۹۱۹۶۹۵
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

اعتراض به اینترنت در صدر شکایات مردمی

طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماه تابستان سال جاری مربوط به اینترنت بوده است.

خبرگزاری ایسنا: طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماه تابستان سال جاری مربوط به اینترنت بوده است.

اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرده است.

گزارش‌های ارائه‌شده بر اساس تعداد تیکت‌های ثبت‌شده در سامانه سپاس و هفت حوزه کاری است که مشترکان می‌توانند از طریق مرکز تماس یا سایت، به شکایت در سامانه اقدام کنند. حوزه‌های کاری شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده می‌شود.

اعتراض به اینترنت در صدر شکایات مردمی

اما مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از آن است که بیش‌ترین شکایت مشترکین در شهریورماه ۱۳۹۸ در حوزه اینترنت بوده که ۴۶.۴ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است. تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده در شهریورماه معادل ۹۱۶۰ مورد است که نسبت به مردادماه و تیرماه سال جاری ۱۰.۴ درصد کاهش داشته است. ۵۹.۸ درصد کل شکایات در ماه مذکور از درگاه سامانه سپاس ثبت شده است.

شکایات ثبت‌شده در حوزه اینترنت بیش‌ترین تعداد شکایات و سرویس ارزش افزوده، کم‌ترین شکایات را در طول سه ماه تابستان سال جاری داشته است. شکایات مربوط به اینترنت، تشعشعات، دفاتر پیشخوان، و سرویس ارزش افزوده در ماه شهریور، نسبت به ماه‌ مرداد کاهش و شکایات مربوط به تلفن ثابت، تلفن همراه و خدمات پستی افزایش داشته است.

پیش از این مجید حقی - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- درباره مصداق‌ شکایات ثبت‌شده گفته بود: پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن‌دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم‌کارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته‌های ترکیبی؛ به ترتیب از مصداق‌های پر تکرار شکایات ثبت‌شده است.

همچنین سیدمحمد امامی - مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- درباره زمان پاسخگویی به شکایات گفته بود: بعضی از گزارش‌ها زمان‌بر است و بعضی در فاصله زمانی کوتاهی به نتیجه می‌رسند. برای مثال شکایت‌هایی که درباره تعرفه و ارزش افزوده هستند و بعد مالی به همراه دارند، رسیدگی به آن‌ها به زمان کوتاهی نیاز دارد، اما بعضی از شکایت‌ها زیرساختی می‌خواهند که در پروانه هم به سازمان تنظیم مقررات اجازه داده شده که به اپراتور زمان دهد تا مشکل را حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان ظریف میاد میگه اینترنت؟؟!!! ما اصلا تو ایران اینترنت نداریم!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عیبی نداره بجاش یک وزیر مومن داریم رفته پیاده روی ابیعن ، خدا رو شکر ۴۰ تا ۵۰ روز مملکت تعطیل است

      • AAAAAAAAAA

        علت ضعیفی اینترنت بررسی شد
        همراه اول پهنای باند اینترنت را به سایت های فروش بلیط هواپیما واگذار کرده
        برای همین تمام کسانی که همراه اول دارند باید گوشی را در آسمان بچرخانند که شاید آنتن را‌پیدا کردن.

      • @@@@@@@@

        تا همراه اول دولتی باشد همین است
        حقوق دریافتی کارکنان حقوق یک کارگر ساده است

    • محمد

      علی برکت الله

    • حق گو

      به پیربه پیغمبرهنوزحتی دربعضی ازشهرهااینترنت کندودائماقطع نسل دو(2g)به زورجواب میدهدیااصلااینترنت قطع وکم سرعت هست آنوقت اپراتورهادائماتبلیغ اینترنت پرسرعت نسل 4ونسل5واین اواخرنسل5/5رامیکنندمردم هم گول میخورندمیروندگوشی نسل 4و5میخرندولی هیچ اتفاقی نمی افتدفقط گول تبلیغات کذائی این اپراتورهارامیخورند

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        تا زمانی که همراه اول دولتی باشد همین است
        مدیران و کارکنان چه کار انجام بدهند چه ندهند حقوق سر جای خود است خوب طبیعی است هیچ کس برای کار دل میسوزاند
        یعنی اینترنت ۲ گیت باشد حقوق دو میلیون‌است
        اگر کارمند و زحمت بکشد و دستگاه‌ها‌را سرویس کنند و اینترنت را به ۵ کیک هم‌برسانند باز حقوق آنها همان دو میلیون است خوب چرا فعالیت خوب داشته باشد بی تفاوت میگذرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج