۸۸۰۳۶۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

افاضلی: کالدرون می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد

کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس شانس دستیابی به موفقیت در این تیم را داراست.

ورزش سه: هومن افاضلی، سرمربی سابق نفت تهران و کارون اروند درباره حضور گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سابق الاهلی و الاتحاد عربستان در پرسپولیس گفت: کالدرون مربی بوده که قبلا در آسیا حضور داشته و فرهنگ این منطقه را می‌شناسد که این خودش یک پوئن بسیار بزرگ است. این مربی رزومه بسیار خوبی دارد و موفقیت‌های خوبی قبل‌تر از این در کارنامه اش ثبت کرده است و این نشان می‌دهد که مربی با رزومه‌ای است.

افاضلی ادامه داد: ۱۰ تا مربی در دنیا یا کمتر وجود دارند که معمولا در هر جا مربیگری می‌کنند موفق ظاهر می‌شوند. سایرین اگر بتوانند در تمام دوران مربیگری خودشان دو یا سه جام بیاورند می‌توان به آنها گفت که مربی خوبی هستند مانند همین کالدرون آرژانتینی.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس گروهی از بازیکنان را در اختیار دارد که همگی در عین جوانی تجربه بسیار خوبی دارند و این میراث را برانکو برای این تیم بر جای گذاشته که باعث شده به غیر از یک پست آن هم با جدایی علیپور و بودیمیر نیاز به تقویت دارد و در سایر پست‌ها هیچ نگرانی وجود ندارد.

افاضلی در پایان گفت: تنها چالش بزرگ این مربی در ایران این است که او را با مربی ای مقایسه می‌کنند که بعد از حرفه‌ای شدن لیگ ایران توانسته در سه سال نزدیک به شش یا هفت جام کسب کند. به هواداران پرسپولیس هم توصیه می‌کنم تا کمی صبورتر باشند تا این مربی بتواند با فوتبال ایران بیشتر آشنا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان غریب زاده

      کی نظر تورو خواست حالا

    • بدون نام

      نمی‌دونم چه احمق هایی هستند که هر اتفاقی بیفته نصف شب با افاضلی و درخشان مصاحبه میکنن و نظرشون رو میپرسند

    • x

      به شرطی که خانمت تست دوپینگ لنگیها را نریزه تو سطل آشغال

    • ایران بزرگ

      بابا این از دوستهای برانکو تو ایرانه،تمام تلاشش رو کرد کیروش بره قبل از جام جهانی برانکو بیاد جاش،شما مصاحبه های اونموقعش رو بخونید براتون روشن میشه چه خائنیه،تو شبکه ورزش میگفت کیروش رو من به فدراسیون معرفی کردم و الان میگم بدرد ما نمیخوره،مثالشم در جواب یکی دیگه از کارشناسهای همون برنامه که گفت کیروش ما رو براحتی بعنوان اولین تیم به جام برد این بود که کیروش مثل بنز میمونه فوتبال ما پیکانه،،بنز به درد ما نمیخوره،همه تلاشش رو واسه برانکو کرد،فشار بیش از حد رو تیم ملی در بازی جام ملتها هم عاملش همین افراد اطراف برانگو بودن،الانم این حرفاش فقط این بوده که یرانکو چه تیمی ساخته و جا گذاشته واسه بعدی

    • ایران بزرگ

      شما همین مصاحبش رو ببینین فقط خواسته از برانگو تعریف کنه و بگه چند جام گرفته و چه بازیکنایی واسه تیم ساخته و جا گذاشته و مربی بعدی دسترنج برانگو رو درو میکنه،دیگه نمیگه،برانکو چه بازیایی سر تیم بزرگ پرسپولیس درآورد با این سبک رفتنش، که هم وقت رو کشت واسه آوردن مربی،هم بدنسازی تیم ناقص شد،هم بازیکنی رو نتونستیم جذب کنیم، حتی امکان رفتن بازیکنامونم هست که بدلیل نبود مربی توجه مدیرا از بازیکن گیری منحرف شده،خواهشا از این مطلب نزار برترینها، بعنوان یک عضو ازت تقاضا مندم،مرسی از ادمین

    • حمید رضا راشدی

      چیییی میگیییییی؟تو رو خدا راستشو بگو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج