۳۱۰۳۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاهش آمار قربانیان تصادفات جاده‌ای

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه وضعیت امنیتی در شهرها، روستاها و جاده ها بسیار مطلوب است، از کاهش ۷ درصدی تلفات سوانح جاده ای از زمان اجرای طرح نوروزی تا روز سوم فروردین ماه خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه وضعیت امنیتی در شهرها، روستاها و جاده ها بسیار مطلوب است، از کاهش ۷ درصدی تلفات سوانح جاده ای از زمان اجرای طرح نوروزی تا روز سوم فروردین ماه خبرداد.

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مانیتورینگ فرماندهی انتظامی استان قم و در جمع خبرنگاران، علت افزایش آمار تصادفات روز گذشته نسبت به روزهای قبل را بارندگی و لغزندگی جاده ها عنوان کرد و از شهروندان و مسافران نوروزی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، به توصیه های همکاران عزیز بنده در جاده ها و داخل شهرها توجه و عمل کنند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته وضعیت امنیتی در شهرها، روستاها و جاده ها بسیار مطلوب بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: آخرین آمارها از وضعیت ترافیکی جاده ها در سطح کشور نشان می دهد از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین ( به مدت ۸ روز) در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته جان باختگان سوانح رانندگی حدود ۷ درصد کاهش داشته که از این بابت خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام زائران و مسافران در پناه امنیت و نظم و آرامشی که در کشور عزیزمان وجود دارد، ایام خوبی را سپری کنند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: استان قم نیز همانند همه استان ها فعالیت خوبی را از دوره ای که مشخص کردیم، داشته و بررسی های صورت گرفته نشانگر کاهش آمار جرائم است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری در خاتمه گفت: همچنین تخلفات، تصادفات و تلفات ناشی از آن طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به همت همکارانم در استان و نیز همکاری مردم عزیز و رانندگان کاهش پیدا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج