۱۱۵۲۷۴۳
۱۰۰ نظر
۵۰۹۷
۱۰۰ نظر
۵۰۹۷
پ

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

امروز، روز ملی سینماست از بچه‌های برترین‌ها خواستیم، اولین فیلمی را که در سینما تماشا کرده‌اند را مرور کنند که شاید یادمان بندازد هم حکومت و هم مردم نسبت به این رفیق قدیمی چقدر بی‌وفا شده‌اند.

برترین‌ها: امروز، روز ملی سینماست از بچه‌های برترین‌ها خواستیم، اولین فیلمی را که در سینما تماشا کرده‌اند را مرور کنند که شاید یادمان بندازد هم حکومت و هم مردم نسبت به این رفیق قدیمی چقدر بی‌وفا شده‌اند.

آدم برفی

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

طلیعه احمدی نوشت: اولین بار با آدم برفی سینما را تجربه کردم، با برادرم و پسرعموها، ابتدا در یک صف طولانی بودیم؛ حتی بالکن و راه پله‌ها هم پر شده بود. الان که نگاه می‌کنم تیپ و استایل اکبر عبدی در فیلم شاید یک دلیل مهم از جذابیت فیلم برای آن جمعیت عجیب و غریب بود. آن چه یادم می‌آید این که انگار مردم منتظر چیزی بودند که بخندند اما فیلم اتفاقا تلخ بود و بعضی‌ها حتی آن قدر سرِ حال بیرون نیامدند.

خوابگاه دختران

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

علیرضا باقرپور نوشت: اولین‌ها هیچ‌وقت از خاطر آدم محو نمی‌شوند؛ اولین حس، اولین قرار، اولین نگاه و شایدم اولین فیلم. قسمت من «خوابگاه دختران» شد و ۹۰ دقیقه میخکوب بر صندلی ناراحت سینمایی در غرب تهران که نامش را به‌خاطر ندارم. شاید همین فضای موسوم به ژانر وحشت باعث شد که اکثر لحظات فیلم در ذهنم حک شود. با همه این اوصاف، تجربه اول کمی هم ترسناک شد ولی ماندگار.

می‌خواهم زنده بمانم

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

سعید خرمی نوشت: برای اولین بار درک فضای سینما با تلفیقی از شدیدترین نوع خشونت برام همراه شد. تجربه بسیار رادیکالی بود. از یک طرف تلاش قریبیان که در واقع خودش ولی دم بود و البته در تلاش برای نجات همسر دومش که یقین داشت بی‌گناهه، اما کاری ازش ساخته نبود و از طرف دیگه همسر اولش که با یک حس انتقام گونه سعی می‌کرد زندگی شکست خورده خودش رو پای اعدام یک زن دیگه توجیه کنه! آخر سر هم کسی نفهمید واقعا قاتل بود یا یک عاشق واقعی.

گلنار

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

فاطمه سرایی نوشت: اولین فیلمی که تو سینما دیدم رو هیچ وقت یادم نمیره. دوم یا سوم دبستان بودم، از طرف مدرسه قرار شده بود بریم «گلنار» رو ببینیم. بگذریم از این که بابای خدابیامرزم اصلا دلش راضی نبود که با مدرسه جایی برم، با کلی اصرار و خواهش و دلبری دلش رو راضی کردم به رفتن. فیلم دیدن تو تلویزیون کوچیک قرمز کجا و تو پرده سینما کجا.

گلنار رو دیدم و هنوز هم جزئیاتش رو یادمه. اون روز فک می‌کردم اگه ردیف اول بشینم خیلی خوب میشه! موقع فیلم که گرم تماشا بودم و متوجه نشدم، ولی شبِ همان روز، گردن درد گرفتم. بعدتر فهمیدم این گردن درد دلیلش چی بود. چیزی که باعث شد عاشق «گلنار» بشم حرف زدن یه دختر با حیوانات بود، کاری که من همیشه انجامش می‌دادم و دیگران بهم ایراد می‌گرفتن البته که هنوزم این کار رو می‌کنم.

اخراجی‌ها ۲

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

المیرا فلاحیان نوشت: من اولین باری که سینما رفتم رو هیچوقت فراموش نمی‌کنم. ۱۳ سالم بود و چون به شدت عاشق فیلم و سریال بودم، پس سینما رفتن از وقتی خودمو شناخته بودم برام آرزو و حتی عقده بود. حتی به خاطرش گریه می‌کردم که تو رو خدا منو سینما ببرید. نهایتا فیلمی که قسمتم شد، فیلم اخراجی‌ها ۲ تو سینما استقلال بود. به حدی از سینما رفتن خوشحال بودم که ذوق فیلم دیدن در برابرش هیچ بود.

کلاه قرمزی و پسرخاله

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

ایمان عبدلی نوشت: اولین فیلمی که در سینما دیدم را شاید دقیقا خاطرم نباشد، اما آن‌ها که خاطرم مانده و به نوعی من را عاشق سینما کرد، یکی کلاه قرمزی و پسرخاله بود، ما متولدین دهه شصت در واقع با «کلاه قرمزی» داستان‌ها داریم با رندی‌اش، جاه‌طلبی‌اش و البته با حاضرجوابی‌هایش، ما تمنای ترانه داشتیم و تمنای تخیل او هر دو را داشت و عجب روز خوشی بود. آن‌جا که آموزش رانندگی رفت و آن تصادف، آن‌جا که خواست زبان بداند، همه می‌خندیدند، همه‌ی سینما. آن از معدود لحظات شادی جمعی یک نسل بود! قبول کنید که دنبال کاست بودنش هم لذت داشت، اصلا آن یک فیلم کالت شد. هنوز هم و همچنان تماشایی‌ست.

خواهران غریب

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

مژگان راسخی نوشت: یادم نمیاد اولین فیلمی در سینما دیدم، چه فیلمی بود ولی خواهران غریب یادم است سینما آستارا دیدم اولین بار بود فیلمی از خسرو شکیبایی در سینما می‌دیدم خیلی برام لذت بخش بود، موسیقی جذاب فیلم با ترانه و سرودهایی که در آن خوانده شد هیچ وقت فراموش نکردم. بعد از این هربار فیلم از تلویزیون پخش می‌شد به یاد آن روزها و خاطرات سینما رفتن میافتم.

پارک وی

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

معصومه جهانی‌پور نوشت: تقریبا ده دوازده سالم بود که خاله‌م همه بچه‌های فامیل رو بُرد سینما که دور هم بهمون خوش بگذره مثلا. وقتی رسیدیم سه چهار تا فیلم رو پرده بود که قرار شد خودش انتخاب کنه و اصرار کرد که «پارک وی» رو ببینیم، ما هم اولش کمی مخالفت کردیم. شنیده بودیم ترسناکه و ...

خلاصه که رفتیم داخل سالن، اولش همه چی خوب بود، ولی بعدش یه سکانس‌هایی از خون و خونریزی و تبر خونی و بریدن انگشت و چاقو و اینا داشت که اصلا مناسب خوش گذرونی تو اون سن نبود و من اولین بارم بود که این چیزهارو تو فیلما می‌دیدم. ولی با گذشت حدودا ۱۴ سال ما هنوز از اون روزمون تعریف می‌کنیم و به انتخاب شاهکارمون می‌خندیم! اون موقع نمی‌دونستیم، ولی همون روز یکی از بهترین خاطراتمون شد.

زیر درخت هلو

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

مرضیه جهانی‌پور نوشت: زیر درخت هلو، این اولین فیلمی بود که تو سینما دیدم یا شاید تو اولین‌ها بود، حتی سن و سالم هم دقیق یادم نیست، ولی حدودا ده سالگی، جذابیت فیلم هنوز یادمه که وقتی زیر درخت می‌خوابیدن چقدر خودم رو جای اون‌ها تصور می‌کردم.

یادمه بعد از اینکه این فیلم رو دیدم هر بار زیر درخت انگور خونه بابابزرگ می‌نشستیم از زیر درخت به شاخ و برگ‌ها و آسمون نگاه می‌کردم که حس و حال آدمای اون فیلم رو بفهمم، اون درخت تو اون خونه قدیمی رو هیچوقت یادم نمیره ، طعم اون انگورها و مرور فیلم زیر درخت هلو تو اون حیاط از حس و حال‌هایی که از کودکی باهام مونده.

دو نفر و نصفی

اولین فیلمی که در سینما دیدی، چی بود؟ یادته؟

حسن قربانی نوشت: اولین فیلمی که تو سینما دیدم دو نفر و نصفی بود. به همراه پدر برای اولین بار از دیدن فیلم و کارتون با تلویزیون ۱۴ اینچ سیاه و سفید، رفتن به یک سینمای بزرگ با تصویر رنگی خیلی برایم عجیب بود و ذوق زیادی داشتم و هنوز هم پس از این همه سال اون روز رو فراموش نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      فیلم سرعت

      پاسخ ها

      • علی 11

        گلهای داوودی

      • ساراازاصفهان

        اولین فیلمی ک دیدم سرباز کوچک بود و اصلن مناسب سن ما نبود از طرف مدرسه دیدیم

      • بدون نام

        کلاه قرمزی و پسرخاله ، از روستاهای دشت آزادگان بار کردیم اهواز . کلاس چهارم بودم و از طرف مدرسه بردنمون سینما

      • سارا

        منم فیلم سرعت رو دیدم

      • بدون نام

        یادش بخیر پدرم سال ۶۸ ما رو برد خانه خلوت(استاد انتظامی) رو دیدیم!!!
        فیلمی که الان از دیدنش اشکم در میاد..ولی اون موقع فقط فضای سینما جذاب بود با اون صندلی های تاشو...آخر عشق و حال بودن هی پامی شدیم و می نشستیم...خخخخ

      • فرشید

        همه کامنتها را ( حدود 80 تا ) خوندم.خودم را در تک تک سینماها دیدم و چقدر حالم خوب شد.
        و خودم اولین باری که سینما رفتم 5 سالم بود که خیلی از فیلم یادم نیست.
        ولی دومین بار در یک شب سرد زمستانی سینما هجرت کرج، فیلم خرگوش بلا گرگ ناقلا را در دو سئانس پی پی دیدم و چقدرررررر چسبید !!! سال 61 یا 62 بود.

    • بدون نام

      فیلم طوطیا
      قشنگ یادمه...یادش بخیر

      پاسخ ها

      • Ali

        شعله

      • بدون نام

        تیزرش را دیده بودم. دختره میگفت: منم بابا طوطیا

    • بدون نام

      خواهران غریب

    • بدون نام

      فیلم هیچکاک بود انشتین اول انقلاب اینها میذاشتن تا ترس بر وجود ما قالب شود چرند می نویسی چه فیلمی دیدید بگو چه فیلمی را میگذاشتن تا تو به اجبار ببینی

    • بدون نام

      اولین فیلمی که تو سینما دیدم قرمز بود. شش سالم بود و از بس مناسب سنم بود که تا مدت‌ها شبا خوابشو می‌دیدم :))

      پاسخ ها

      • سعید

        دقیقا. منم حدودا 8 سالم بود. من هنوزم شبا خوابشو میبینم :))

    • بدون نام

      یادش بخیر اولین فیلمی که رفتیم سینما دیدیم از طرف مدرسه بردن اونم دزد عرو سکها بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفتیم ببینیمش اما انقدر شلوغ بود که بیخیالش شدیم

        از طرف مدرسه رفتیم کارتون یونیکو (آخرین تک شاخ) را دیدیم منتها نه اون کارتونی که تلویزیون نشون داده بود که یونیکو با بچه سنگ دوست بودند. یه کارتون دیگرش بود که یونیکو با گاو آتشین میجنگید و او را به دریا میراند و همه تک شاخها را آزاد میکرد

    • بدون نام

      فیلم شعله-

    • بدون نام

      اولین فیلمی که من دیدم دلداده بود؛که از طرف مدرسه رفتیم سینما و کلی خندیدیم به این فیلم

    • ایرانبان

      گربه آوازخوان اولین فیلم
      و پر پرواز پرخاطره ترین
      یادش بخیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیزر این فیلمها را در تلویزیون می دیدم:
        گربه خوش صدا منم
        ببین چه خوب ساز میزنم
        با صدای زنبورکم
        غصه ها رو دور میکنم

    • بدون نام

      منم اولین فیلمم خوابگاه دختران بود

    • شاهین

      بایکوت و در عجبم چرا یه بچه سه چهار ساله باید ببرن سینما تماشای همچین فیلمی

      پاسخ ها

      • حاجی

        کاملا موافقم خوده من بچه بودم با پدرم بایکوت رو رفتیم تا مدتها ذهنم درگیر بود یکی این یکی هم فیلمی بود که همسرش رو توی اتاق پر آینه زندانی کرده بود اسمش رو فراموش کردم کلا اون زمان به رده سنی اعتقادی نداشتن

      • بدون نام

        حاجی اون فیلمی که میگی اسمش طلسم هست و سال ۶۵ اکران شد. جمشید مشایخی در نقش شازده بود و یه مباشر یا پیشکار داشت ( با بازی پرویز پورحسینی) و این مباشر بود که زن شازده (با بازی سوسن تسلیمی) را در تالار آینه زندانی کرده بود

    • بدون نام

      قرمز کلاه

    • بدون نام

      یادش بخیریه موقعی توشهرمون سینمابوداولین فیلم که نگاه کردم جنگ نفتکشهابودالان نه تنها توشهرمون فکرکنم کل استان سیستان وبلوچستان سینماوجودنداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه زاهدان داره

    • بدون نام

      من دیگه چه خبر اولین فیلمی بود که دیدم

    • بدون نام

      منم اولین فیلمی که توی سینما دیدم گلنار بود

    • بدون نام

      یاسهای وحشی

    • Achcgghyf6vghh

      من اولی رو یادم بیشتر نرفتم اولی خیلی نگزشته

    • بدون نام

      محمد رسول الله همین چندسال پیش رفتم واسه اولین بار سینما:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم اولینفیلمی ک داخل سینما دیدم هزارپا با بازی عطاران و جواد عزتی
        (:

    • فامیل دور

      احتمالا از طرف مدرسه بود.. فیلمایی مثه شهر موشها و دره شاپرکها..

    • نیلوفر

      من اولین فیلمی ک دیدم خیلی بچه بودم ولی یادمه سفر جادویی بود اکبر عبدی بازی میکرد ی دکتر بود ک بچش و زیاد تنبیه میکرد بعد تو. ماشین لباسشویی میره و میره ب گذشته

      پاسخ ها

      • تو

        منم همینطور.رفتیم بندرانزلی،یه شب بارون گرفت،چون هیچ جا
        . نمیتونستنن ببرنمون ،بردنمون سینما

    • علی منصوری

      اولین فیلمی که در سینما دیدم،15سالم بود،و اسمش پلاک بود که حسین گیل بازیگرش بود

    • بدون نام

      کفش های میرزا نوروز

    • بدون نام

      دختر لر اولین فلیمی بود که توی سینما دیدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ;)))))))))

    • آسمان

      از طرف مدرسه ابتدایی مون ما رو بردن فیلم توبه ی نصوح رو ببینیم
      بعد از کلی خواهش از بابای خدا بیامرزم رضایت نامه رو نوشت و ما رفتیم داستان فیلم کسی بود که گذشته ی بدی داشت و میمیره بعد تو قبر زنده میشد و...
      برای بچه ی ۸ ساله ترسناک ترین فیلم بود
      یعنی معلمای ما شاهکار کردن تو سینما بردنمون،

    • ن

      دزد عروسکها

    • مصطفی

      شهر موشها.سینما آفریقا.مشهد . کلاس اول دبستان. جیغ و کف و هورا و یک روز فراموش نشدنی.

      پاسخ ها

      • تاجلی

        یادش بخیر ادم برف اولین فیلمی بود که رفتیم سینمای کرج دیدیم اسم سینماش یادم نیست
        خونه ماهشتگرد بود فکر کنم ۱۵ نفر میشدیم دختر خاله پسر خاله خواهروبرادر جمع شدیم رفتیم خیلی خوش گذشت

    • بدون نام

      عقابها

    • محمد

      دو روی سکه موسیقی‌ متنش عالی بود

    • بدون نام

      گلنار-پاتال و آرزوهای کوچک-دزد عروسک ها
      اونموقع به عنوان یه بچه 4 ساله دقیق یادم نیست اول کدومو دیدم ،ولی گلنار ساخته سال 67 و دوتای دیگه سال 68 هستن،پس احتمالا گلنار اولیش بود
      چقدر ارزش برای بچه ها قائل بودن که این همه فیلم زیبا براشون می ساختن.
      حیف که جشنواره های فیلم کودک داغون شدن،این یعنی پس رفت.برای کسی هم انگار دیگه مهم نیست.
      کاربلدهای قدیمی که نیستن،
      جدید ها هم یا دغدغه و ایده ساخت فیلم آبرومند کودک رو ندارن یا اجازه و پولشو.

    • hamidirani

      سلام
      ای تی غول قرن بیستم
      سینما ملت

    • حاجی

      فبلمایی که انتخاب کردین خیلی جدید هستن عروسی خوبان دزد عروسکها مهاجر هنرپیشه اجاره نشینها و ... ولی بازم ممنون وسط اینهمه خبر بد یک مطلب بود خنده آورد روی صورتم

    • بدون نام

      فیلم عروس

    • خبرخون

      اولین فیلم
      روز با شکوه علیرضا خمسه
      دومین فیلم
      ماموریت مرگبار
      داداشم می بردمون سینما و بعد از تماشای فیلم از ما منظور من و بقیه داداشهام میخواست که در یک صفحه برداشتمون رو از فیلم براش بنویسیم
      یادش بخیر
      صحبت ۳۳ سال پیشه

    • عاشق نویسندگی

      پاتال و آرزوهای کوچک

    • بدون نام

      مرگ پلنگ و عفابها

    • بدون نام

      الو الو من جوجوام

    • رضارشیدی

      اولین فیلم سینمایی من دستهای الوده بود 2 بار هم دیدم
      دومی عشق +2 بود

    • سهیل

      اجاره نشینها(داریوش مهرجویی)
      این فیلم رو الانم توی گوشیم دارم
      اون موقع که عقلم نمیرسید اما الان فکر میکنم یه فیلم بدون تاریخ انقضا هستش

    • سهیل

      اجاره نشینها(داریوش مهرجویی)
      این فیلم رو الانم توی گوشیم دارم
      اون موقع که عقلم نمیرسید اما الان فکر میکنم یه فیلم بدون تاریخ انقضا هستش

    • ساناز

      یادش به خیر شهرموشهااااااااااااااا

    • Faez

      باتمام این فیلم ها خاطره دارم

    • پیمان

      دزد عروسکها

      پاسخ ها

      • عرفان

        منم اولین فیلمی بود که تو سینما دیدم .یادش بخیر.

    • بدون نام

      الو الو من جو جو ام و مجردها اولین فیلمایی که تو خود سینما دیدم.اون موقع فکر کنم 5 یا 6سالم بود.یادش بخیر فیلمای اونموقع چقدررقشنگتر و مودبتر بودن.نه مث طنزای الان که نمیشه با خانواده دید.

      پاسخ ها

      • سهیل

        الو الو من جو جو ام مال سال ۷۳
        مجردها مال سال ۸۳
        چجوری توی این ده سال یه سن ثابتی رو سپری کردید؟
        (صرفا شوخی بود.ببخشید)

    • هادی ص

      مردی که به زانو در آمد با بازی جولیانو جما

    • H.Yari

      اولین بار فیلم علا الدین و چراغ جادو با پسر خاله ام رفتیم که بعدها شهید شد. یادش بخیر..

    • بدون نام

      قرمز

    • بی نام

      اولین فیلمی که من تو سینما دیدم بر میگرده به سال ۱۳۶۲ یا ۶۳ بود سینما آفریقا اصفهان میدون مجسمه به نام نورمن در فضا.یادش بخیر با عموی بزرگم رفتم چون به من قول داده بود.ساندویچ کالباسی که برام گرفت هنوز مزش و یادمه چقدر خوب بود اونروزا اوایل دهه ۶۰ .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون ما اون زمان بچه بودیم و از دنیا خبر نداشتیم برامون خوب بود. بزرگتر که شدم و از جنایات و فجایع اون دوره خبردار شدم فهمیدم که برای خیلی از مردم چه دوره جهنمی و نکبتباری بوده

    • بدون نام

      فیلم گلنار رو دیدم

    • رویارضوی

      اولین فیلمی که دیدم شاید وقتی دیگر ساخته ی داریوش فرهنگ بود

      پاسخ ها

      • سهیل

        ساخته بهرام بیضایی
        با بازی داریوش فرهنگ و سوسن تسلیمی
        البته جسارت شد ببخشید

    • بدون نام

      نه

    • بدون نام

      آدم برفی

    • بدون نام

      اولین فیلمی که دیدم کلاس اول بودم دوازده سال پیش خاله سوسکه بود

    • علی

      من فقط یکبار سینما رفتم اونم وقتی کوچیک بودم فیلم هامون دیدم یادش بخیر

    • سمیرا

      گلنار

    • سمیرا

      گلنار

    • بدون نام

      فیلم سارای یادش بخیر چون ترکی هم صحبت میکردم با مادربزرگم(خدا رحمتش کنه)و بچه های عمو سینما انقلاب پارساباد رفتیم دیدیم

    • بدون نام

      فیلم سارای یادش بخیر چون ترکی هم صحبت میکردم با مادربزرگم(خدا رحمتش کنه)و بچه های عمو سینما انقلاب پارساباد رفتیم دیدیم

    • عاطفه

      زرد قناری - فکر کنم 4 سالم بود

    • حسنا

      مریم مقدس

    • ستاره

      ملک سلیمان بود که از طرف مدرسه رفتیم خیلی ترسناک بود

    • بدون نام

      کلاه قرمزی و سروناز

    • هامون

      اولین فیلم که به اتفاق پدر عزیز و برادرم رفتیم سینما فیلم سینمائی عقابها بود

    • حسن کیانی

      مرگ پلنگ بختیاری بودتوسینمامرکزی یاازادی ایذه بود

    • علی محمد اکبری

      یادش بخیر ۵ سالم بود مدرسه موشها رو تو سینما مراد میدان امام حسین دیدم که الان دیگه خرابش کردن

    • بدون نام

      زبر درخت پرتقال یا لیمو یه همچین اسمی داشت یا زیر درخت گردو

    • نيكنامي

      شهر موشها بعدش هم يه فيلم خارجي بود به اسم قلعه برفي كه از طرف مدرسه رفتيم سال ٦٨

    • بدون نام

      شلعه کلاس دوم یا سوم دبستان بود...چه روزایی بود..حیف قدر ندونستیم...

    • بدون نام

      شعله..سوم دبستان بود...شهر اولین ها...مسجد سلیمان...اون موقع خیلی از شهرها سینما رفتن مد نبود

    • بدون نام

      از طرف مدرسه رفتیم ودزد عروسکها رو دیدیم

    • علی

      قشنگ یادمه کازابلانکا بود که برا اولین بار تو دنیا اکران شده بود به همراهه بازیگراش که منم با دوتا از بازیگراش عکس گرفتم

    • بدون نام

      از طرف دبستان مارو بردن سینما.سوم ابتدایی بودیم.بردنمون واسه دیدن فیلم اونم چه فیلم مزخرفی واسه بچه ها دیدن نداره.اسم فیلم توبه نسوح بود....خلاصه تا یک هفته خواب نداشتم

    • بدون نام

      اولین بار که رفتم سینما زمان جنگ بود .پدرم عموم رو میخواست ببره ترمینال که با اتوبوس بره اهواز .منم دنبالشون رفتم .با موتور هوندای زرد رنگ پدرم رفتیم .من خیلی دنبال عموم گریه کردم .پدرم برای اروم کردن کردن من منو برد سینما فرهنگ .فیلم کمیسر متهم میکند .مال کشور رومانی بود ...

      پاسخ ها

      • فرشید

        سومین فیلم سینمارفتن من بود، و چقدر حال کردم با این فیلم.

    • بدون نام

      مدرسه موش ها

    • هما

      توبی تایلر
      مال اوایل دهه شصت میشه
      اون موقع که خیلی کیف کردم

    • بدون نام

      جدایی سیمین از نادر

    • بدون نام

      من اولین فیلمی که تو سینما دیدم بلمی به سوی ساحل بود. هیچوقت یادم نمیره

    • زهرا

      کلاس دوم یا سوم ابتدایی بودم بردنمون سینما کلی ذوق داشتیم . فیلم جنگی پوتین رو برامون نمایش دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج