۹۱۳۲۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نقاشی کودکان تهرانی درشهر اکران می‌شود

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از نمایش آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی "شهری که من دوست دارم" در سازه‌ها و فضا‌های تبلیغاتی پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از نمایش آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی "شهری که من دوست دارم" در سازه ها و فضاهای تبلیغاتی پایتخت خبر داد.

نقاشی کودکان تهرانی درشهر اکران می‌شود

مجتبی دانشور در این باره افزود: برای نخستین باریک رویداد فرهنگی- آموزشی مرتبط با کودکان و نوجوانان در مقیاس شهر تهران اکران خواهد شد و امیدواریم با نمایش آثار نقاشی کودکان با موضوع "شهری که من دوست دارم"، رویاها وآرزوهای کودکانمان را محقق سازیم .

وی در ادامه تصریح کرد: نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران برای ۱۱ گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال برگزار شد که به دنبال استقبال خوب کودکان و نوجوانان ، بیش از۹هزار و ۴۰۰ اثر به داوری این دوره از مسابقات راه یافت.

به گفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، آثار ارسالی در دو مرحله توسط هیئات انتخاب و هیئات داوری مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت و ۱۴۰ اثر جهت حضور در نمایشگاه شهری این مسابقه انتخاب شد.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، دانشور ادامه داد: علاوه بر اکران آثار برگزیده از طریق سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران ، نمایشگاهی از آثار منتخب نیز از ۱۳ الی ۱۸ مهرماه در گالری صبا فرهنگستان هنر برپا خواهد شد که بازدید آن برای عموم شهروندان رایگان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج