۷۶۶۲۶۳
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات بسته حمایتی دولت از اقشار آسیب پذیر

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات کامل حمایت کالایی و نقدی از سرپرستان خانوار و پنج دهک آسیب‌پذیر و زمان دقیق اجرای آن را تشریح کرد.

خبرگزاری آنا: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات کامل حمایت کالایی و نقدی از سرپرستان خانوار و پنج دهک آسیب‌پذیر و زمان دقیق اجرای آن را تشریح کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که آیا اختصاص بسته حمایتی شامل ۲۵ قلم کالای اساسی برای مردم صحت دارد یا خیر؟ گفت: بله، اما تعداد کالای اساسی که به مردم داده می‌شود فعلا در هیأت دولت نهایی نشده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ۲ برنامه ویژه دولت برای کمک به مردم در شرایط فعلی گفت: در برنامه اول حمایتی تامین کالای اساسی مردم با قیمت‌های سال گذشته‌ است و برنامه بعدی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر کم درآمد که شامل پنج دهک اول جامعه است، خواهد شد.

محسنی بندپی در ادامه افزود: اجرای این برنامه‌ها در قالب شارژ کارت یارانه سرپرستان خانوار پیش‌بینی شده است که به صورت مشترک و ضربتی توسط بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صمت، جهاد کشاورزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر آنا درباره زمان اجرای این بسته حمایتی، خاطرنشان کرد: این اقدام تا سه هفته آینده اجرایی خواهد شد اما پیش از آن هیأت دولت باید آن را تصویب کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه تامین منابع این بسته حمایتی گفت: منابع این بسته هم از طریق مابه‌التفاوت نرخ ارز و هم از طریق منابع بودجه‌ای توسط سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این بسته های کمکیتون به اقشار کم درآمدمثال بسته های قبلیتون به افراد کم درآمد قبلی هست که کسی ازآن خیری ندیده والان هم خیری داخلش نیست بعداز دوالی سه بار که به هرکس دوست دارین میدن بعدش هم برای همیشه بعلت دروغهای همیشگی مثل کمبود منابع و،،،،ول میشه میره به امان خدا

    • بدون نام

      باز دم احمدی نژاد گرم سال نود همچین اتفاقی افتاد یک ماه یارانه داد

    • بدون نام

      دقیقا این حرف رو روحانی راست گفت نباید انتظارات مردم رو بالا ببریم دو سه ماه یه بار برنجی چیزی بهشان بدیم از سرشان هم زیاده خاک بر سرتان ملت به کی رای دادین

    • بدون نام

      دولت روحانی سرمایه مردم را نصف کرده حالا میخواهد یک گونی برنج بده بهشان.

    • بدون نام

      اجاره کننده ی فضای سبز پارک ملت مشهد بیشتر کارگرانش را اخراج کرده و قصد دارد این پارک را به کویر تبدیل کند مسوولان فضای سبز شهرداری مشهد لطفا بیان بازدید کنن درختا داره خشک و اره می شه داره نابود می شه....فکری بکنید ....باید اجازه ی اخراج کارگران فضای سبز رو نداشته باشن......جای کارگر اخراجی باید کارگر بگیرن..... شهرداری باید بازدید کنه.....

    • بدون نام

      تصویب نشده ...تعداد معلوم نیست زمان حدود سه هفته ...واقعا همش حرف بعد تصویب سر و ته همه چی رو میزنید ....و در بهترین حالت ممکن قراره با قیمتهای پارسال که همون موقع هم گرون بود گوشت و مرغ یخی و آشغال های ته انباری رو بفروشید به مردم گرسنه ....اون هم با اما و اگر

    • بدون نام

      الان کل مردم آسیب پذیر هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمنن این طرح هم مثل یارانه باعث بدبخت تر شدن کل مردم خواهد شد

    • بدون نام

      دیگه چرا امروز فردا میکنید

    • بدون نام

      این بسته الهی بشه دسته بخور تو سر همتون بدبخت های بیسواد مفلوک که کشوری را با این همه ثروت به این حال روز انداختید : من که از شماها میگذرم امیدوارم خداوند چنان قصاصتان کند که راه پس و پیش تان فراموش کنید به امید آن روز انشاءالله : سانسورچی سانسور نکنی ،،،

    • سعید

      هر دم از باغ بری میرسد گلابی تر گلابی تری میرسد نو ش جونتون ملت بعد از چهل ساعت حکومت تازه رسیدیم به اینکه فعلا به مردم یه چیزی بدن از گشنگی نمیرن ما مسولین هم به خدمات شایسته دبیت المال برسیم علی برکت الله

    • سید مجتبی سجادی

      سلام ، دولت باید مشکلات مردم را فهرست وار به اطلاع مردم برساند و برای هر کدام راه حل کارشناسی شده ارایه دهد. و آنها اجرایی و به مرحله عمل برساند.تا اعتماد از دست رفته مردم برگردد . نمونه ای از مشکلات مردم! 1- مشکل گرانی وکم فروشی2- مشکل مسکن واجاره مسکن3- مشکل تهیه جهیزیه 4- مشکل مصرف بیش از حد بنزین.5-مشکل گرانی برخی از داروها6- مشکل گرانی خودرو7-شکل بالا بودن نرخ ارز و طلا8-مشکل بیکاری9-مشکل پایین بودن حقوق کارگران و کارمندان و بازنشسته ها.10- مشکل بالا بودن آمار طلاق11- مشکل بالا بودن آمار اعتیاد12-مشکلات محیط زیست 13- مشکلات ریز گردها 14- مشکلات صندوقها ی بازنشستگی15-مشکلات بنگاه داری بانکها16- مشکل صرفه جویی در آب و برق17- مشکل در عدم شفاف بودن برنامه های دولت 18-بر خورد با اختلاسگران 19-دولت باید قبل از اینکه وزرا را استیضاح کند تیم اقتصادی خیلی قوی جایگزین کند.20- داشتن روابط خوب با کشورها . در این زمینه باید آسیب شناسی صورت بپذیرد چرا کشور ایقدر دشمن دارد.21-مشکل .......

    • بدون نام

      درپایین مردم به یک لقمه نان ودربارامسولین به چندین نوایی می رسند

    • شهرام

      پنج سال پیش یه بسته رفتیم از یکی از فروشگاه ها که نمیخوام اسم ببرم تحویل بگیریم و بدیم به نظافتچی خونمون . رفتیم داخل فروشگاه . یارو گفت روغنش تموم شده . برو هفته دیگه بیا . یه مبلغی بهش شیرینی دادم و رفت روغنش رو هم آورد . اگه این بسته هم اینجوریه لطفا بازار سیاه درست نکنین و شان مردم رو پایین نیارین .

    • شهین سیفی

      ما با وام دروغی شما با بهره ۴درصد ربح مرکب هنوز شادیم برو گمشو مردیکه دروغگو دست احمدی نژاد بی پدر مادر از پشت بسته

    • بدون نام

      دولت می تواند با چک کردن شماره تامین اجتماعی سرپرستان خانوار ببیند آیا سرپرست خانوار بیمه هست یا نه و حتی میتواند بفهمد میزان حقوق دریافتی آن ها چقدر است و بر همین اساس میتواند به آنها سبدغذایی بدهد.
      بسیاری از افراد که بیکارند و فاقد بیمه می باشند و حتی تحصیلات عالیه دارند, سرپرست خانوار هستند که مشمول این سبد غذایی می باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج