سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه نفت داده باشد، اطلاعی ندارم
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: وظیفه دولت، پشتیبانی از نیروهای نظامی برای انجام مأموریتهایشان است.
خبرگزاری دانشجو: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: وظیفه دولت، پشتیبانی از نیروهای نظامی برای انجام مأموریتهایشان است. سپاه برای تجهیز و پشتیبانی از یگانهای مختلف خود به بودجه نیاز دارد و دولت موظف است این بودجه را تأمین کند. دولت موظف به حمایت از نیروهای مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرتها درگیر جنگ باشد، این حمایت اهمیت بیشتری پیدا میکند.
رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم را به آن عزیزان دادیم.
ارسال نظر