۷۰۹۷۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

چهار سال پس از رویدادهای فیلم «دنیای ژوراسیک»، اوون (با بازی کریس پرت) و کلیر (برایس دالاس هاوارد) به ایسلا نوبلار بازمی گردند تا دایناسورهای باقیمانده از تخریب را نجات دهند. ولی همانطور که تریلر آخری نشان می دهد، این تازه شروع داستانی است که شامل دایناسور محبوب اوون به نام بلو و به وجود آمدن خطرناک ترین جانوری می شود که تا بحال روی کره زمین وجود داشته است. در فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) به کارگردانی جی. ای. بایونا، راف اسپال، جیمز کرامول، تد لوین، جاستیس اسمیت و توبی جونز نقش آفرینی می کنند و بی دی وونگ و جف گلدبلوم در نقش های قبلی خود بازی خواهند کرد. روز 22 ژوئن 2018 منتظر اکران این فیلم در سینماهای دنیا باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

خوشمزگی ها و خشونت شدید رایان رینولدز در نقش ددپول بار دیگر در «ددپول 2» (Deadpool 2) به نمایش در می آید و می توانید روز ۱۸ مه ۲۰۱۸ منتظر اکران آن باشید. دیوید لیچ (کارگردان فیلم «بلوند اتمی») کارگردانی این فیلم را به جای تیم میلر بر عهده گرفته و رایان رینولدز، مورنا باکارین، بریانا هیلدبرند، کاران سونی، تی. جی. میلر و استفان کاپیسیک در نقش های خود به این فیلم بازگشته اند. تریلر جدیدی که از «ددپول ۲» منتشر شده، شکل گرفتن نیروی ایکس را تأیید کرده و طرحی کلی از داستان آن می دهد: جاش برالین در نقش کیبل در جستجوی کید است و ددپول برای مقابله با او به کمک نیاز دارد. زازی بیتز در نقش دومینو و تری کروز در نقش بدلام نیز به تیم بازیگران پیوسته اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

در فیلم «برابرساز» (2014) شاهد بودیم که آنتوان فوکوآ و دنزل واشینگتن، کارگردان و ستاره فیلم «روز تعلیم»، دوباره با هم کار کردند. در فیلم «برابرساز ۲» (The Equalizer ۲) نیز این دو مجدداً همکاری کرده اند و دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک کال بازگشته است و قضیه این بار شخصی است. وقتی دوستش (ملیسا لئو) به قتل می رسد، وی به نحوی خشونت بار به دنبال انتقام است. در فیلم «برابرساز 2» که 20 جولای 2018 اکران می شود، پدرو پاسکال، بیل پولمن و اشتون سندرز نیز نقش آفرینی نموده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

فیلم سینمایی «نقطه کور» (Blindspotting) با بازی رافائل کاسال و دیوید دیگز، که اولین فیلم بلند کارلوس لوپز استرادا است، درباره دو دوست صمیمی است که در با هم در اوکلند بزرگ شده اند و سرنوشتی نامعلوم دارند. این فیلم که نوبت اکران آن ۲۷ جولای ۲۰۱۸ است، واکنش های متفاوتی، گاهی مثبت گاهی مختلط، در جشنواره فیلم ساندنس دریافت نمود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

«ارثی» (Hereditary) یکی از بهترین فیلم های امسال بوده است و در جشنواره فیلم ساندنس نقدهای عالی کسب کرده است. این فیلم اولین فیلم بلند آری استر (نویسنده و کارگردان) است و تونی کولت در آن نقش آنی را بازی می کند، زنی هنرمند (گابریل بایرن نقش شوهر او را بازی کرده است) و مادر نوجوانی با بازی الکس ولف و خواهر کوچکش (میلی شاپیرو) که پس از مرگ مادرش، ترسی بر خانواده اش سایه می اندازد. روز هشتم ژوئن 2018 منتظر نمایش عمومی این فیلم باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

در سومین همکاری بین ملیسا مک کارتی و شوهر کارگردانش، بن فالکون، وی نقش زن مطلقه ای را بازی می کند که همراه با دخترش به کالج باز می گردد و عاشق فضای کالج می شود. با تیمی از بازیگران قوی از جمله جیلیان جیکوبز، مایا رودولف، جولی باون، مت والش، مولی گوردون، استیون روت و جکی ویور، «پایه مهمانی» (Life of the Party) ، ۱۱ مه ۲۰۱۸ روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

در فیلم اکشن مهیج «هتل آرتمیس» (Hotel Artemis) جودی فاستر نقش نِرس را بازی می کند، رئیس بیمارستانی که مختص جنایتکاران زیرزمینی است. در شب یک شورش در لس آنجلس، استرلینگ کی. براون، دوستش (برایان تایری هنری) که زخمی شده را به هتل می آورد. متأسفانه آنها چیزی دارند که دیگران به دنبالش هستند. این فیلم با نوبت اکران 8 ژوئن، اولین تجربه کارگردانی درو پیرس (نویسنده) است و جف گلدبلوم، دیو باتیستا، سوفیا بوتلا، چارلی دی، زاکاری کوئینتو و جنی اسلیت در آن ایفای نقش کرده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

«مری شلی» (Mary Shelley) فیلم دوم هیفا المنصور، پس از اولین فیلمش که «وجده» نام داشت و اولین فیلم به کارگردانی یک زن در عربستان سعودی بود، با اکران در جشنواره فیلم تورنتوی سال گذشته میلادی، نقدهای مختلطی دریافت کرد. این فیلم که نوبت اکرانش ۲۵ مه ۲۰۱۸ است، زندگی مری شلی (ال فنینگ) و ماجرای انتشار رمان شگفت انگیزش یعنی «فرانکن اشتاین» را به تصویر می کشد. از بازیگران این فیلم می توان به داگلاس بوث در نقش پرسی بیش شلی، بل پولی در نقش کلیر کلیرمونت و تام استاریج در نقش لرد بایرن اشاره نمود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

وقتی اگنس (کلی مک دانلد)، زنی مومن اهل کانکتیکات، می فهمد که به پازل علاقه داشته و در حل آن مهارت دارد، سرگرمی اش باعث می شود که با رابرت (عرفان خان) آشنا شود و رابرت او را به دنیای رقابت های حل پازل معرفی می کند. مارک ترتلتاب از روی فیلمنامه ای از اورن موورمن (بر اساس فیلم آرژانتینی از ناتالیا اسمیرنف) این فیلم را کارگردانی کرده و فیلم «پازل» (Puzzle) 13 جولای 2018 روی پرده سینماهای دنیا خواهد رفت.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

آخرین فیلم از شانا فسته (نویسنده و کارگردان) ورا فارمیگا را در نقش مادری مجرد نشان می دهد که سفری جاده ای از سیاتل به لس آنجلس را همراه با پدرش که معتاد به ماریجوانا است (کریستوفر پلامر) و پسرش (لوئیس مک دوگال) آغاز می کند. فیلم «مرزها» (Boundaries) روز ۲۲ ژوئن اکران خواهد شد و در جشنواره فیلم SXSW نقدهای مختلطی دریافت کرد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۸)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• استیون اسپیلبرگ قرار است فیلمی اقتباسی از روی سری کتاب های کمیک «عقاب سیاه» را تهیه و کارگردانی کند. دیوید کوپ فیلمنامه آن را خواهد نوشت. (منبع: Variety)

• کتی یان قرار است فیلم بعدی دی سی اینترتینمنت با درخشش کاراکتر هارلی کوئین را کارگردانی نماید. (منبع: Deadline)

• جیسون کلارک در حال مذاکره برای بازی در فیلم ریبوتی از روی رمان ترسناک «غبرستان حیوانات خانگی» نوشته استیون کینگ به کارگردانی دنیس ویدمایر و کوین کولش است. (منبع: Starry Eyes)

• جان ریدلی قرار است فیلمی اقتباسی از روی کتاب های کمیک «روش آمریکایی» را نوشته و کارگردانی کند. (منبع: Deadline)

• در فیلم بعدی پدرو آلمودوار، که Dolor y Gloria نام دارد، پنه لوپه کروز و آنتونیو باندراس بازی خواهند کرد. (منبع: Variety)

• جیمز گری قرار است فیلم جاسوسی «من زائر هستم» را از روی سه گانه جاسوسی تری هیز، اقتباس نماید. (منبع: Deadline)

• سومین فیلم در سری فیلم های «چطور اژدهای خود را تربیت کنید» با عنوان «چطور اژدهای خود را تربیت کنید: دنیای پنهان» اکران خواهد شد.

• دامنال گلیسون در حال مذاکره برای پیوست به الیزابت ماس، تیفانی هدیش و ملیسا مک کارتی در فیلم اقتباسی از روی کتاب کمیک «آشپزخانه» است. (منبع: Heat Vision)

• جیمز ام. داگ (کارگردان) فیلمی مهیج به نام «اهمیت خون» را بعد از «ویرجینیای عزیز» خواهد ساخت. (منبع: THR)

• اد اسکراین قرار است نقش شرور مقابل آنجلینا جولی و ال فنینگ را در دنباله «ملفیسنت» به کارگردانی هواکیم رانینگ بازی کند. (منبع: Variety)

• میشل ویلیامز قرار است در کنار جولیان مور در فیلم بازسازی شده انگلیسی زبان «پس از عروسی» به نویسندگی و کارگردانی بارت فروندلیش بازی کند. (منبع: Variety)

• تارون اگرتون قرار است در نقش التون جان در فیلم زندگی نامه ای «راکت من» نقش آفرینی نماید. (منبع: Deadline)

• اف. گری گری (کارگردانی فیلم «سرنوشت خشمگین») قرار است فیلم «نقاب» را بر اساس اسباب بازی هازبرو، کارگردانی نماید. (منبع: Heat Vision)

• آرون و آدام نی قرار است کارگردانان فیلم «اربابان جهان» باشند. (منبع: Variety)

• دیوید لیچ کارگردانی فیلم اقتباسی «تقسیم» با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین را بر عهده خواهد داشت. (منبع: Variety)

• جسی پلمونس قرار است نقش یکی از شرورهای مقابل دواین جانسون، امیلی بلانت، ادگار رامیرز و جک وایتهال را در فیلم «گشت در جنگل» محصول دیزنی، ایفا نماید. (منبع: Variety)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج