۵۰۹۱۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نخست وزیر روسیه:

ماشین حکومت ترامپ شکسته شد

دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه تجاوزگری موشکی روز جمعه آمریکا علیه سوریه را نشانه «شکسته شدن ماشین حکومت ترامپ در برابر محافل سیاسی» جنگ طلب واشنگتن خواند.

خبرگزاری ایرنا: دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه تجاوزگری موشکی روز جمعه آمریکا علیه سوریه را نشانه «شکسته شدن ماشین حکومت ترامپ در برابر محافل سیاسی» جنگ طلب واشنگتن خواند.
مدودیف در فیس بوک خود با اعلام اینکه حمله های موشکی به سوریه، آمریکا را در آستانه رویارویی با روسیه قرار داد، نوشت: اکنون ابهام های دوره رقابت های انتخاباتی آمریکا از بین رفته است و کاخ سفید به جای نظر مبارزه مشترک با داعش، بر ضد دولت قانونی سوریه عمل می کند.

نخست وزیر روسیه ادامه داده است: آمریکا اقدام های مغایر قوانین بین المللی را بدون تائید سازمان ملل و سپری کردن تشریفات کنگره برای آغاز اقدام های جنگی در برابر سوریه انجام می دهد.

مدودیف همچنین نوشته است: هیچ کس وعده های اعلام شده در جریان رقابت های انتخاباتی را بزرگنمایی نمی کند، اما حدودی برای رفتار مناسب وجود دارد که فراتر از آن بی اعتمادی است.

وی ادامه داده است: اما، روابط تخریب شده روسیه و آمریکا ناگوار کننده است و مسلم اینکه تروریست ها از این وضعیت خرسندند. مورد دیگر اینکه، دولت این کشور با اقدام جنگی خود ثابت کرد، غیرمستقل و بشدت به محافل سیاسی واشنگتن وابسته است، در حالیکه آنها در دوره تحلیف ترامپ، بشدت از سخنان وی انتقاد کردند.

مدودیف در پایان نوشته است: پس از انتخاب ترامپ، دریافتم همه چیز به آن بستگی دارد که ماشین حکومت وی شکسته شود و برای عملی شدن این پیش بینی نیز 75 روز لازم بود.
آمریکا بامداد امروز (جمعه) با دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور، حمله موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را انجام داد، در حالیکه این مقر نظامی یکی از اصلی ترین مراکز فرماندهی عملیات ضدتروریستی در منطقه به ویژه استان حمص است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج