adexo3
۱۲۴۳۵۴۲
۸۵۷۰۷
۸۵۷۰۷
پ

ماجرای مهسا امینی چیست؟

از دیروز شبکه‌های اجتماعی پر شده از مطالبی پیرامون ماجرای دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که مدعی شده اند توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شده است.

خبرگزاری ایسنا: از دیروز شبکه‌های اجتماعی پر شده از مطالبی پیرامون ماجرای دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که مدعی شده اند توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شده است. خانواده مهسا می‌گویند: او دچار سکته شده است. 

ماجرای مهسا امینی چیست؟

اما مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در اطلاعیه‌ای و در توضیح این اتفاق نوشت: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ « بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به  بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ ضمن «رد برخی اخبار و ادعاهای رسانه‌های معاند درباره این حادثه»، اعلام کرد: «مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بوده و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج