اختلال بانکهای کشور برطرف شد
با اعلام شرکت خدمات انفورماتیک، اختلال خدمات کارت محور بانکهای کشور برطرف شد.
ایسنا: با اعلام شرکت خدمات انفورماتیک، اختلال خدمات کارت محور بانکهای کشور برطرف شد.

با اعلام شرکت خدمات انفورماتیک، از صبح امروز (چهارشنبه - ۳ تیر ۱۴۰۵) تمامی اختلالهای به وجود آمده در خدمات کارت محور بانکهای کشور به دلیل حمله سایبری، برطرف شده و بانکها به صورت معمول در حال ارائه خدمات هستند.
این اختلالها با هدف جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و حفاظت از امنیت اطلاعات و داراییهای مشتریان، توسط شرکت خدمات انفورماتیک اعمال شده بود.
از ظهر روز گذشته بود که طی حملات سایبری انجام شده، شرکت خدمات انفورماتیک، محدودیتهایی را برای خدمات کارت محور سه بانک ملی، تجارت و صادرات اعمال کرد تا از سرقت اطلاعات مشتریان جلوگیری کند.
نظر کاربران
دیگه. این رو هم دروغ می گید جلو چشمونه نمی تونیم کار کنیم همین الان می خواستم واریز کنم نشد
چی برطرف شد؟
حسابم غیرقابل استفاده ست
فقط خدمان کارت برگشته
اختلال پابرجاست، بانک صادرات و تجارت هنوز وارد سامانه نشده و اختلال دارد بانک ملی هم موجودی نمایش نمی دهد.
قطع و وصلی و باگ داره هنوز بین ۵ تا تراکنشم ۳ تاش باگ خورد