۵۰۱۵۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نیروهای اورژانس ۵۱ هزار ماموریت انجام دادند

سخنگوی مرکز اورژانس کشور تعداد کل ماموریت های انجام شده در طرح سلامت نوروزی توسط اورژانس پیش بیمارستانی را ۵۱ هزار و ۱۱۱ ماموریت عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی مرکز اورژانس کشور تعداد کل ماموریت های انجام شده در طرح سلامت نوروزی توسط اورژانس پیش بیمارستانی را ۵۱ هزار و ۱۱۱ ماموریت عنوان کرد.

مجتبی خالدی گفت: در اولین روز فروردین ۹۵۵۲ ماموریت اورژانس در کشور انجام شد که دو هزار و ۳۶۳ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۷ هزار و ۱۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

وی اظهار داشت: دو هزار و ۲۰۵ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی در کشور به بیمارستان ها منتقل و ۲۴۲ نفر نیز در محل حادثه، به صورت سرپایی درمان شدند.

خالدی با اشاره به وقوع ۷ هزار و ۱۸۹ ماموریت غیر ترافیکی توسط اورژانس ۱۱۵، خاطرنشان کرد: در این حوادث نیز دو هزار و ۹۷۶ نفر برای دریافت خدمات بیشتر به بیمارستانها منتقل و یک هزار و ۳۳۷ نفر نیز توسط نیروهای اورژانس در محل، درمان شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس کشور گفت: اورژانس در روز گذشته در مجموع به ۷۹۹ نفر بیمار تنفسی، ۹۸۶ نفر بیمار قلبی، ۳۰۹ نفر با مسمومیت گوارشی و ۷۱ نفر با مسمومیت گاز CO(مونوکسید کربن) خدمت رسانی کرد.

خالدی یادآور شد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا روز گذشته ۲۸ ماموریت توسط اورژانس هوایی انجام شده که در این ماموریت ها ۵۰ بیمار و مصدوم که ۳۱ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۹ نفر مربوط به حوادث غیر ترافیکی بودند، توسط بالگرد های اورژانس هوایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج