۱۲۶۹۹۲۷
۴۳۱۲
۴۳۱۲
پ

دلداری بیرانوند به یک استقلالی در تونل آزادی

یکی از بازیکنانی که همچنان دور از تفکرات ساپینتو قرار دارد، سیاوش یزدانی است که سرنوشت عجیبی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرده است.

سربازی به طور کلی سرنوشت سیاوش یزدانی را تحت تاثیر قرار داده است. مدافعی که سال گذشته جزو یکی از ملی‌پوشان بود و حتی جشن صعود به جام جهانی را نیز برپا کرده بود، ناگهان با اعلام موعد سربازی‌اش همه را متفاوت پشت سر گذاشته است.

دوری از ترکیب استقلال و در ادامه حضور در ملوان که حتی فرصت تمرینی مناسبی نیز طی دوران سربازی نصیب وی نشد و در ادامه بازگشت پرسر و صدا به جمع آبی‌پوشان و دور ماندن از تیم ملی و حتی لیست استقلال. یزدانی البته در این مدت چند اتفاق پرماجرا و حاشیه‌ای را نیز دنبال کرده که شاید در طولانی شدن پروسه دوری‌اش از فوتبال و ترکیب نیز بی‌تاثیر نبوده است.

یزدانی در دربی روز گذشته نیز جایی در ترکیب منتخب ساپینتو نداشت و همین موضوع عاملی شد تا با ناراحتی شدید در پایان بازی استادیوم را ترک کند. همزمانی خروج وی با بیرانوند باعث شد تا دو بازیکن استقلال و پرسپولیس حدود ۲۰۰ متر منتهی از تونل تا پارکینگ را به گفتگوی جالبی با یکدیگر بپردازند و بیرانوند نیز در تلاش بود تا با روحیه دادن به این بازیکن او را از فضایی که در آن قرار دارد با شوخی‌هایش خارج کند که البته با سکوت و چند جمله گلایه‌آمیز از یزدانی همراه بود.

مدافع استقلال امیدوار است هرچه زودتر اعتماد ساپینتو را به خود جلب کرده و از شرایطی که در آن قرار گرفته خارج شود و باید دید موفق به انجام این ماموریت شاید سخت خواهد شد یا خیر.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج