۳۳۲۳۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصویر احتمالی دیگری از آیفون ۷ منتشر شد

کمتر از چهار ماه تا رونمایی و عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده است؛ در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که در ماه‌های آینده قرار است شایعه‌های مختلفی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بشنویم.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: کمتر از چهار ماه تا رونمایی و عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده است؛ در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که در ماه‌های آینده قرار است شایعه‌های مختلفی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بشنویم. همین یکی دو روز پیش بود که تصاویری جدید از آیفون ۷ به بیرون درز کردند. امروز هم دوباره عکس جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

تصویر احتمالی دیگری از آیفون 7 منتشر شد

اگر از ما می‌شنوید، فعلا به عکس‌هایی که از آیفون ۷ منتشر می‌شوند اعتماد نکنید. با نگاهی به تصاویر منتشر شده، به راحتی می‌توانیم بگوییم که آیفون ۷ از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون‌های دو نسل قبل ندارد.

با این حال، انتشار این همه تصاویر ما را کمی به واقعیت آن‌ها مشکوک کرده است. برای مثال، دیروز تصویری از آیفون ۷ به بیرون آمد که فلاش دوربین آن را پایین لنزش نشان می‌داد، اما عکسی که امروز منتشر شده، فلاش را مثل قبل، در سمت چپ دوربین قرار داده. اگر نظر ما را می‌خواهید، عکسی که امروز منتشر شده تمام و کمال دروغ است. خودتان تصویر زیر را ببینید و قضاوت کنید:

تصویر احتمالی دیگری از آیفون 7 منتشر شد

اینکه جنس بدنه‌ی گوشی اصلا شبیه به آیفون‌های واقعی نیست به کنار، شیشه‌ی لنز دوربین هم شبیه به عدسی‌هایی است که به راحتی گوشه‌ی خیابان پیدا می‌شوند. اگر از ما می‌شنوید، فعلا به عکس‌هایی که از آیفون منتشر می‌شوند اعتماد نکنید، مگر اینکه منبعی درست و حسابی آن را منتشر کرده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج