برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا
مقام ارشد وزارت خارجه پاکستان از برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات خبر داد.
انتخاب: مقام ارشد وزارت خارجه پاکستان از برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: توافق شامل ایجاد یک خط ارتباط مستقیم میان واشنگتن و تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات است.
وی افزود: ما با هر دو طرف آمریکایی و ایرانی در تماس هستیم تا یادداشت تفاهم بهطور مؤثر اجرا شود.
نظر کاربران
هم جنگ شد و هم مذاکره مستقیم کردیم !
اونی که جنگ شروع کرد به نتیجه نرسید مجبور شد به مذاکره تن در بده.
فکر کردم خط هوایی افتتاح شد