۶۲۷۷۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسينی: رؤيای كودكی‌ام حضور در جام جهانی بود

در كمتر از چند روز دو روي سكه در فوتبال حرفه‌اي را از نزديك ديد چون اعتراض به نيمكت‌نشيني‌هاي متوالي او را در آستانه اخراج از استقلال و سكونشيني قرار داد اما تنها چند روز بعد به دروازه‌بان اول آبي‌ها تبديل شد.

خبرورزشی: در كمتر از چند روز دو روي سكه در فوتبال حرفه‌اي را از نزديك ديد چون اعتراض به نيمكت‌نشيني‌هاي متوالي او را در آستانه اخراج از استقلال و سكونشيني قرار داد اما تنها چند روز بعد به دروازه‌بان اول آبي‌ها تبديل شد. اتفاقي كه رفته‌رفته او را به مرد اول استقلال در درون دروازه تبديل كرد تا پس از سال‌ها، مهدي رحمتي به يك نيمكت‌نشين تمام‌عيار تبديل شده و بسياري دوران حضور اين چهره سرشناس را در اردوي استقلال پايان‌يافته قلمداد كنند. سيدحسين حسيني پيرو همين بازي‌هايي كه براي آبي‌هاي پايتخت انجام داد نه تنها باعث شگفتي پيرمرد آلماني شد بلكه رضايت كارلوس كي‌روش را نيز جلب كرد تا دوباره طعم ملي‌پوش شدن را بچشد، اتفاقي كه خود سيدحسين مدعي است سال‌ها براي رسيدن به آن تلاش كرد و صبوري به خرج داد چون مطمئن بود به اين آرزو مي‌رسد.

دعوت به تيم ملي بهترين حس دنيا است

دو فصل پيش كه براي ملوان بازي مي‌كردم به اردوي تيم ملي دعوت شدم. شايد باورتان نشود اما روز اول اردو بهترين حسي بود كه در تمام سال‌هاي فوتبالم تجربه كرده بودم چون پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملي واقعاً افتخار بزرگي است. بعد از آن تجربه بنا به شرايطي كه پيش آمد ديگر نتوانستم به اردو دعوت شوم تا واقعاً دلتنگ اين روزها شوم و مدام به اين اتفاق فكر كنم. شايد به همين خاطر بود كه منتظر يك فرصت كوچك بودم تا خودم را محك بزنم ببينم لياقت پيراهن تيم ملي را دارم يا نه؟

شماره يك را مي‌خواهم

نمي‌دانم زدن اين حرف الان درست هست يا نه؟ چون ممكن است هر كسي برداشتي مخصوص به خود داشته باشد. با تمام احترامي كه براي رفقا و رقبايم در درون دروازه ايران قائل هستم تنها يك هدف در ذهن دارم آن هم اينكه بتوانم شماره يك را به خود اختصاص بدهم. تنها با همين انگيزه هر روز تمرين و بيشتر وقتم را صرف مطالعه و ديدن عملكرد و تمرينات دروازه‌بان‌هاي بزرگ دنيا مي‌كنم بلكه هر بار يك نكته آموزشي جديد بياموزم.

جام جهاني‌ رؤياي كودكي‌ام است

رفتن به جام جهاني؟! نمي‌دانم اگر قسمت باشد در اين جام جهاني‌ حتماً جزو شاگردان كارلوس كي‌روش خواهم بود چون رفتن به اين تورنمنت از كودكي درست آن روزهايي كه صبح تا شبم را با توپ فوتبال مي‌گذراندم رؤياي من بود. هميشه وقتي مسابقات جام جهاني‌ را تماشا كردم به خصوص جام جهاني‌ ۹۸ فرانسه كه تيم ملي اولين حضورش بعد از انقلاب را در اين تورنمنت جشن گرفت رؤيايم بود كه يك روز حضور در آن را تجربه كنم و قطعاً به اين رؤيا خواهم رسيد.

كارلوس براي همه ملي‌پوشان نقش پدر فوتبالي دارد

اردوی اخير تيم ملي به نسبت دوره‌هاي قبلي كه دعوت شده بودم تفاوت چنداني از نظر شرايط نداشت تنها حس رقابت و همين‌طور رفاقت در آن بيشتر شده بود. كارلوس كي‌روش كه براي همه ملي‌پوشان نقش پدر فوتبالي را دارد با درايت خاصي كه دارد توانسته شرايطي بر تيم ملي حاكم كند كه بازيكنان چه باشند چه نباشند تنها به يك چيز فكر مي‌كنند آن هم موفقيت ايران در تمام رقابت‌هاست. شايد باور نكنيد اما همه بچه‌ها حاضرند به خاطر ايران و كي‌روش جان بدهند و اين رمز موفقيت تيم اول آسيا در تمام اين سال‌هاست.

خدا را شكر تصميمي نگرفتم كه پشيمان شوم

در كمتر از يك هفته همه چيز در استقلال براي من از اين رو به آن رو شد چون چيزي نمانده بود بروم باشگاه و قراردادم را فسخ كنم و به تيمي ديگر بپيوندم اما يك‌دفعه ورق برگشت و همه چيز جور ديگري شد. نمي‌خواهم به اتفاقات اشاره‌اي كنم اما برخلاف ميل باطني‌ام اين تصميم را گرفتم چون چاره ديگري برايم باقي نمانده بود. هرچه بود گذشت و خدا را شكر مي‌كنم تصميمي در آن روزها نگرفتم كه الان پشيماني‌‌اش برايم باقي بماند.

شفر گفت مي‌خواهد يكي مثل كان در ايران معرفي كند

در راه بازگشت دوباره به تيم ملي، وينفرد شفر انصافاً نقش پررنگي داشت. روزهاي ابتدايي كه جاي آقاي منصوريان را روي نيمكت گرفت يك صحبت خصوصي با هم داشتيم و آن روز به ايشان گفتم كه مي‌خواهم به جام جهاني‌ برسم و انگيزه‌هاي زيادي دارم. شفر كه از اين هدف من مطلع شده بود يكي، دو روز بعد در مصاحبه با كيكر آلمان گفت مي‌خواهد به من كمك كند تا يكي از نماينده‌هاي استقلال در روسيه ۲۰۱۸ باشم كه همين واكنش او انگيزه‌هايم را دو چندان كرد تا بيشتر و بهتر از قبل كار كنم و الان هم تمام هدفم اين است كه او را در اين راه دلسرد نكنم چون خودش گفت مي‌خواهد كه خاطرات معرفي دروازه‌باني مثل اولي كان در آلمان برايش در ايران هم تكرار شود.

استقلال قطعاً يكي از مدعيان قهرماني ليگ است

قبول دارم فصل براي استقلال خوب آغاز نشد اما اين تيم پتانسيل زيادي دارد كه با تفكرات و تدابير شفر مي‌تواند بازگشت رؤيايي براي طرفداران رقم بزند. تيم ما از نظر روحي و رواني به يكباره تخليه شد و تلاش‌هاي منصوريان و دستيارانش كه جا دارد از آنها بابت زحماتي كه براي من و تيم كشيدن به نوبه خودم تشكر كنم، به جايي نرسيد ولي شك ندارم اين تيم مسير خود را پيدا كرده و به زودي زود يكي از مدعيان اصلي قهرماني خواهد بود.

شماره ۲۲ استقلال هستم نه شماره يك

ديروز هم گفتم و باز هم تكرار مي‌كنم سيدحسين حسيني الان شماره ۲۲ استقلال است و شماره يك در حال حاضر سيدمهدي رحمتي نام دارد. يك دوست و بزرگ‌تر در تيم كه من در كنار رقابت با او رفاقت نزديكي هم دارم و تلاش مي‌كنم تا از تجربياتش به بهترين نحو ممكن بهره ببرم. هم من هم سيدمهدي هدف‌مان موفقيت استقلال است و در اين راه هر جا لازم باشد از خودمان هم مي‌گذريم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج