روزبه چشمی: سعادت دیدار با رهبر شهید را نداشتم
روزبه چشمی، ملیپوش فوتبال کشورمان گفت: سعادت دیدار با رهبر شهید را نداشتم. ایشان بزرگ همه ما ایرانیها بودند. اگر در اردوی تیم ملی هم نبودم صد درصد به میان مردم می آمدم.
صداوسیما: روزبه چشمی، ملیپوش فوتبال کشورمان گفت: سعادت دیدار با رهبر شهید را نداشتم. ایشان بزرگ همه ما ایرانیها بودند. اگر در اردوی تیم ملی هم نبودم صد درصد به میان مردم می آمدم.
ارسال نظر