۱۲۳۶۱۳۲
۱ نظر
۱۱۱۵۸
۱ نظر
۱۱۱۵۸
پ

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ساندویچ‌ها امروزه به یک از محبوب‌ترین غذاهای بین‌المللی تبدیل شده‌اند که حسابی پرطرفدارند و مناسب مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

برترین‌ها: ساندویچ‌ها امروزه به یک از محبوب‌ترین غذاهای بین‌المللی تبدیل شده‌اند که حسابی پرطرفدارند. به خاطر تنوع بالا و شکل و شمایل جمع و جور و البته زمان کمتری که برای تهیه آن ها لازم است، این فست فود جای خود را بین مردم باز کرده و مناسب مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

در این مطلب چند مدل ساندویچ مخصوص دورهمی و مهمانی‌های شما را معرفی کرده‌ایم:

ساندویچ مرغ و قارچ

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

در طرز تهیه انواع ساندویچ همیشه ساده ترین ها برگ برنده را در دست دارند. ساندویچ مرغ و قارچ همان طور که از اسمش مشخص است از قارچ و فیله مرغ درست می شود. در طرز تهیه آن هم سس خردل و سس مایونز به کار می رود. در کنار این مواد، ذرت، پنیر پیتزا و انواع ادویه ها، طعم آن را بسیار دوست داشتنی و لذیذ خواهند کرد.


ساندویچ مرغ هالوپینو

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ترکیب طعم مرغ با فلفل هالوپینو برای درست کردن یک ساندویچ ایده بی ‌نظیری است. فلفل هالوپینو یکی از خوشمزه ‌ترین انواع فلفل در دنیا است که مزه و عطر فوق العاده‌ای دارد. بنابراین اضافه کردن آن به غذا هم به طرز شگفت انگیزی موجب خوش طعم تر شدن آن می‌ شود.


ساندویچ پنیر کبابی یا پنیر گریل شده

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ساندویچ پنیر کبابی یا ساندویچ پنیر گریل شده شاید به اندازه دیگر فست فودها مثل پیتزا برای ما ایرانی ها شناخته شده نباشد. ولی در کل دنیا مهم و محبوب است تا جایی که یک روز را به آن اختصاص داده اند.

در حال حاضر هم هر روز به محبوبیت آن اضافه می شود. افراد زیادی در این روز، دور هم جمع می شوند و با درست کردن ساندویچ پنیر کبابی جشن می گیرند.


ساندویچ بوریتو مرغ

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

انواع ساندویچ های بوریتو حاوی مواد مختلفی هستند. پیتزای آن هم یکی از محبوت ترین پیتزاها است. می توان بوریتو را به صورت گیاهی و مخصوص وگان ها هم تهیه کرد. در طرز تهیه انواع ساندویچ بوریتو از نان تورتیلا، گوشت قرمز، گوشت بوقلمون، مرغ، پیاز، ذرت، سس سالسا، لوبیا قرمز یا سفید، ذرت، پیاز، خامه و مواد مختلف دیگر استفاده می شود.


 ساندویچ مرغ تندوری

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

مرغ تندوری از غذاهای خوشمزه هندی است که به صورت ساندویچی هم درست می شود. در این ساندویچ از سینه مرغ، سس سالسا، قارچ، کاهو، گوجه و ادویه مرغ تندوری استفاده می شود. می توانید این ساندویچ را به صورت تند و فلفلی یا ملایم درست کنید. استفاده از پنیر چدار هم می تواند طعم آن را دلپذیرتر کند.


ساندویچ فرانسوی مونت کریستو

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ساندویچ مونت کریستو یکی از مشهورترین ساندویچ ‌های فرانسوی لذیذ، خوشمزه و گرم است. این ساندویچ به اندازه اسنک و ساندویچ فرنچ تست مشهور است. اما با انواع ژامبون و پنیر و سایر مخلفاتی مثل مربا درست می شود. ساندویچ مونته کریستو یک انتخاب سریع و آسان برای وعده صبحانه، ناهار و شام، برای دانش ‌آموزان، دانشجویان و افراد شاغل است.


ساندویچ فرانسوی فرنچ تست

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ساندویچ فرنچ تست با پنیر گریل شده، یک اسنک نان و پنیر لذیذ و در عین حال مقوی است. این ساندویچ می تواند به عنوان میان وعده یا حتی غذای اصلی در وعده صبحانه و ناهار مدت زیادی شما را سیر نگه دارد. نان تست، پنیر چدار و کره مواد اصلی این ساندویچ ساده هستند. می توانید ساندویچ فرنچ تست را با انواع بیکن، ژامبون و سبزیجات تازه هم درست کنید و با گوجه فرنگی آن را تزیین و میل کنید.


 ساندویچ هات داگ خانگی

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

می دانستید هات داگ ساندویچ محبوب سیاستمداران مشهور دنیاست؟ در کنار خوشمزه بودن، این ساندویچ یک انتخاب مناسب برای مهمانی، وعده شام یا دورهمی های صمیمانه است. در طرز تهیه انواع ساندویچ هات داگ می توان آن را با مواد مختلفی تهیه کرد.

مثلا طرز تهیه هات داگ پنیری بسیار ساده است و سریع هم درست می شود. کافی است وقتی هات داگ داغ است، پنیر مورد علاقه‌تان را روی آن بریزید. اگر هم هات داگ را با قارچ و پنیر دوست دارید، مقداری قارچ تفت داده شده در کره به آن اضافه کنید.


ساندویچ پنینی مرغ

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ساندویچ پنینی یا «پانینی» اصالتا ایتالیایی یک ساندویچ ساده گریل شده یا کبابی است. در رستوران‌ها و مغازه‌های فست فود، این ساندویچ را معمولا با دستگاه پنینی ‌ساز و تحت فشار و با پرس درست می‌کنند. اما شما هم می توانید در خانه، بدون دستگاه و فر این ساندویچ ساده، خوشمزه و مقوی را درست کنید.

ساندویچ سپنینی را معمولا با گوشت گوساله به صورت رست بیف یا گوشت مرغ درست می‌ کنند. افزودن قارچ و مخلفات دیگر به آن هم به سلیقه شما برمی گردد.


ساندویچ شاورما مرغ

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

شاورما جزو غذاهای محبوب لبنانی و اصالتا عربی است  است که با سس مخصوصی با پایه ارده درست می‌شود. ساندویچ شاورما مرغ از آن دسته غذاهایی است که همه طعم آن را می ‌پسندند. درست کردن آن بسیار آسان است.، در ضمن وقت زیادی هم از آشپز نمی گیرد، در عوض تجربه چشیدن یک طعم لذیذ را به همراه دارد.

سینه مرغ، ماست چکیده، سیر، روغن زیتون و نان پیتا مواد اصلی تشکیل دهنده شاورما مرغ هستند. در ضمن ادویه شاورما شامل جوز هندی، زیره سبز، فلفل و نمک است که در آن به کار می رود.


ساندویچ املت پنیری تخم مرغ و بیکن

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ترکیب تخم مرغ و پنیر، یک ترکیب فوق العاده و مقوی است که در کنار پروتئین بالا، طعم بسیار لذیذی هم دارد. لازم به یادآوری هم نیست که با خوردن این غذا تا ساعت های زیادی می توانید احساس سیری کنید. در ساندویچ املت پنیری با تخم مرغ و بیکن، از پنیر چدار، پیازچه، تخم مرغ و گوجه فرنگی هم استفاده می شود. می توانید با استفاده از سس تند، آن را لذیذتر هم بکنید.


 ساندویچ چیکن سالاد

چند مدل ساندویچ ساده و شیک مخصوص مهمانی

ساندویچ چیکن سالاد با مرغ پخته شده بدون استخوان و ترکیب با کرفس، آبلیمو، سس مایونز، پیاز، نمک و فلفل سیاه درست می شود. در طرز تهیه این ساندویچ همه مواد به صورت لایه لایه روی هم گذاشته می شوند و نان روی آن ها قرار می گیرد. سپس نان را باید به اندازه دلخواه برش بزنید. این ساندویچ هم یک فینگر فود عالی برای مهمانی است و هم می تواند یک وعده غذایی مناسب برای کودکان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      نمیدونم چرا پنیر پیتزا این همه قیمتش نجومی باشه در حالی که تهیش با پنیر عادی تفاوت چندانی نداره و برای همین سالهاست که مزه پیتزا خونگی و این ساندویچ ها برامون ارزو شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج