۱۵۲۹۶۳
۱ نظر
۵۲۵۷
۱ نظر
۵۲۵۷
پ

کشف قدیمی‌ترین فسیل جهان +عکس

دانشمندان فسیلی که به نظر می رسد قدیمی‌ترین فسیلی باشد که تا به حال کشف شده را رو نمایی کردند. این فسیل متعلق به میکروب‌های تک سلولی با بوی بسیار بد است که ۳/۵ میلیارد سال پیش زندگی می‌کرده‌اند و به احتمال بسیار زیاد اجداد انسان‌ها بوده‌اند.

فوت و فن: دانشمندان فسیلی که به نظر می رسد قدیمی‌ترین فسیلی باشد که تا به حال کشف شده را رو نمایی کردند. این فسیل متعلق به میکروب‌های تک سلولی با بوی بسیار بد است که ۳/۵ میلیارد سال پیش زندگی می‌کرده‌اند و به احتمال بسیار زیاد اجداد انسان‌ها بوده‌اند.

کشف قدیمی‌ترین فسیل جهان +عکس

باقیمانده‌های کوچک این فسیل درون توده‌ای سنگ ماسه‌ای در استرالیای شرقی، توسط دانشمندان دانشگاه اولد دامینیوم آمریکا کشف شده‌اند و آن گونه که گفته می‌شود، این فسیل‌ها ۳۰۰ میلیون سال قدیمی تر از فسیل‌هایی هستند که باور می‌رفت قدیمی ترین فسیل‌های کشف شده دنیا و نمونه زندگی بر روی زمین باشند.

کارشناسان معتقدند که این میکروب‌ها در نوعی دسته و گروه زندگی می‌کرده‌اند و هر سلول، زندگی جدا داشته ولی به صورتی موفق به صورت یک واحد با بقیه میکروب‌ها و سلول‌ها کار می‌کرده و ارتباط داشته است. این دسته به نوعی جامعه انسانی کوچک تشبیه شده است.

رابرت هیزن از انستیتو علمی کارنگی می‌گوید که این فسیل درون ماده‌ای حصیرمانند به رنگ بنفش و سبز کشف شده که بوی بدی مانند بوی تخم مرغ گندیده دارد. به نظر می رسد که این میکروب، توانایی تبدیل نور خورشید به انرژی را داشته و این پروسه، تولید این ماده سولفور مانند با بوی بد را به عنوان باطله در پی داشته است.

او همچنین اضافه کرد که اگر انسان‌ها می‌توانستند ۳.۵ میلیارد سال به گذشته و به یک ساحل عادی در استرالیا سفر کنند، توده‌ای از این موجودات و بافت‌های لزج بنفش و قهوه‌ای را می‌دیدند که با ترشح سولفور، با خوشحالی زندگی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      اخه این کجاش اجداد ما هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج