پویان مختاری در گفتگو با واشقانی درخواست تفنگ برنو کرد
مجید واشقانی در آخرین برنامه خود با پویان مختاری، گرداننده یکی از بزرگترین سایت های قمار در کشور مصاحبه کرده است.
فارس: مجید واشقانی در آخرین برنامه خود با پویان مختاری، گرداننده یکی از بزرگترین سایت های قمار در کشور مصاحبه کرده است. پویان مختاری در این گفتگو درباره بازگشت به ایران صحبت میکند. او میگوید:اگه به من تفنگ برنو بدین f۳۵ هم میزنم.
نظر کاربران
مملکت افتاده دست یه مشت دلقک
الآن پویان مختاری هم برای آقای واشقانی شد مظهر افتخار ؟!!
آخرین برنامه چرت واشقانی
این داغون دوزاری بلاتکلیف چرا آورده
اگر این مفسد نیست من نمیدونم دیگه چی بگم.
این دختر بود یا پسر ریش سفید چرا درآورده
انقدر خونه نشسته ترکیه کپک زد پیر شد از بیکاری لایو هم میذاشتن همشون زندگی مزخرفی داشتن
مال این حرفا نیستی بعد با برنو نمیشه f35 زد یه چیز شنیدی
هم خودت بَدَوی هستی و هم اون پسر عموهات.
شماها هنوز مونده به درجه انسانیت برسید.
#به ـ تکامل ـ نرسیده
دو تا جوکر در آخرین برنامه چرت بدون مخاطب فیلم باز نمیکنم حالم بد میشه
آدمی قحطی بود اینو برای مصاحبه آوردند؟!!!
اون همه پول دزدیدی از مردم باید مثل تتلو متجاوز بری زندان با این حرفای جوگیر پسند نمی تونی در بری
مو رنگ بلوندی قشنگه ترکیه ای
یواش گاز بده واشر نسوزونی
پویان واشقانی باید با هم برقصن
شبیه زنا آرایش میکرد تا چند سال پیش
داوود هزینه بهادر وحشی اون مشاور املاکی کجا اند
یاد رئیسی و تتلو افتادم موقع انتخابات
پویا مختاری، محسن افشانی و... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!
واشقانی پول قبض برقش،دوملیون اومده بود،کل ملت فهمیده بودن ازبس قشقرق راانداخته بودبا اون عمارتش،الان داره برا ملت زیرورو میکشه
متاسفانه تریاک ناخالص ایطوری اثر میکنه
وای که چقدر از پویان بدم میاد
قیافه آت معلوم هست دروغ میگه اگه راست میگی برو دم سفارتشون یه سنگ بزن نمی خواد این همه راه بیای خخخخخ ... اونم خودت هستی
واشقانی ام چه خودشو جر میده برا دیده شدن.عقده ی خالص
معتادمفلوک
حداقل مثل تتلو وجود داشته باش بیا ایران
شما جیب مارو نزن برنو پیشکش
ما نه وطن فروشیم نه از بیگانه خوش مون میاد اما حالم بهم میخوره از این رسانه ها و پروپا گاندایی که به صرف اینکه یه ادم هزار رنگ مفسد بی اخلاق بیاد در مورد مملکت وضعیتش یه حرفی بزنه بگیم عجب ادم خوبیه همین که خود برترین ها هم اومده همچین خبری رو پوشش داره باید دید مسئولینش چه طرز فکری دارن
قشر اقلیت به چه روزی افتاده
دهنتون سرویس پویان مختاری موهاش سفیده شده بعد یارو میگه مو و ریششو رنگ زده حالا فرض موهاشو رنگ زده باشه به قول شما زندگی دیگران به شما چه ربطی داره دلش میخواد موهاشو قرمز کنه به شما ربطی داره
حالا چرا نظرات مثبت منفی رو بستی؟انگاربدجوزترس توتنت نشسته اره؟