۱۴۲۱۸۹۷
۱۳۰
۱۳۰
پ

محتوای حمایت‌شده

سیلانه سبز واحد نمونه تولیدی در سال ۱۴۰۲

هلدینگ سیلانه سبز با تولید لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و تامین سهم عمده‌ای از بازار مصرف داخلی توانست به عنوان واحد نمونه تولید در سال ۱۴۰۲ انتخاب شود.

هلدینگ سیلانه‌ سبز یکی از هلدینگ‌های موفق و سرشناس ایرانی است که در زمینه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی فعالیت می‌کند. هدف این شرکت حفظ سلامت افراد جامعه با استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی با‌کیفیت است.‌ این برند حدود بیست سال سابقه فعالیت در حوزه FMCG را دارد و در تمام این سال‌ها با ارائه محصولات با‌کیفیت همتای محصولات خارجی و با قیمت مناسب، رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. این هلدینگ هر ساله سهم عمده‌ای از تامین لوازم مراقبتی و بهداشتی را در بازار مصرف داخلی به خود اختصاص می دهد.

سیلانه سبز واحد نمونه تولیدی در سال 1402

معرفی هلدینگ سیلانه

هلدینگ سیلانه‌ی سبز از سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت در حوزه FMCG کرده است. این شرکت فعالیت خود را با تولید محصولات با‌کیفیتی همانند کاندوم، خمیردندان، شامپوی سر و بدن، محصولاتی مراقبتی پوست و ... زیر نظر مدیران مبتکر و محقق خود آغاز کرد.‌ در سال‌ها ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ مدیران این شرکت تصمیم به گسترش محصولات تولیدی خود گرفتند و خط تولید محصولات آرایشی این برند به راه افتاد. البته در این سال‌ها شرکت سیلانه‌ سبز فعالیت خود را به تولید این محصولات ختم نکرد و در صنایع غذایی هم مشغول به فعالیت شد.

دلایل موفقیت هلدینگ سیلانه سبز

هلدینگ سیلانه سبز از معروف‌ترین مجموعه‌های تولید انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی در ایران است که محصولات متنوع و با‌کیفیتی را تولید می‌کند. این برند مجموعه‌ای از یک تیم حرفه‌ای و متخصص بوده که امکانات بسیاری را برای تولید محصولات با‌کیفیت در اختیار آنها قرار داده است. آنچه که سبب موفقیت این هلدینگ و تمایز آن از سایر تولیدکنندگان محصولات آرایشی بهداشتی شده، عوامل زیر هستند:

آزمایشگاه

آزمایشگاه مهم‌ترین بخش یک شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. در آزمایشگاه فرمولاسیون محصول توسط متخصصین معین می‌شود. متخصصین مجموعه‌ سیلانه‌ سبز با بهره‌گیری از فناوری‌های جدیدی که در آزمایشگاه‌های این مجموعه وجود دارد، فرمول محصولات را به دست می‌آورند.‌ همچنین تیم کنترل کیفیت پس از تولید، چندین محصول را در آزمایشگاه مجهز این شرکت، آزمایش می‌کند تا از کیفیت محصول، پیش از روانه شدن در بازار اطمینان کامل پیدا کنند.‌

تیم تحقیق و توسعه

شرکت سیلانه‌ سبز برای تولید محصولات مراقبتی بهداشتی با آخرین فناوری روز دنیا از یک تیم تحقیق و توسعه حرفه‌ای بهره می‌برد. در واقع بخش اعظم بودجه این هلدینگ صرف این بخش می‌شود. هدف تیم این است که مردم سرزمین‌مان زندگی شاد و سالمی داشته باشند. این تیم با در دسترس قرار دادن محصولات آرایشی و بهداشتی با‌کیفیت، زندگی سالم و شادی را مصرف‌کنندگان هدیه می‌دهد.‌ تیم تحقیق و توسعه مدام بازارهای جهانی و نحوه تولید محصولات برندهای معتبر جهان را در نظر دارد تا همتای آن را در کشور با قیمت مقرون به صرفه تری تولید کند و تمام افراد جامعه قادر به استفاده از این محصولات باشند و نشاط و شادابی را به زندگی خود بیاورند.‌

سیلانه سبز واحد نمونه تولیدی در سال 1402

تست محصولات

یکی از مزایای برند سیلانه‌ سبز این است که سلامت حیوانات را برای تست محصولات به خطر نمی‌اندازد. این شرکت همانند شرکت‌های پیشرو در این صنعت تمامی تست‌های خود را در آزمایشگاه‌ها و گاهی روی افراد داوطلب انجام می‌دهد تا به محیط زیست و جانوران آسیبی وارد نشود.‌

توزیع و پخش محصولات

یکی از بخش‌های بزرگ و مهم شرکت سیلانه‌ سبز بخش توزیع محصولات است. این شرکت برای توزیع محصولات در سرتاسر ایران یک شبکه گسترده را ایجاد کرده و تمام محصولات از طریق این شبکه عظیم به تمام نقاط کشور توزیع می‌شوند. محصولات هلدینگ سیلانه‌ سبز در داروخانه‌ها، هایپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شوند. ‌

سیلانه سبز واحد نمونه تولیدی در سال 1402

آینده هلدینگ سیلانه سبز

شرکت سیلانه‌ سبز تصمیم دارد که به یک برند سرشناس و معتبر در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شود و رتبه یک بازار این محصولات را به دست آورد.‌ مدیران و پرسنل این هلدینگ قصد دارند با بالا بردن سطح کیفی محصولات خود، رضایت مشتریان بیشتری را کسب کنند و به جایگاه بالاتری در حوزه FMCG برسند‌‌.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج