۳۶۷۶۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فضا برای صادرات به ایران فراهم است

اتاق بازرگانی و صنایع آلمان اعلام کرد انتظاری که برای افزایش صادرات به ایران پس از لغو تحریم‌ها ایجاد شده بود، هنوز محقق نشده است. یک اتحادیه صنعتی آلمانی تصریح کرد با گذشت یک سال از توافق هسته‌ای برای لغو تحریم‌های غرب علیه ایران، امیدها به افزایش صادرات به این کشور هنوز تحقق نیافته است.

خبرگزاری تسنیم: اتاق بازرگانی و صنایع آلمان اعلام کرد انتظاری که برای افزایش صادرات به ایران پس از لغو تحریم‌ها ایجاد شده بود، هنوز محقق نشده است. یک اتحادیه صنعتی آلمانی تصریح کرد با گذشت یک سال از توافق هسته‌ای برای لغو تحریم‌های غرب علیه ایران، امیدها به افزایش صادرات به این کشور هنوز تحقق نیافته است. «وولکر تریر»، اقتصاددان ارشد اتاق بازرگانی و صنایع آلمان گفت: با وجود افزایش تجارت خارجی، سرخوردگی‌های مشخصی وجود دارد.
وی افزود: صادرات آلمان به ایران در ۴ ماه ۲۰۱۶، با ۱۱ درصد رشد به ۸۹۰ میلیون یورو (۹۸۵ میلیون دلار) رسیده و احتمالا در ۶ ماه نخست امسال به یک میلیارد یورو برسد. بر این اساس، اگر شرکت‌های آلمانی بخواهند پیش‌‌بینی اتاق بازرگانی و صنایع آلمان در مورد صادرات سالانه ۵میلیارد دلاری به ایران طی ۳ ساله نخست بعد از توافق را تحقق بخشند و این رقم را طی ۵ سال به ۱۰ میلیارد دلار برسانند، باید کار بیشتری انجام پذیرد.

«تریر» اظهار کرد: فضا قطعا برای توسعه صادرات به ایران وجود دارد. وی هرگونه نشانه‌ای مبنی بر اینکه شرکت‌های آلمانی از وضعیت فعلی ناامید شده باشند را رد کرد وگفت: رشد صادرات ممکن است در نیمه دوم امسال قوی تر باشد. به گفته وی، البته انتظارات در این زمینه که تجارت با ایران به جایی که در روزهای گذشته قرار داشت باز خواهد گشت، بالا بوده است.
اتاق بازرگانی و صنایع آلمان اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بانک‌های غربی به دلیل ترس از تحریم‌های همچنان پابرجای دولت آمریکا، تمایلی به اختصاص وام به قراردادهای تجاری مرتبط با ایران ندارند، یافتن اعتبار لازم برای سرعت بخشیدن به تجارت با این کشور دشوار است. با این وجود، برخی از شرکت‌های بزرگ آلمانی نظیر «دایملر» و «زیمنس» راه خود را به سمت بازار ایران باز کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج