۱۳۶۶۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کنداکتور شبکه تا پایان سال پر از طنز است

مدیر شبکه تهران گفت: «اتاق عمل» مهران مدیری حتما به پخش امسال می‌رسد.

نسیم آنلاین: مدیر شبکه تهران در بازدید از سریال دفاع مقدسی «۳۹ هفته» که در منطقه دربند انجام گرفت، گفت: رویکرد ما در شبکه تهران طنز است و معاونت سیما در مورد کارهای دفاع مقدسی به شبکه‌ها اعلام کرده که برحسب رویکرد هر شبکه به این مضمون نیز بپردازند.

در سریال «۳۹ هفته» دنبال دو هدف هستیم...

مقیسه افزود: در سریال «۳۹ هفته» دو هدف داشتیم؛ یکی اینکه خدمات و تلاش‌های همسران، رزمندگان، جانبازان و شهدا را نمایش دهیم. دوم تبیین تصویر آیه شریفه‌ای مبنی اینکه «چه بسیار مواردی است که به نظر بنده بد می‌آید اما محقق نشود خیر بنده در آن است و بالعکس...» خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در این سریال برخلاف بسیاری از تولیدات نمایشی، کمتر حال و هوای جبهه در نظر گرفته شده و تلاش داشتیم که خانواده را نشان دهیم. سختی‌هایی که خانواده‌ها در زمان جنگ متحمل شدند را روی آنتن می‌بریم.

سریال مهران مدیری در ۹۰ قسمت امسال پخش می‌شود

مقیسه به سریال در دست ساخت مهران مدیری برای شبکه پایتخت نیز اشاره داشت و افزود: «اتاق عمل» نیز مراحل نگارش و دکورش انجام شده که در دو فصل مجزا ساخته و امسال در ۹۰ قسمت پخش خواهد شد. تم اصلی آن طنز است و داستانش در بیمارستان می‌گذرد.

وی همچنین گفت: مجموعه اپیزودیک «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» تا حالا ۲۰۰ قسمتش تولید شده و همچنان هم ادامه می‌یابد. تیتراژش ثابت است اما داستان‌ها عوض می‌شود. این مجموعه نیز با توجه به آسیب‌شناسی مسائل پایتخت در دستور ساخت است.

کنداکتور شبکه تهران با سریال طنز تا پایان سال پر است

به گفته مقیسه؛ ساخت سریال‌های «آخرین سلطان» و «سه پنج دو» را داریم که با این حسب تا پایان سال پخش سریال‌های طنز را ادامه می‌دهیم.

مدیر شبکه تهران گفت: برای ۱۰ روز اول محرم سریال خاصی نداریم ولی برای دهه آخر محرم و صفر سریال «نشانه‌ها» به کارگردانی عباس نادران در دست ساخت بود اما چون قرار بود در عراق تصویربرداری شود با توجه به شرایط، تولیدش متوقف شده است.

وی همچنین خبر از ساخت برنامه «جنگ شبانه» داد که در ۹۰ قسمت خواهد بود و با حضور مخاطبان تولید می‌شود.

سیدعلی اکبر محلوجیان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران نیزگفت: سریال «جاده چالوس» نیز درامی در حال تصویربرداری است که به همراه «آخرین سلطان» و «اتاق عمل» روی همدیگر ۱۷۰ قسمت است که بعد از سریال «۳۹ هفته» به ترتیب روی آنتن می‌رود.

وی افزود: کاری ۹۰ قسمتی به اسم «سه نقطه» داریم که نگارش و پیش تولیدش ادامه دارد و در نظر داریم تحصیلکرده‌ها و جوانان را در برنامه جمع کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج