۹۱۸۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

کاربران غیر ایرانی هم واکنش های بسیاری به نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی داشته اند و این موضوع یکی از داغ ترین اتفاقات چند روز اخیر توییتر بوده است.

ورزش سه: چیپ کریستیانو رونالدو در مقابل لوکزامبورگ شمار گل های ملی او را به عدد ۹۴ رساند؛ یعنی ۱۵ گل کمتر از علی دایی. کسی که حدود دو دهه پیش توانست از رکورد پوشکاش عبور کرده و آقای گل فوتبال ملی جهان باشد. باتوجه به این که در سال های اخیر هیچ کس به شکستن رکورد دایی نزدیک نشده بود، حالا واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی نسبت به گل های متوالی کریستیانو رونالدو نشان داده شده است؛ مخالفان کریستیانو که اغلب هوادار لیونل مسی هستند، با پیش کشیدن نام تیم هایی که رونالدو به آن ها گلزنی کرده، قصد دارند رکورد او را زیر سوال ببرند و طرفدارانش لحظه شماری می‌کنند تا وی به عنوان برترین گلزن ملی دنیا مطرح شود.

اما هستند کاربرانی که علی دایی را نمی‌شناسند و البته پرتعدادند آن‌هایی که در نقد یا تمجید از رکورد شهریار فوتبال ایران، توییت زده اند. گشتی در این شبکه اجتماعی که حالا طرفداران زیادی هم در بین ایرانی ها پیدا کرده، نکات جالبی را برجسته می‌کند.

- رسانه های مختلف و بزرگ جهان هر کدام به سبک خود رده بندی بهترین گلزنان جهان را منتشر کرده اند؛ آخرین آن ها AFC است که رونالدو را به این شکل پشت سر علی دایی قرار داده است.

* این کاربر در واکنش به توییت اکانت رسمی فیفا، این عکس را به عنوان وضعیت کنونی علی دایی معرفی کرده و اعتقاد دارد که او از شکسته شدن رکوردش ناراحت است!

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

- عکسی که از سوی رسانه های رسمی دست به دست می‌شود تا نشان دهند رونالدو به تیم های قدرتمند جهان گلی نزده! 45 گل کریس در برابر این تیم ها بوده است: آندورا، سن مارینو، جبل الطارق و لتونی.

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

* یکی از سایت های ورزشی ترکیه پوستری را منتشر کرد از بهترین گلزنان جهان اما علی دایی در آن غیبت داشت. نکته جالب این که کاربران این رسانه ها با آگاهی نسبت به این موضوع به ادمین یادآوری کردند که دایی بهترین گلزن جهان است و باید در این فهرست حضور داشته باشد!

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

- این تصویر برای زیر سوال بردن رکورد دایی منتشر شده است. جایی که میشل کاربر پرتغالی نوشته که او 27 گل خود را به تیم های مالدیو، لائوس، لبنان و سریلانکا زده و به همین خاطر رکوردش ارزش خاصی ندارد.

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

* فیدل محمد که احتمالا کاربری از کشورهای آفریقایی است، در پاسخ به این سوال که چه کسانی بیشتر از رونالدو گل زده اند نوشته: «پله، دی استفانو، زارا، علی دایی و آلن شیرر!» البته این فکت درست نیست چرا که دایی بیش از ۷۰۰ گل نزده. اما به هر حال توجه این هوادار به مهاجم سابق تیم ملی نکته جالبی است.

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

- بافل نوشته که فاصله رونالدو تا رکورد دایی همین مقدار است!

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

* کوی توس در پاسخ واکنش به پوستر سایت اسکواکا نوشته: «چطور وقتی هر رکوردی را می‌بینیم نام علی دایی در آن هست اما در دوران بازیگری اش نامش را نشنیدیم؟» البته اگر او با دقت تر فوتبال را می‌دید، دایی را به عنوان مهاجم تیم های هرتابرلین، بایرن مونیخ و... باید می‌شناخت!

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

- گرگ جانسون سردبیر معروف نشریه انگلیسی پیشنهاد داده که علی دایی به تیم ملی ایران دعوت شود تا در چند بازی دوستانه رکورد خود را افزایش دهد!

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

* این هم تصویر آخر که هواداران مسی منتشر کرده اند؛ مسی ۸۴ درصد گل هایش را به تیم های رنکینگ ۵۰ دنیا زده و رونالدو ۳۷ درصد به تیم های بزرگ گلزنی کرده است.

علی دایی را به تیم ملی دعوت کنید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی دایی اسطوره همیشگی فوتبال جهان و علاوه بر آن برای مردم ایران سمبل قهرمانی شجاع، وطنپرست، آزاده و مدافع حقوق مردمش بوده و هست.

    • بدون نام

      هواداران فسی بیجا میکنن.مگه فسی چندتا گل ب تیمهای بزرگ زده..این رو هم بدونین لوله هرسال تو کوپا آمریکا بازی میکنه.همراه با مقدماتی جام جهانی ب علاوه بازیهای دوستانه..تو کوپا هردوره۱۲تیم شرکت میکنن.۲تا ازتیماشون ک درجه ۳آسیا یا آفریقاهستن.و مابقی تیمها هم در کوپا ک بازی میکنن.فقط ۴تاشون قوی هستن.مابقی تیمهای درجه ۲کوپا هستن..اونوقت رونالدوبایدبا ۲۴تیم قدرتمنداروپایی ک مهدفوتبال هستن بجنگه.درضمن بازیکنهای ک درکنار فسی بازی میکنن رونگاه کنین...وبازیکنهایی ک در کنار کریس بازی میکنن رو هم نگاه کنین.حالا قضاوت باشماست.تازه کریس ۷۰درصد گلهاش روهم ب تیمهای بزرگ زده.ودر آخر رونالدو ساخته شده برای بازیهای بزرگ وحساس..ن لوله ک تو بازیهای بزرگ گم وگور میشه حالا افتاد

    • اصغر زلقی

      گل زدن به مالدیو و سریلانکاو افغانستان و گوام و لبنان که هنر نیست

    • مجید

      جالب علی دایی فقط 2 گل به مالدیو زده و بقیه تیمها هم بیش از 3 گل از دایی نخورده اند ولی اینم بگم که خیلی ها بودند تو کشور خودمون و دیگر کشورهای آسیا که مهاجم بودن اما چرا نتونستن رکورد بزنن این نشان از شم بالای گل زنی شهریار میدهد واقعا کمی تفکر خوب است که برخی تو ایران پشت سر علی آقا که افتخار ملیست حرف میزنن و گلهای ملی او را به سخره میگیرند خیلی ها مهاجم بودن تو آسیا و با مالدیو و گوام هم بازی کردند اما نتونستن مثل علی آقا گلزنی کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه جان علی آقا ۸گل به مالدیو ۸گل به لائوس و۶تاو۵تاو۴تا هم به تیمهای گوام..نپال..وسریلانکا زده االبته به تیمهایی مثل کره جنوبی و ژاپن ووو هم گلزنی کرده واین برای همه گلزنان بزرگ دنیا صادقه....

      • مجید

        نه برادر عزیز کمی تحقیق کنید متوجه میشید البته اینطور نیست که شما فرمودین

    • بدون نام

      همش چرنده علی دایی اوله سلطان کریس فعلا دوم .شانس شکسته شدن رکوردش هست .لوله فسی هم به تیم داغون گل زیاد گل زده. اگه اون گل میزد گل طلایی بود ولی چون سلطان کریس زده خوب نیست هه این حرفا زیاده ولی مهم اینه سلطان درچارچوب قانون فوتبال گل زده تمام .لوله میتونه بزنه این گوی و این میدان .ولی تاریخ نشون داده فقط قادر به امثال ایران گل بزنه.نه برزیل تو نیمه نهایی یا فکر کنم دو سال تو فینال کوپا امریکا به شیلی

    • بدون نام

      وحید شمسایی را به فوتسال دعوت کنند که حداقل توانایی دازد

    • احمد حیدری

      کریس رونالدو بهترین کاملترین و باثباتترین بازیکنه تاریخ هم مقابل کهکشان اسپانیا در جام جهانی هتریک کرد هم مقابل سوئد هتریک کرد هم مقابل لتونی پس نتیجه میگیریم که تیمهای قدرتمند و اول جهان و تیمهای متوسط و تیمهای ضعیف واسه رونالدو فرقی ندارند دوم اینکه هیچ بازیکنی وجود نداره که گلهاش همش به تیم های قدر باشه سوما طرفدار های مسی بخدا قسم اگر من بجاشون بودم وقتی بحث ملی میشد سرمو میکردم پایین و فرار میکردم مثل مسی که سالی یک بار گریه کنان از تیم ملی خداحافظی میکنه و دوباره بی منت بر میگرده ارژانتینیها مجسمشو شکستند و خود مارادونا گفت کاش آرژانتین رهبری مثل کریس داشت حالا ما ایرانیها ول مسی نمیکنیم تخخخ شاه راضی شاه قلی ناراضی

    • علیرضا

      فازتون چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج