۱۳۹۲۳۳۳
۲۱۸
۲۱۸
پ

رپورتاژ آگهی

حقیقتی ناخوشایند درباره بازی کالاف دیوتی شما! راه حل چیست ؟

گیمرهایی که سی ‌پی بیشتری در حساب خود ذخیره‌ کرده‌ باشند شانس بیشتری برای پیروزی در تمام نبردها دارند.

حقیقتی ناخوشایند درباره بازی کالاف دیوتی شما! راه حل چیست ؟

راستش را بخواهید، رک و واضح باید بگوییم: گیمرهایی که سی ‌پی بیشتری در حساب خود ذخیره‌ کرده‌ باشند شانس بیشتری برای پیروزی در تمام نبردها دارند. علاوه‌بر خرید انواع تجهیزات جنگی، می‌توان تجهیزات قبلی را با خرید سی ‌پی کالاف  ارتقا داد که به بهبود قابل توجه قدرت تجهیزات کمک می‌کند. همین نکته در ارتباط با جم بازی فری فایر و جم بازی کلش اف کلنز نیز صدق می کند.

سی پی فوری یا عادی

سی پی فوری یا عادی کالاف دیوتی موبایل با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید انواع آیتم‌های درون بازی از جمله اسلحه، اسکین، لباس و گردونه شانس خریداری می‌شود. خرید سی پی فوری از سایت آی گیم پس از 5 دقیقه تا یک ساعت همراه با رسید خرید گوگل به اکانت شما واریز می‌شود.

سی پی زمانبر و اقتصادی

سی پی زمانبر را گروه‌های اینترنتی خارج از کشور تولید می‌کنند و در ایران، توسط فروشگاه‌‌های خرید درون برنامه‌ای به فروش می‌رسند. قیمت آن بین 30 تا 50 درصد کمتر از سی پی عادی است. دیگر تفاوت سی پی زمانبر و اقتصادی این است که سی پی زمانبر یک تا 72 ساعت بعد از خرید به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

چرا به هر قیمتی نیازمند سیپی هستیم ؟

قبل از پاسخ به این سوال ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای خرید سی پی به ایمیل و رمز اکتیویژن یا فیسبوک نیاز دارید و بهتر است بازی را حتما روی اکتیویژن یا کالاف دیوتی اکانت سیو کنید تا سفارش شما در کمترین زمان انجام شود. با خرید CP، اما واقعا؛ چرا به هر قیمتی نیازمند سیپی هستیم ؟ با در دست داشتن سیپی هر چه سریع‌‌تر به سطوح بالاتر بازی دست می‌یابید و با قدرت بیشتری در بازی مبارزه می‌کنید، زیرا بیشتر قابلیت‌های بازی آنلاین Call of Duty Mobile، بر اساس ارتباط با سرور‌های بازی و داشتن سی پی است.

حقیقتی ناخوشایند درباره بازی کالاف دیوتی

طبق بررسی ها، روش‌های مختلفی برای به‌دست آوردن سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل در فضای اینترنت پخش شده که تقریبا هیچکدام از آن‌ها صحت ندارد و ممکن نیست و در مواردی هم ممکن است اکانت شما بن یا هک‌ شود و نکته دیگر اینکه با تحریم کشور ایران، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف دیوتی موبایل و یا حتی جم کلش اف کلنز یا جم کلش رویال و دیگر بازی های مارکت خارجی وجود ندارد.

راه حل چیست ؟

می توان از سایت های معتبر ایرانی یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، سی پی کالاف دیوتی و یا جم کلش رویال و دیگر بازی های مارکت خارجی را خریداری کرد. لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از خرید باید پکی که مد نظر دارید را انتخاب کنید،  پس از نهایی شدن انتخاب و پرداخت هزینه، شخص ارائه دهنده خدمات، از شما یک جیمیل و رمز اکانت می خواهد تا برای خرید سی پی به اکانتتان وارد شود و پس از خرید پیامک تکمیل سفارش به شماره تان ارسال می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج