۵۱۷۱۲
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

همیشه که نباید جوجه یا گوشت را کباب کنیم. می توان غذاهای سالم مانند بادنجان، مارچوبه و قارچ را هم کباب کرد و مزه کبابی آنها از خامشان بهتر است. اگر از کباب های معمولی خسته شده اید ابتکار به خرج دهید و خوراکی های زیر را کباب کنید و مزه آنها را هم امتحان کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!




برترین ها: همیشه که نباید جوجه یا گوشت را کباب کنیم. می توان غذاهای سالم مانند بادنجان، مارچوبه و قارچ را هم کباب کرد و مزه کبابی آنها از خامشان بهتر است. اگر از کباب های معمولی خسته شده اید ابتکار به خرج دهید و خوراکی های زیر را کباب کنید و مزه آنها را هم امتحان کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

توفو و تِمپه

ساندویچ های سبزیجات یخزده را فراموش کنید و بجای آنها توفو و تمپه را کباب کنید و میل کنید. کباب کردن باعث می شود که طعم بوداده خوب و مطبوعی به پروتئین سالم داده شود. سعی کنید توفو و تمپه سفتی انتخاب کنید که با کباب کردن وا نرود.

برای آنکه طعم توفو دربیاید، آن را قبل از کباب کردن در چاشنی بخوابانید و به آن آبلیمو و سیر و پیاز اضافه کنید و سپس هر طرف آن را 5 دقیقه کباب کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

کلم برگ

کلم برگ که غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان است، ستاره خوراکی های سالم است و می توان آن را به راحتی کباب کرد. کلم برگ با کباب شدن منبع بهتری از ویتامین کا - که برای گردش خون مهم است - می شود. برای درست کردن چیپس کلم برگ، آن را به روغن کانولا، نمک و فلفل آغشته کنید و سپس روی کاغذ روغنی در سینی فر بگذارید و ۱ تا ۲ دقیقه هر طرف آن را کباب کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

انجیر

یک انجیر کوچک ۳۰ کالری دارد و منبع خوبی از فیبر و پتاسیم است. فقط چند دقیقه کباب کردن باعث می شود که این میوه کاراملیزه و نرم شود. بعد از کباب کردن آن را با عسل و پنیر بز میل کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

کاهو

از سالادهای همیشگی خسته شده اید؟ این بار بجای سالاد درست کردن با کاهو آن را کباب کنید. بدین ترتیب طعمی نیمسوز و بافتی متفاوت به آن می دهید. برای آماده کردن آن، کاهو را با روغن زیتون آغشته کنید. سپس یک دسته کاهو را ۲ دقیقه کباب کنید. بعد با سس یا با روغن زیتون و نمک و فلفل میل کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

سیب

نه تنها می توانید با سیب پای سیب درست کنید، بلکه کباب خوبی هم با سیب می توان درست کرد. سیب را با کره، دارچین و آبلیمو آغشته کنید و کباب کنید. می توانید برای سرو کردن رویش کشمش و یک قاشق بستنی بریزید تا خوشمزه تر شود.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

نخود

معمولاً از نخود برای درست کردن فلافل یا آبگوشت یا ... استفاده می شود. ولی می توانید آن را کباب کنید و در ساندویچ سبزیجات بریزید. برای آماده کردن نخود کبابی، یک قوطی نخود کنسروی را خوب بشویید و آبگیری کنید. سپس به آن روغن زیتون، سیر، نمک و فلفل بزنید. بعد نخودها را داخل ظرف مخصوص فر ریخته و در فر بگذارید. آنقدر برشته و کباب کنید که نرمی دلخواهتان بدست آید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

موز

بجای درست کردن کباب های ناسالم، این بار موز را کباب کنید و با چیپس شکلات میل کنید. ابتدا پوست موز را بکنید و از طول آن را به دو نیم کنید. داخل فویل بپیچید و ۵ دقیقه آن را برشته کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

آووکادو

آووکادو منبعی غنی از پتاسیم، اسید فولیک، ویتامین ای و مواد غذایی دیگر است. یک آووکادوی متوسط حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ کالری دارد. آن را نصف کنید، پوستش را بکنید و هسته اش را در بیاورید. به آن آبلیمو و روغن زیتون اضافه کنید و دو تا سه دقیقه کباب کنید. سپس آووکادوی کباب شده را با سالاد یا جداگانه سرو کنید.

خوراکی های جدید، کباب های جدیدتر!

هلو

برای آنکه سالاد سالم تری درست کنید، از هلوی کبابی استفاده کنید. هلو و میوه های مشابه دیگر همچون آلو و شفتالو در مقابل بیماری های التهابی مانند دیابت و بیماری های قلبی از شما محافظت می کنند. هلو را به کره و آبلیمو آغشته کنید و کباب کنید. کمی بستنی وانیلی یا شربت به آن اضافه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج