۸۶۴۲۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فهرست انگلیس برای لیگ ملت‌های اروپا

با اعلام گرت ساوتگیت، ۲۷ بازیکن انگلیس را در مرحله پایانی لیگ ملت ها همراهی خواهند کرد.

وبسایت نود: گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس اسامی ۲۷ بازیکن را جهت حضور در مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا در ماه ژوئن اعلام کرد. کاپیتان هری کین نیز علیرغم دوری از میادین در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت مچ پا، در این فهرست حضور دارد.

ناتان ردموند، وینگر باشگاه ساوتهمپتون بعد از فرم درخشان خود در لیگ برتر دوباره به اردوی سه شیرها دعوت شده است. فابین دلف، جو گومز، جسی لینگارد و هری وینکس نیز بعد از عدم حضور در بازی های ملی ماه مارچ به دلیل مصدومیت، در فهرست حضور یافته اند.

کالوم ویلسون، مهاجم بورنموث و دکلان رایس، هافبک وستهم جایگاه خود را در فهرست حفظ کرده اند اما در این اردو، جایی برای آرون فن‌بیساکا، مدافع راست کریستال پالاس وجود نداشته است. در ادامه نگاهی کامل به فهرست اعلام شده از سوی ساوتگیت خواهیم داشت:

دروازه بان ها:

جک باتلند (استوک سیتی)، تام هیتون (برنلی)، جوردن پیکفورد (اورتون)

مدافعان:

ترنت آلکساندر آرنولد (لیورپول)، بن چیلول (لسترسیتی)، جو گومز (لیورپول)، مایکل کین (اورتون)، هری مگوایر (لسترسیتی)، دنی رز (تاتنهام)، جان استونز (منچسترسیتی)، کیران تریپیر (تاتنهام)، کایل واکر (منچسترسیتی)

هافبک ها:

دله علی (تاتنهام)، راس بارکلی (چلسی)، فابین دلف (منچسترسیتی)، اریک دایر (تاتنهام)، جوردن هندرسون (لیورپول)، جسی لینگارد (منجستریونایتد)، دکلان رایس (وستهم یونایتد)، جیمز وارد پراوز (ساوتهمپتون)، هری وینکس (تاتنهام)

مهاجمان:

هری کین (تاتنهام)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)، ناتان ردموند (ساوتهمپتون)، جیدن سانچو (دورتموند)، رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)، کالوم ویلسون (بورنموث)

انگلستان بعد از حضور در رده نخست گروه ۴ سطح اول لیگ ملت ها (بالاتر از اسپانیا و کرواسی) موفق به حضور در مرحله پایانی این رقابت ها که در پرتغال برگزار می‌شود، شد. یک روز بعد از دیدار اول نیمه نهایی بین پرتغال و سوئیس در شهر پورتو، شاگردان ساوتگیت در روز ۶ ژوئن در گیمارش به مصاف هلند خواهند رفت.

برنده این دو مسابقه در روز ۹ ژوئن در فینال اولین دوره لیگ ملت ها در پورتو در مقابل هم قرار خواهند گرفت. انگلستان به دنبال اولین افتخار بین المللی خود بعد از جام جهانی ۱۹۶۶ است. انگلستان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در جایگاه چهارم به پایان رساند و در جدید ترین رده بندی فیفا نیز در رده چهارم حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج