۹۹۵۸۳۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رپورتاژ آگهی

شمس در شهر

محصولات نوشیدنی مالت شمس در سه دسته قوطی، شیشه و بطری و ۷ طعم کلاسیک، هلویی، استوایی، لیمویی، اکسترا، آناناس، لیمونعناع تولید می‌شوند. اما برای خرید این محصولات ما یک فهرست پیشنهادی درست کردیم که دوست داریم با شما به اشتراک بگذاریم.

شمس در شهر

محصولات نوشیدنی مالت شمس در سه دسته قوطی، شیشه و بطری و ۷ طعم کلاسیک، هلویی، استوایی، لیمویی، اکسترا، آناناس، لیمونعناع تولید می‌شوند. اما برای خرید این محصولات ما یک فهرست پیشنهادی درست کردیم که دوست داریم با شما به اشتراک بگذاریم.

شمس در شهر

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه بزرگ آنلاین مجموعه زیادی از محصولات مرتبط با موضوع نوشیدنی‌ها را در خود ایجاد کرده است و خوشحالیم که برند شمس که یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین نوشیدنی‌های ایرانی نیز است، در این فروشگاه می‌توان خرید و در اسرع وقت دریافت کرد. برای خرید مستقیم و آنلاین می‌توانید به صفحه اختصاصی شمس در دیجی کالا بروید.

فروشگاه زنجیره‌ای هایپرمی

"Hyper Me" مخفف "Middle East Hyper" است که به معنای هایپر خاورمیانه می‌باشد. "هایپرمی" با تنوع چشمگیر کالایی در گروه‌های مواد غذایی و آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی و اداری و… توانسته است به عنوان یک فروشگاه بزرگ با سبد کالایی کامل و متنوع از برند‌های معتبر ملی و بین المللی جایگاه ویژه‌ای در میان عموم مخاطبین داشته باشد.

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار

هایپر استار فروشگاهی زنجیره‌ای در ایران است که شعبه‌هایی در شهر‌های تهران، شیراز، اصفهان، یزد، قزوین، کرج و قم دارد. نخستین شعبه این فروشگاه در سال ۱۳۸۸ در غرب تهران افتتاح شد.

فروشگاه زنجیره‌ای شهروند

فروشگاه شهروند، پیشرو در زمینه فروش اینترنتی و فیزیکی تمامی محصولات موردنیاز روزانه است. شمس در این فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند حضور فعالی دارد.

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالا‌های مصرفی در سطح ایران است. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (سهامی عام) در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه در اسفند ماه ۱۳۹۵ دارای ۲۲۵ فروشگاه قطعی در شهر‌های مختلف ایران می‌باشد، که اساساً کالا‌های مصرفی تهیه و به عموم مشتریان ارائه می‌کنند.

شمس در شهر

محصولات شمس در نقاط مختلف شهر در دسترس است، اما به تناسب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بالا و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فراوانی بیشتری از آن وجود دارد. نوشیدنی ماءالشعیر شمس همواره جزو بهترین برند ماءالشعیر بوده و در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و زنجیره‌ای شهر قابل دسترس است. در پایان شما به ما بگویید کجا شمس را بیشتر دیدین و تنوع محصول را در قفسه‌های اون فروشگاه بیشتر پسندیدین.

منبع: خرید شمس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج