۴۴۲۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: داور نباید گل ما را مردود اعلام می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، عدالت فوتبال در بازی تیمش مقابل پرسپولیس رعایت شده است.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس عنوان کرد: باید به هر دو تیم تبریک بگویم. هر دو تیم سعی کردند بازی سطح بالا به نمایش بگذارند. ما برنامه داشتیم و سعی می‌کردیم پرسپولیس را کنترل کنیم. می‌دانستیم آنها در ضربات ایستگاهی تبحر دارند و به بازیکنانم این موضوع را گفته بودم. خوشحالم که بازیکنانم توان خود را گذاشتند و برنده شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه راهکاری برای باز کردن خط دفاعی پرسپولیس که بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد، داشته است، گفت: واقعیت این است که وقتی پرسپولیس دفاعی بازی می‌کند، سخت است کاری انجام دهیم. ما سعی کردیم بیشتر روی ضدحمله خط دفاعی آنها را باز کنیم و اگر نشد برنامه ما این بود که با فشار آوردن روی لوزی میانه میدان آنها که بسیار فشرده بود، به دروازه برسیم که در این امر زیاد موفق نبودیم. با این حال توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و خوشحالیم.

حسینی در خصوص اینکه گویا به آمار و ارقام و شکست‌ناپذیری پرسپولیس هم توجه نداشته و همین مسئله عامل پیروزی تیمش شده است، اظهار داشت: به هیچ‌وجه به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم تیم‌مان فوتبال خوب را بازی کند. ما سعی می‌کنیم وقتی توپ را در اختیار داریم فوتبال روز را انجام دهیم و بازیکنانم هم این‌طور هستند و به رکورد فکر نمی‌کنند. خدا را شکر خوب بازی می‌کنیم، باشگاه هم حمایت می‌کند و خوشحالیم که این‌گونه بازی می‌کنیم. این برد را هم به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی درباره شرایط بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و شرایط در این بازی به نفع ما چرخید و توانستیم برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه عدالت فوتبال این است که خوب مبارزه کنید و بازی را ببرید، افزود: بچه‌های ما در این بازی خوب بازی کردند و بردیم که عدالت فوتبال رعایت شد. متأسفانه در نیمه اول هم یک گل زدیم که به اشتباه آفساید اعلام شد. ما روی این توپ‌ها کار کرده بودیم که از آفساید فرار کنیم. فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها هفت هشت بار ما را اسیر آفساید کردند، اما همان یک بار که از آفساید فرار کردیم، داور نباید پرچم می‌زد.

حسینی درباره اینکه سقف آرزوهایش در ذوب‌آهن چیست، گفت: خیلی خوشحالم که نتایج جوری رقم خورد که لیگ گرم شد. امروز تیم‌های اول و دوم جدول باختند و این هیجان بیشتری به لیگ داد. سقف آرزوی من هم این است از فوتبال لذت ببرم.

وی درباره هواداران دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس گفت: طرفداران هر دو تیم فقط تیم خودشان را تشویق کردند و جو خاصی در ورزشگاه بود. باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با قلب‌شان بازی کردند و همه خوب بودند. پرسپولیس هم تیم خوبی بود که شش بازیکن ملی‌پوش دارد و جایی که سرمربی تیم ملی بیشتر به لژیونرها بیشتر بها می‌دهد، پنج شش بازیکن پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد خوب درخشان‌مهر بازیکن 17 ساله تیمش گفت:‌ این بازیکن هم خوب کار می‌کند. ما هم خوشحالیم که از سوی مدیران برای بها دادن به بازیکنان جوان حمایت می‌شویم.

به گزارش تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: بازی پیچیده‌ای بود. پرسپولیس قدرتمند است و در نیمه اول به خصوص در ضربات ایستگاهی به ما فشار وارد کردند. می‌دانستیم آنها در ضربات ایستگاهی قدرتمند هستند و در نیمه اول سعی می‌کردیم روی این مسئله تمرکز کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم تیم ما تیم برتر میدان بود و بازیکنانم وظایف خود را به خوبی انجام دادند. از آنها تشکر می‌کنم که با جان و دل بازی کردند. به آنها افتخار می‌کنم که با تمام وجود تلاش می‌کنند و باید این برد را به کارگران کارخانه ذوب‌آهن که پرتلاش و زحمتکش هستند، تقدیم کنم. از عوامل باشگاه و مدیریت محترم باشگاه و تک تک عوامل اجرایی هم تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران هم تشکر ویژه دارم.

حسینی در واکنش به این مسئله که پرسپولیس هنگام فشار روی دروازه ذوب‌آهن تیمش در میانه میدان دچار مشکل می‌شد، اظهار داشت: تیم پرسپولیس تمرکز خاصی روی ضربات ایستگاهی داشت و آنها در این فصل گل‌های خوبی را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده بودند. به خصوص در بازی با پدیده در مشهد که این اتفاق را رقم زدند. ما خط هافبک‌مان را روی ضربات ایستگاهی به محوطه جریمه می‌آوردیم و مجبور بودیم آنها را کنترل کنیم. آنها بازیکن ملی‌پوش زیادی دارند و شرایط‌شان طوری بود که می‌خواستند ما را ببرند. ما سعی داشتیم در نیمه اول بازی را کنترل کنیم که پرسپولیس گل نزد و در نیمه دوم گلزنی کنیم و به هدف رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه در نیم‌فصل اول به اهدافی که این تیم داشته است رسیده یا نه، اظهار داشت: واقعیت این است که ما هدفگذاری خاصی نکرده بودیم و می‌خواستیم بازی زیبایی انجام دهیم. بیشتر دوست داشتیم بازیکنان تیمم از فوتبال لذت ببرند.

حسینی در خصوص گلی که ذوب‌آهن در نیمه اول به ثمر رساند و آفساید اعلام شد، تأکید کرد: من درباره داوری تا به حال صحبت نکردم. مسائل داوری با دفعات برای ما افتاده است و این بار هم نمی‌خواهم صحبت کنم. با این حال ما روی این حرکت کار کرده بودیم که مرتضی تبریزی به دفعات از آفساید خط دفاعی پرسپولیس فرار کند و همان یک بار که توانست این کار را انجام دهد و از عمق خط دفاعی حریف گل زدیم، داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن مجموعاً شرایطی دارد که بازیکنان همه در خط دفاعی شرکت کنند و فضاها را ببندند. پرسپولیس تیمی است که اگر فضا داشته باشد می‌تواند به خوبی موقعیت‌سازی کند و ما در این بازی موقعیت خاصی به پرسپولیس ندادیم و فقط آنها روی ضربات ایستگاهی تمرکز داشت. ما کارمان را انجام می‌دهیم و کاری به شرایط خارج از بازی نداریم. سعی می‌کنیم خوب بازی کرده و تمرین کنیم تا بازیکنان از فوتبال لذت ببرند. خوشبختانه توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش تسنیم، خبرنگاران حاضر در نشست خبری پیش از صحبت‌های حسینی و در پایان اظهارات او این مربی را تشویق کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج