نماینده پایداری برای هیئت رئیسه شاخ و شانه کشید
احمد راستینه در توئیتی هشدار داد: دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نخواهیم ماند. امید که هیئت رئیسه محترم مقدمات جلسه را در درون صحن فراهم نمایند تا مجبور نشویم جلسه را در جلوی مجلس برگزار کنیم.
احمد راستینه، نماینده شهر کرد در توئیتی نوشت: «امروز در جلسه مجازی مجلس شورای اسلامی نائب رئیس اول جناب آقای نیکزاد اظهار امیدواری کردند که هفته آینده صحن مجلس برگزار خواهد شد.»
راستینه اظهار کرد: «پیام روشن و شفاف ما هم به هیئت رئیسه محترم این است؛ با توجه به صحبتهای اینجانب با اکثریت هیئت رئیسه محترم، هفته آینده یکشنبه همه انشالله در صحن مجلس حضور خواهیم داشت. دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نخواهیم ماند. امید که هیئت رئیسه محترم مقدمات جلسه را در درون صحن فراهم نمایند تا مجبور نشویم جلسه را در جلوی مجلس برگزار کنیم.»

نظر کاربران
کاملا مشخصه تندروها میخواهند اهداف جناحی و گروهی خود را از طریق مجلس و تریبون آن دنبال کنند ...شماها در حال نابودی هستید و دست و پا زدن های تان گویای این امر است