۴۵۵۶۲۲
۵۲۱۲
۵۲۱۲
پ

تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند

HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را گزارش می دهد.

وب سایت کلیک: HiMirror Plus یک آینه هوشمند جدید است که پس از اسکن کردن صورت، نواقص پوست و حالت چهره شما را گزارش می دهد.
تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند

این آینه چین و چروک ها، لکه های قرمز، منافذ صورت، خط های ریز و میزان روشنایی صورت را بررسی می کند. درست است که این آینه یک منتقد بی پروا و صریح بوده و ممکن است شما را شرمگین کند، ولی هدف اصلی آن بررسی تغییرات به وجود آمده روی صورت پس از مصرف محصولات آرایشی و زیبایی است. بنابر این شما می توانید بفهمید که کدام یک از محصولات واقعا مفید و کدام یک بی فایده است. همچنین شما می توانید افزایش سن و پیر شدن آرام آرام خود را مشاهده کنید! این قابلیت بسیار جالب است. این آینه به هر بخش از صورت شما بر اساس سلامت و زیبایی آن نمره ای را از ۱۰۰ اختصاص می دهد.

ما آینه HiMirror Plus که دومین نسخه این دستگاه است را در رویداد CES این هفته مورد آزمایش قرار دادیم. یکی از بازدیدکنندگان نظر خود در مورد این دستگاه جالب را این گونه ابراز می کند: پوست من به طور کلی خوب است. چهره من زیاد شکسته نشده و زیاد هم از محصولات آرایشی استفاده نمی کنم. امتیازی که این آینه به من داد، ۹۰ بود، باور کنید راست می گویم! البته این دستگاه به من گفت که دور چشم من چین و چروک هایی وجود دارد، که اولین بار بود چنین چیزی را می شنیدم!
تشخیص عیوب صورت با آینه هوشمند

تفاوت مدل های HiMirror Plus و HiMirror Basic آن است که مدل Plus قادر به نور پردازی است. این آینه می تواند پنج حالت مختلف نور محیط را شبیه سازی کند، مانند یک دفتر کار پر نور یا یک فروشگاه مواد غذایی. بنابر این، چهره شما در هنگام آرایش هیچگاه اغراق آمیز و دلقک شکل به نظر نخواهد رسید، مگر این که واقعا به همان شکل باشید! همچنین مدل Plus قادر است ۱۴۰۰۰ عکس از چهره شما ذخیره کرده و می تواند به شش فرد مختلف خدمات رسانی کند. اما مدل Basic می تواند فقط تا ۲۰۰۰ عکس ذخیره کند.

یکی از مزایای بسیار خوب HiMirror Plus این است که سازندگان آن می دانسته اند شما اصلا دوست ندارید یک دستگاه ۲۵۹ دلاری را کثیف یا خراشیده کنید، بنابر این، می توانید آن را با جسچر یا صدا کنترل نمایید. همچنین این آینه از اطلاعات شخصی شما محافظت کرده و فقط زمانی که خودتان جلوی دوربین آن بایستید، اجازه دسترسی به اسکن ها و اطلاعات را می دهد. همچنین برای امنیت بیشتر نیز می توانید لنز دوربین را کاملا بپوشانید.

علاوه بر همه این ها، این آینه هوشمند قادر به پخش و استریم موسیقی از اسپاتیفای یا یوتیوب است. این قابلیت از طریق اپلیکیشن این دستگاه قابل دسترسی است.

به طور کلی می توان HiMirror Plus را یک منتقد فهیم و راست گو دانست که در گوشه ای از حمام جا خوش کرده و به زیبایی بیشتر شما کمک می کند. افراد زیادی دوست دارند با دستگاه های مربوط به زیبایی کار کنند. قطعا استفاده از چنین آینه هوشمندی در دراز مدت بسیار مفید و جالب خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج