۳۱۰۷۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تویوتا ۸۶ مدل ۲۰۱۷ معرفی شد +عکس

تویوتا خودروری ۸۶، کوپه‌ی اسپرت خود را تحت بهینه‌سازی‌های ظاهری و فنی قرار داده است و ساعاتی پیش آن را به طور رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ معرفی کرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: تویوتا خودروری ۸۶، کوپه‌ی اسپرت خود را تحت بهینه‌سازی‌های ظاهری و فنی قرار داده است و ساعاتی پیش آن را به طور رسمی در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ معرفی کرد.

تویوتا 86 مدل 2017 معرفی شد +عکس

پیش از این تویوتا ۸۶ به صورت کاملا مشابه و با نام‌های سوبارو BRZ و سایون FR-S به بازار عرضه می‌شد. حال با لغو برند سایون و ادامه‌ی تولید خودرو‌های این شرکت با برند تویوتا، FR-S از چرخه‌ی تولید خارج شد و تنها رقیب باقی مانده برای ۸۶، سوبارو BRZ است.

نکته‌ی جالب در خصوص دوقلو‌های تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ این است که پس از عرضه‌ی خودروی یکسان از سوی این دو شرکت، فیس لیفت و بهینه‌سازی‌های انجام شده روی هر خودرو مستقل انجام شده است. به نحوی که تویوتا از نمونه‌ی بهینه شده‌ی ۸۶ که پیش‌تر با نام GT۸۶ به فروش می‌رسید، در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ پرده برداشت. در طرف مقابل نیز تصاویری از نمونه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی سوبارو BRZ فاش شده است که به احتمال قوی شاهد معرفی رسمی آن در نمایشگاه‌های خودروی سال جاری خواهیم بود.

تویوتا ۸۶ بهبود‌هایی را در بخش ظاهری و قوای حرکتی تجربه کرده است. پیشرانه‌ی ۲ لیتری تخت (باکسر) این خودرو توانایی تولید ۲۰۵ اسب بخار توان در کنار ۱۵۶ پوند فوت گشتاور را دارد. با این که ارقام مذکور با توجه به استاندارد‌های حاضر صنعت خودروسازی میزان فوق‌العاده‌ای به شمار نمی‌رود، اما باز هم پیشرانه‌ای با قابلیت تولید بیش از ۱۰۰ اسب بخار به ازای هر لیتر، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تویوتا جزئیات بیشتری در خصوص بهینه‌سازی‌های صورت گرفته اعلام نکرده است. اما طبق ادعای این غول خودروسازی ژاپن، جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی جدید این خودرو افزایش عملکرد محسوسی را به دنبال دارد. هم‌چنین استفاده از فنر‌ها و دمپر‌های جدید نیز باعث ارتقای قابلیت‌های حرکتی و فرمان‌پذیری تویوتا ۸۶ شده است.

در بخش ظاهری نیز تویوتا ۸۶ دستخوش تغییرات جزیی شده است. چراغ‌های ال‌ای‌دی جدید جلو وعقب در کنار جلو پنجره‌ی تغییر یافته، ظاهری تهاجمی‌تر به خودرو بخشیده است.

اگر اصلاحات انجام شده روی تویوتا ۸۶ شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید منتظر نمونه‌ی بهبود یافته‌ی سوبارو BRZ باشید. البته اخیرا مدیر عامل صنایع سنگین فوجی، از همکاری تویوتا و سوبارو برای توسعه‌ و معرفی نسل دوم این خودرو صحبت کرده بود.

تویوتا 86 مدل 2017 معرفی شد +عکس

تویوتا 86 مدل 2017 معرفی شد +عکس

تویوتا 86 مدل 2017 معرفی شد +عکس

تویوتا 86 مدل 2017 معرفی شد +عکس

تویوتا 86 مدل 2017 معرفی شد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج