۸۹۰۵۳۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آمریکا و اسرائیل، آزمایش موشکی انجام دادند

مقامات آمریکایی روز یکشنبه خبر آزمایش سیستم ضد موشک بالیستیک پیکان ۳ توسط این کشور و رژیم صهیونیستی در آلاسکا را تأیید کردند.

ایرنا: مقامات آمریکایی روز یکشنبه خبر آزمایش سیستم ضد موشک بالیستیک پیکان ۳ توسط این کشور و رژیم صهیونیستی در آلاسکا را تأیید کردند.

به گزارش شبکه فاکس نیوز، «آدام جان هیل» معاون رئیس آژانس دفاع موشکی ایالات متحده در بیانیه ای آزمایش موفقیت آمیز پیکان ۳ را منتشر کرد و گفت: این آزمایش موفقیت آمیز، اعتماد به نفس در توانایی های آینده رژیم اسرائیل را برای شکست دادن تهدیدات منطقه ای فراهم می کند.

جان هیل افزود: ما متعهد به کمک به صهیونیست ها در ارتقای توانایی دفاع ملی موشکی برای دفاع از خود در برابر تهدیدات در حال ظهور هستیم.

آمریکا و اسرائیل، آزمایش موشکی انجام دادند

پیکان ۳ نوعی سیستم ضد موشک بالیستیک است که به‌ صورت مشترک توسط شرکت صنایع هوایی رژیم اسرائیل و شرکت بویینگ آمریکا طراحی و ساخته شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت: پیکان ۳ این توانایی را به اسرائیل می دهد تا در برابر هرگونه تهدید موشکی بالستیک دشمنان مقابله کند.

آمریکا و اسرائیل در حالی به آزمایش های موشکی خود ادامه می دهند که به دنبال آزمایش اخیر موشکی کره شمالی بسیاری از قدرت های غربی از جمله آمریکا با ادامه آزمایش های موشکی پیونگ یانگ مخالفت کرده و آن را تهدیدی برای منطقه و امنیت جهان بر شمرده اند.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که کره شمالی دو پرتابه ناشناس را از نزدیکی شهر وونسان در ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی صبح جمعه گفت: این آزمایش ها هشداری به کره جنوبی برای توقف واردات تسلیحات با فناوری های جدید و همچنین رزمایش های مشترک با آمریکا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ترس اینکارارو می کنند

    • بدون نام

      پیشرفته ترین سلاحهای جنگی در امریکا ساخته میشه و به کشورهای جنایتکار و منطقه خاورمیانه فروخته میشه هیچ اشکالی نداره هیچ کس حق اعتراض نداره هیچ کشوری حق داشتن موشک نداره !!!!

    • فرهاد

      خاک بر سرت کنن کره جنوبی...ای پاچه خوار...جان نثار...زیرآب زن...

    • بدون نام

      خبر خوبی نیست. بچه‌های هوا فضای سپاه بگوش باشند. نمیدانم چی بگم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج