جاباما
۷۳۸۴۰۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

سردار فدوی: از التماس مقامات آمریکا فیلم داریم

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ‌ناو‌های آمریکا در زمان اعلام خروج ‌از برجام از مرز‌های آبی ایران دور شدند گفت: آن‌ها خودشان اعتراف کردند ‌از ترس عکس‌العمل جمهوری اسلامی ‌دور شدند.

خبرگزاری تسنیم: دریادار علی ‌فدوی عصر امروز در یادواره شهید "سید مهدی خوش‌سیرت" در گلزار شهدای آستانه اشرفیه اظهار داشت: خدا را شاکریم که همه ما همانند دوران دفاع مقدس از برکت شهدا برخوردار هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران حضور در مراسمات شهدا را همانند زیارت دانست و عنوان داشت: شهدا تک تک افرادی را که در مراسمشان حضور پیدا می‌کنند دعوت کرده‌اند.

دریادار فدوی با بیان اینکه هر انسانی به اندازه ظرفیت خود از شهدا و برکات آن‌ها بهره‌مند می‌شود خاطرنشان کرد: امروز در تمام سرزمین ما به برکت جمهوری اسلامی عطر شهدا پراکنده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه انسان‌ها باید در دنیا برای آخرت خود تلاش کنند تصریح کرد: آخرت به قدری سخت است که حتی مادر نیز از ترس حساب و کتاب فرزندش را رها کرده و فرار می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا در بالاترین جایگاه الهی قرار دارند ابراز داشت: امروز همه ما نیازمند تمسک به شهدا هستیم تا به برکت آن‌ها از عنایات خداوند متعال بهره‌مند شویم و اگر لایق باشیم شهادت نیز قسمت ما شود.

دریادار فدوی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: چهلمین سال عمر انقلاب اسلامی سال تکمیل شدن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم به اعتبار شهدا چهل سال پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند اظهار داشت: اگر ما بتوانیم به فرامین الهی توجه کرده و جامه عمل بپوشانیم خدا نیز عنایات ویژه‌ای به انقلاب و مردم می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اعلام اینکه مردم ما ثابت کرده‌اند که در تمامی شرایط از انقلاب و آرمان‌هایش دفاع می‌کنند ابراز داشت: دشمنی‌هایی که علیه انقلاب انجام می‌شود هر روز پیچیده‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه اقتدار، عظمت و توانمندی‌های امروز انقلاب اسلامی با گذشته قابل قیاس نیست خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان به زبان خودشان به قدرت ایران اسلامی اقرار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال قرار دارند تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به‌دنبال راهکار هستند تا بتوانند در مقابل توانایی‌های انقلاب ایستادگی کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ‌ناو‌های آمریکا در زمان اعلام خروج ‌از برجام از مرز‌های آبی ایران دور شدند گفت: آن‌ها خودشان اعتراف کردند ‌از ترس عکس‌العمل جمهوری اسلامی ‌دور شدند.

دریادار فدوی با بیان اینکه بیشترین تمرکز نظامی کشور آمریکا بر روی نیروی دریایی خودش است تصریح کرد: امروز آمریکا زورگوترین کشور دنیاست اما این کشور زورگو بیشتر از هر کشوری از توانایی‌های ایران با خبر است.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور آمریکا در تلاش است تا در مقابل جمهوری اسلامی برای خود توان بازدارندگی ایجاد کند گفت: وزیر دفاع آمریکا اعتراف کرده‌ که آمریکا و متحدانش به دنبال ایجاد توان بازدارندگی در مقابل توانایی‌های جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران کشور آمریکا را کشوری مستکبر دانست که خودش را ابرقدرت جهان می‌داند و اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند که نمی‌توانند در مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کنند.

دریادار فدوی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با انقلاب شروع کردند افزود: دشمنان به دلیل قدرتمندتر بودن تجهیزات نظامی ما از ما هراس ندارند زیرا بودجه نظامی یکسال آمریکا ۷۸۰ میلیارد دلار است و تجهیزات پیشرفته‌ای دارد.

وی با بیان اینکه ان‌شالله وعده امام خمینی(ره) محقق می‌شود و این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) متصل می‌شود خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب مردم همواره با بصیرت پای کار انقلاب بوده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه شرارت‌های دشمنان انقلاب اسلامی نه تنها انقلاب را ضعیف نکرد بلکه آن را قوی‌تر نیز کرد افزود: یکی از شرارت‌های آمریکا در منطقه این بود که اسرائیل را وادار به جنگ با حزب‌الله لبنان کرد که به جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب‌الله ختم شد.

دریادار فدوی با تاکید بر اینکه پس از گذشت ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس دیگر دشمنان جرات نکردند که حتی یک تیر به سمت جمهوری اسلامی شلیک کنند گفت: تشکیل گروه‌های تکفیری راهکاری بود که آمریکایی‌ها از روی حماقت برای ضربه زدن به انقلاب اتخاذ کردند.

وی با اعلام اینکه امروز ۳۰ گروه همانند حزب‌الله لبنان در سراسر جهان تشکیل شده است که خواب را از چشم سران رژیم صهیونیستی گرفته است اظهار داشت: ارتش اسرائیل توانایی ایستادگی در برابر نیروهای حزب‌الله، زینبیون، فاطمیون و چنین گروه‌هایی را ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق وعده الهی هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل قدرت اقوام مومن ایستادگی کند تصریح کرد: جمهوری اسلامی قدرت خود را به قدرت الهی پیوند زده است و همین امر سبب تحقق وعده الهی می‌شود.

دریادار فدوی با اعلام اینکه خداوند متعال در طول چهل سال عمر انقلاب به وسیله بندگان مخلصش از انقلاب دفاع کرده است گفت: تا زمانی که ما به وعده‌های خود در مقابل خدا عمل کنیم خداوند متعال نیز به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند.

وی با تاکید بر اینکه از زمان تسخیر لانه جاسوسی تا کنون شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان در نظر گرفته شده است افزود: ما در زمان جنگ یک و نیم میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم و مردم متوجه تحریم‌ها نمی‌شدند امروز به شیوه‌ای عمل شده که مردم تحریم‌ها را حس می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نباید به شیوه‌ای عمل می‌شد که مردم تحریم‌ها را احساس کنند ابراز داشت: دشمنان زمانی که دیدند نمی‌توانند در حوزه نظامی علیه ما بایستد به تحریم اقتصادی روی آورد.

دریادار فدوی با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه نظامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عرصه سخت نظامی موفق بود پس قطعا" می‌تواند در حوزه‌‌هایی مانند اقتصاد نیز موفق باشد به شرطی که براساس مبانی انقلابی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه الگوبرداری از مبانی انقلاب اسلامی باعث می‌شود تا جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی بسیار موفق عمل کند گفت: مردم ما از زمانی که پای کار انقلاب ایستادند هیچگاه از تهدید‌ها نترسیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نترسیدن و شجاعت مردم ایران را عامل عنایات الهی بر این ملت دانست و افزود: امروز همه ملت ایران باید با بصیرت در حوزه اقتصادی ورود کرده و همانند حوزه نظامی به موفقیت برسد.

دریادار فدوی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از شدت دشمنی با انقلاب با متحدانش وارد جنگ شدند خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب دیدند که نمی‌توانند در مقابل ایران بایستند به‌همین دلیل به کشورهایی مانند سوریه و یمن حمله کردند.

وی با تاکید بر اینکه براساس اطلاعات دقیق کسب شده هواپیماهای آمریکا به‌طور مستقیم در جنگ یمن حضور دارند گفت: امروز آمریکا و متحدانش از روی استیصال به جنگ یمن ادامه می‌دهند زیرا می‌دانند اعلام شکست در این جنگ آبروی آن‌ها را بر باد می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اعلام اینکه بودجه نظامی آمریکا ۱۱ برابر بودجه عمومی کشورش است خاطرنشان کرد: امروز باید مواظب باشیم که هیچگاه از وعده‌های بین خودمان و خدا دور نشویم تا خدا همانند چهل سال گذشته از ما حمایت کند.

دریادار فدوی با بیان اینکه بعضاً برخی جملات در کشور شنیده می‌شود که خلاف واقعیت است گفت: دعوای ایران و آمریکا بر سر منابع و ذخایر نفتی و چنین مسائلی نیست بلکه دعوای ما جدال جبهه حق و باطل است.

وی با اعلام اینکه جبهه حق و باطل هیچگاه در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرد خاطرنشان کرد: آمریکا شیطان بزرگی است که اگر بداند می‌تواند کاری را انجام دهد که ما را نابود کند اصلا" درنگ نمی‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عملکرد جمهوری اسلامی در طول چهل سال را عملکردی برحق دانست و تصریح کرد: امروز باید همه هوشیار باشند که نباید برخلاف عملکرد چهل ساله صحیح انقلاب اسلامی حرفی بزنند‌ زیرا چنین اقداماتی در شأن ملت ایران نیست.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها سال‌های طولانی است که می‌گویند به دنبال جنگ علیه ایران نیستند و اینکه برخی می‌گویند اگر فلان کار را انجام ندهیم آمریکا به ما حمله می‌کند در شأن ملت ایران نیست.

وی با اعلام اینکه نیروی دریایی سپاه روزانه بیش از ۱۰۰ فروند ناو در مقابل ناوهای آمریکایی قرار می‌دهد اظهار داشت: آمریکایی‌ها ناوهای معمولی ما را دیده‌اند و ما ناوهای اصلی خودمان را به آن‌ها نشان نداده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها زمانی که با ایران رو به رو می‌شوند خود را درون جهنم احساس می‌کنند گفت: نیروی دریایی آمریکا در مقابل نیروی دریایی سپاه چیزی جز حقارت کسب نکرده است.

دریادار فدوی با تاکید بر اینکه کشور آمریکا نقشه‌های فراوانی را برای ضربه زدن به ملت ایران طراحی کرده بود تصریح کرد: دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه تمام این نقشه‌ها را نقش بر آب کرد.

وی با اعلام اینکه کشور آمریکا در زمان دستگیری تفنگدارانش برای ترساندن ایران ۱۸ فروند هواپیمای جنگی را به کار گرفت عنوان داشت: ما از التماس مقامات آمریکایی برای آزادی تفنگدارانشان فیلم داریم که هر زمان لازم شود پخش می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول چهل سال در مقابل دشمنی‌های بسیاری ایستادگی کرده است گفت: اگر فردی در انقلاب مسئولیت قبول کند اما به آرمان‌های انقلاب باور نداشته باشد باید بداند که آخرت خود را به خطر انداخته است.

دریادار فدوی با بیان اینکه مسئولانی که به آرمان‌های انقلاب باور ندارند باید پاسخگو باشند که چرا در انقلاب مسئولیت پذیرفته‌اند تصریح کرد: مسئولان انقلاب نباید به گونه‌ای عمل کنند که در شأن ملت انقلابی ایران نباشد.

وی با بیان اینکه زمانی که یک امت امام دارد نباید نظری خلاف امام خود داشته باشد خاطرنشان کرد: نظام ما هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی امام دارد و فهم این مسئله نیاز به هوش بالایی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس

      آمریکا غلطی میتوانست تا حال انجام داده بود او میداند نباید به لانه عقاب نزدیک شود اگر نزدیک‌شود خاک آمریکا در امان نخواهد بود.رهبر فرمودن بزن و درو تمام شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج