...عجب جامی شد واقعا که.....یک مجری باسابقه رو بخاطر لنگ بی ارزش بیرون میکنن....

      • بدون نام

        به اسب شاه گفت یابو؟ !!!
        بگیر بخواب لحاف یخ کرد :

      • بدون نام

        برو آن فوتبالیست را برکنار کن که از نوک پا تا فرق سر خالکوبی کرده الکولی جوانان هستند متاسفانه:

      • amir

        سوووووراخه

      • بی نام

        دمش گرم حرف راست را گفت ....

      • بدون نام

        ۱۲:۷
        یعنی تو خیلی با ادبی ؟ خخخخ

    • اکبر

      وقتی هنوز گردن نمیگیری که مقصری پس معلومه پشت تمام حرفات نقشه بوده

    • لنگ حقیر

      مگه نمیدونی لنگ خط قرمز این دولت.در مقابل نصف ایران ایستادن تا لنگ را قهرمان کنن

    • بدون نام

      دمت گرم. خیلی مجری با حالی هستی و جمله ای که گفتی اگرچه به شوخی ولی کاملا درست بود.حرف حق تلخه

    • حسن

      داداش زبان سرخ سر سبز رو ...

    • بدون نام

      متاسفانه اینجا هم غیر مستقیم گردن کلفتی کردی

    • کهنه سرباز

      مثل مزدک میرزایی برومنو تویابی بی سی ...

    • بدون نام

      مجری محترم شماحرف حق زدیدولی پشت آن تیم فدراسیون ووووو هستندهمانهابودند تیم قهرمان کردن درچندسال

    • احسون

      ببینید قبول دارم مجری بوده که بدتر از این حرفها تو تلویزیون زده ولی بعد عذرخواهی کرده مردمم فراموش کردن ولی این آدم داره عقده ای بازی در میاره، هنوزم قبول نداره اشتباه کرده هی قیمت سکه و دلار و غیره رو وسط می کشه اینش لج آدم رو در میاره

    • بدون نام

      چشمت کور میخواستی زبونت رو بی ربط نچرخونی

    • رفیع زآده

      مرد ناحسآبی شما رسآنه ملی دستته،تهمت می زنی و زحمات 5ساله یک مجموعه زیر سوال میبری بعد با انتقآد به سیآست یکیش میکنی?

    • کیسه تِرِکون

      بری که بر نگردی!
      عاقبت بی چشم و رویی جلوی دوربین تلویزیون سراسری، حلوا حلوا نیست. حالا برو تو اینستاگرام خودت واسه کیسه چی ها رجز بخون تا تشویقت کنن!

    • بدون نام

      اینم فراری بدین بره یکم جنبه داشته باشین افسوس برا این مجری های خوب که همه رو فراری میدن

    • بدون نام

      آقای برترینهای چرا نظرات منعکس نمیکنی و یا سانسور میکنی؟

    • بدون نام

      حقت‌بود‌ حالا حقوق ماهیانتواز باشگاه استقلال بگیرخخخخ

    • عبداله جوشقانی

      آفرین بر تو و جسارتی که داشتی
      کاملا زدی تو خال
      کاملا درست کنایه زدی

    • حبیب علوی

      زمانی که تربیون دارید اول کمی فکر کنید بعد بیا روی اعصاب مردم رژه برو ....هر چند با برخورد وبرکناری این بنده خدا موافق نیستم

    • بدون نام

      خوبت کردن تا بفهمی که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد

    • علی

      آقای آمیز احمدی .اولا تو اون برنامه جای شوخی نبود و دوما اینکه شوخی جاش تو برنامه های ورزشی که باز هم درست نیست .سوما اگر شوخی بود چرا مجددا مثال گالیله رو زدی. پس ببین دوست عزیز شما خودت دوست داشتی آتیش بیار معرکه باشی. و تنت میخارید. بله شوخی بکنه که واقعیت داشته باش مثلا آگه پرسپولیس از استقلال شکست میخورد جای کری و شوخی داشت . ولی نه قهرمانی پرسپولیس که با زحمت کل تیم و کادر و بازیکنان صورت گرفته بعد شما از روی نادانی لین حرف میزنی که ب کمک فلانی قهرمان شده این شوخی نیست .تهمت تهمت آقای مجری . (پرسپولیس عشقست) پوکر

    • علی

      با دم شیر ...

    • پیروزی لنگی

      فدای داری این لنگی جماعت بیمارن. عقده جام دارن مثلا پرنده ای که تو قفس بوده

    • حامی

      تو کارمند صدا و سیمایی یا مدرس حوزه ارتباطات و رسانه های اجتماعی و یا مدیر رولبط عمومیه یک شرکت بزرگ؟؟
      معلوم هست چکاره ای؟
      قانون هم که میگه کارمند حق نداره رسما جایی دیگه کار کنه ، هم پشم؟!
      اون عذرخواهیت هم که به درد آبجی ابوی میخورد که پر از نیش و کنایه بود. کلا دروغگو و متظاهر و دنبال مطرح شدن بودی که شدی

    • بدون نام

      کری خواندن خوبه ولی هر چیزی جایی و مکانی دارد وگرنه که مجری پرسپولیسی کم نیست این طوری باشد از فردا باید هر شبکه ای که میزنی کری و

    • سجاد

      جم کنین خودتونو.مگه بنده خدا چی گفته.جز حقیقت چیزی نگفت

    • عدالت

      پوکر فساد

    • بدون نام

      ها با خودت گفتی همه خوابن هر چه دلت مبخواد بگی

    • بدون نام

      تو که بعد ۲۲ سال کار کردن بلد نیستی دهنتو ببندی
      بهتر که بازخریدت کنند بری جلو ورزشگاه واسه استقلال پرچم بفروشی

    • جواد مقدم

      اشکالی نداره آقای محترم ، پوزش شمارا می پذیریم . پرسپولیس با وجود استقلال زیباست این دو تیم بازار فوتبال ایران را گرم کرده اند و سرخ و آبی نداریم هردو پاره تن ماست و اگر پرسپولیس عادت کرده هرسال قهرمان لیگ شود خب نان زحماتش را می خورد کرکری خوبه البته کار نباید به توهین و تهمت بکشد ، پاینده باشید .

    • بدون نام

      برو بابا ما هر چی مینویسیم پخش نمیکنی

    • بدون نام

      باید عبرت بشه برا پ جریان که توهم نزنند اولش نیستی

    • میرعماد

      یادت باشه برای بزرگ شدن باید تلاش کنی دوست عزیز .
      برای بزرگ شدن باید رشد کنی و سعی کنی هنگام بر زبان آوردن نام بزرگان ، دهانت را شسته باشی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج