نوراژین  نی نی بان_استیکی بالا
۱۵۳۲۹۹۱
۱ نظر
۲۳۵۰
۱ نظر
۲۳۵۰
پ

کاریز؛ بازتعریف تجربه نوشیدنی سالم در بازار ایران و جهان

در دنیایی که سبک زندگی سالم به یک اولویت تبدیل شده، کاریز با تکیه بر کیفیت، صداقت و شناخت عمیق از رفتار مصرف‌کننده ایرانی، گامی فراتر از تولید نوشیدنی‌های طبیعی برداشته است.

برترین‌ها: در دنیایی که سبک زندگی سالم به یک اولویت تبدیل شده، کاریز با تکیه بر کیفیت، صداقت و شناخت عمیق از رفتار مصرف‌کننده ایرانی، گامی فراتر از تولید نوشیدنی‌های طبیعی برداشته است.

photo_2025-07-31_12-16-24 (2)

کاریز نه‌فقط یک برند، بلکه تجربه‌ای از سلامت و لذت طبیعی است.

از سال ۱۴۰۲، با هدف ارتباط شفاف‌تر و مؤثرتر با بازار داخلی، تمام لیبل‌های محصولات کاریز به زبان فارسی بازطراحی شد. این تغییر تنها یک حرکت گرافیکی نبود، بلکه بخشی از استراتژی کلان بازتعریف جایگاه برند (Repositioning) به‌عنوان یک برند پریمیوم ایرانی بود؛ تغییری که به شکل‌گیری ارتباطی تازه و صمیمی با مصرف‌کننده‌ای آگاه و دغدغه‌مند انجامید.

در بازار رقابتی نوشیدنی‌ها، جایی که بسیاری تنها از «طعم» می‌گویند، کاریز از ترکیب طعم و عملکرد سلامتی سخن می‌گوید.

از آبمیوه‌های صددرصد طبیعی گرفته تا اسموتی‌های غنی‌شده با دانه چیا، تمامی محصولات کاریز بدون شکر افزوده، بدون مواد نگهدارنده و با استفاده از کنسانتره‌های طبیعی و تکنولوژی پاستوریزاسیون تولید می‌شوند تا طعم و خواص واقعی حفظ شود.

ما فقط بسته‌بندی را متفاوت نکردیم؛ بازار را بازتعریف کردیم.

کاریز با طراحی بسته‌بندی بومی‌سازی‌شده، روایت ساده و صادقانه از ترکیبات محصول، و آموزش تفاوت میان آبمیوه، نوشیدنی‌ها تجربه‌ای متفاوت از انتخاب را برای مصرف‌کننده رقم زده است.

فراتر از برند؛ زیرساختی برای توسعه صنعت

کارخانه کاریز در زنجان، به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های تولید آبمیوه و نوشیدنی در کشور، نه‌تنها نیاز برند کاریز را تأمین می‌کند، بلکه میزبان تولید برای دیگر برندهای معتبر بازار نیز بوده است.

برندهایی مانند زرین جم مارینا (سان‌استار)، گروه پرسیس و سایر مجموعه‌ها از ظرفیت این کارخانه برای تولید محصولات خود بهره برده‌اند و همچنان این ظرفیت برای برندهای جدید و نوآور وجود دارد.

این همکاری‌های صنعتی، گواهی بر اعتماد حرفه‌ای و کیفیت زیرساخت‌های تولیدی کاریز است؛ مدلی از هم‌افزایی که به رشد کل صنعت نوشیدنی کمک می‌کند.

امروز کاریز با قدرت در حال توسعه بازار خارجی و داخلی، افزایش نقاط تماس فروش و گسترش پورتفولیوی سلامت‌محور خود است.

ما باور داریم که مارکتینگ واقعی، ساختن اعتماد است—اعتمادی که از صداقت در ترکیب آغاز می‌شود و تا لبخند مصرف‌کننده ادامه می‌یابد.

کاریز، نوشیدنی سلامت‌محورِ نسل امروز.

شفاف، طبیعی، قابل اعتماد.

ما در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته از تاریخ ۸ تا ۱۱ مردادماه، در سال ۶، غرفه ۱۹، منتظر دیدار شما هستیم

خشایار حق‌شناس

مدیر مارکتینگ گروه رحمانی

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    بازار باشه، معلومه اوضاع خیلی خرابه

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج