۱۶۰۰۰۳۸
۱۱ نظر
۲۷۰۷
۱۱ نظر
۲۷۰۷
پ

نان گران شد؛ قیمت جدید سنگک، بربری و لواش

رئیس کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران از افزایش قیمت نان در تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه آردنان اتاق اصناف ایران، محمد جواد کرمی از افزایش قیمت انواع نان در استان تهران خبر داد. به گفته کرمی قیمت لواش ۲۷۰۰ تومان، بربری ۱۰ هزار تومان و سنگک ۱۵۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

photo_2026-06-23_07-36-11

رئیس کارگروه آردونان گفت قیمت‌های جدید از سوی استانداری ابلاغ شده و از امروز روی دستگاه‌های نانو در نانوایی‌ها قیمت‌های جدید اعمال شده است.

از امروز عصر خانوارهایی که برای خرید نان در مناطق تهران مراجعه کردند با قیمت های جدید خرید کردند.

موضوع قیمت نان از چند وقت پیش مطرح بود برخی استان‌ها هم قیمت را غیر رسمی گران کرده بودند اما دولت اعلام می کرد افرایش قیمت در دستور کار نیست.

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۵ یارانه آرد و نان برای خرید تضمینی داخلی و واردات گندم، ۲۹۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال (جدید) مشخص شده که نسبت به یارانه آرد و نان سال گذشته افزایش داشته است.

این در حالی است که طی همین روزها و قبل از این گرانی در بسیاری از مناطق تهران  نان سنگک در محدوده 30 تا 50 هزار تومان به فروش می‌رود.

محتوای حمایت شده

نظر کاربران

  • مسعود

    تا قبل همین گرونی بربری زیر 15 تومن پیدا نمیکردی

  • ناشناس

    خجالت آوه وسط مذاکره رسما همش عمدیه

  • ناشناس

    وزیر اقتصاد گفت با مذاکره آمریکا منتظر تغییر نباشید گرونی منظورش بود

  • یاعلی

    مردک حرومزاده همین الان 3 برابر این دارن می فروشن.

  • ناشناس

    امريكا هدفش اشوب بود كه بهش نرسيد
    ظاهرا دولت با از بين بردن سفره ملت قصد داره به امريكا جنايتكار كمك كنه
    اين چه تصميم بي موقع و مزخرفيه ؟؟؟؟؟

  • 🌹🌹

    خداروشکرلیاقت مردم همینه

  • اکبر

    سنگ تمام برای نابود کردن نژاد ایرانی

  • ناشناس

    این قیمتها از کجا میاد من بربری رو دونه ای 20 هزار تومن خریدم آقایون ظاهرا خوابند و خبر ندارند نانواییها به چه قیمتی میفروشند

  • ناشناس

    چرا اصرار بر گرسنگی مردم دارید؟

  • ملت ایران

    برترین ها از طرف ملت ایران به این آقای ((رئیس کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران))بگوئید سری به نانوانیها بزند
    همن حالا بربری را می گیرم دانه ای 267،500 ریال و سنگگر 300،000 ریال کجای کاری اخوی
    شما نمی تونید و در توانتان نیست به یک نانوا بگوئید قیمتها را جلو مغازه اش نصب کند
    ما قبول داریم ایت قیمت رو آدرس جاهائیکه بربری را 100،000 ریال میدهندرا هم در سایتتان بارگذاری کنید

  • ناشناس

    این دولت و یارانش فقط دست در جیب مردم کردند و ول کن معامله هم نیستند ، شرم و حیا هم غایب ماجراست

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج