۳۰۶۸۶
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

گزارش جالب علیفر در بازی استقلال - ملوان

سرهنگ علیفر یکشنبه شب گزارشگر بازی استقلال – ملوان بود و توانست به خوبی انتظارات بینندگان را برآورده کند!

گزارش جالب علیفر در بازی استقلال - ملوان

تماشا: سرهنگ علیفر یکشنبه شب گزارشگر بازی استقلال - ملوان بود و توانست به خوبی انتظارات بینندگان را برآورده کند! او همانی بود که می شناختیم. علیفر نام «احمد آهی» مدافع ملوان را بارها سیدصالحی عنوان کرد.

البته با توجه به اینکه این مدافع ملوان تازه از فصل پیش در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است و خیلی شناخته شده نیست، حرجی بر جناب علیفر وارد نیست اما شاهکار آقای گزارشگر وقتی اتفاق افتاد که نام فامیلی «رافخایی»، یکی از ستاره های این تیم و آقای گل حاضر لیگ برتر را «رافخاهی» ذکر کرد.

او در دقیقه 75 بازی یک جمله تاریخی دیگر را به کار برد: «15 دقیقه تا پایان بازی مانده و می شود در این 15 دقیقه گل زد!» او یک طعنه درست و حسابی هم به پرسپولیس و نتایج ضعیف این تیم زد و گفت: «فقط همین مانده بود که گهر دورود در جدول رده بندی بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد که این اتفاق با هنرنمایی مانوئل ژوزه امروز افتاد. باید از ایشان پرسید که آقای مانوئل داری چی کار می کنی؟»

علیفر روی صحنه گل استقلال که روی پاس با سر امیرحسین صادقی به دست آمد گفت: «شماره 4 استقلال حمودی با ضربه سر به آرش برهانی پاس گل داد.» علیفر حتی در جایی از گزارش بازی هم از نکونام انتقاد کرد. او گفت: «حالا دیگه نکونام داره تو زمین راه می ره. اگر اینجوری باشه احتمال داره نیمکت نشین هم بشه».

گذشته از تفاوت فیزیکی مشخص صادقی و حمودی، علیفر حتی با دیدن شماره پیراهن صادقی باز هم اصرار داشت که حمودی پاس گل استقلال را داده است. داور چهارم این دیدار جمشید محمدی بود که علیفر او را همنام یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران خواند. احتمالا منظور گزارشگر جمشید شاه محمدی، بازیکن سابق پرسپولیس و سایپا بود که فقط یک دوره در تیم ملی بازی کرد و با هیچ متر و معیاری در رده بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار نمی گیرد.

تجمع دورودی ها علیه سرهنگ علیفر

مردم گهر دورود به شدت از دست گزارشگر بازی استقلال - ملوان شاکی هستند. در دقایق پایانی بازی استقلال - ملوان بود که سرهنگ علیفر گزارشگر قدیمی تلویزیون در زمانی که نتایج بازی های دیگر لیگ زیرنویس می شد گفت: «حالا فقط مانده بود گهر بالاتر از پرسپولیس باشد که به لطف آقای مانوئل این اتفاق هم افتاده».

جمله علیفر باعث دلخوری شدید مردم دورود شده که در همان شب تیم شهرشان توانسته بود اولین پیروزی تاریخش در لیگ برتر را جشن بگیرد. جمعیت زیادی از مردم شهر بعد از این گفته برای اعتراض به جلوی فرمانداری دورود رفتند و صورتجلسه ای را علیه این گزارشگر سیما برای توهین به تیم شهرشان تنظیم کردند تا مقامات مسئول شهر به نمایندگی از آنها شکایتی را علیه این گزارشگر تنظیم کنند.

اسماعیل حیدرپور، مدیر اجرایی گهر در این باره به خبر آنلاین می گوید: «مردم شهر از این گفته به شدت دلخور هستند. واقعا نمی دانم او چرا چنین حرف هایی را زد. جناب سرهنگ همه ملت دیدند که چطور توپ ما از خط دروازه پرسپولیس گذشت و ما این تیم را در آزادی و جلوی تماشاگرانش بردیم. این حرف ها را چرا مطرح می کنید که باعث دلخوری مردم شهر ما شود؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اينكه خوبه. چندسال پيش توي دربي بعد از اينكه استقلال گل مساوي به پرسپوليس رو زد گفت: حالا بازي يك يك ميشه به نفع استقلال

    • مسعود

      خوب راست ميگن ديگه

    • مهدي

      ما داشتيم حرص گل زدن استقلال رو ميخورديم و تحليلهاي اين گزارشگر كه انگار نشسته بود تا عليه استقلال حرف بزنه تا گزارش بازي ، اعصابمان را دو برابر خورد ميكرد . انصافا بدرد گزارشگري نميخوره .

    • علیرضا

      اگه میشه تو 15 دقیقه 15 تاگل زد، تو 90 دقیقه چند تا میشه زد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج