جاباما
۱۰۰۵۲۹۴
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

ترافیک ستاره‌ها در صف اکران آنلاین

۸ فیلم سینمایی با حضور چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار، امیر جدیدی ، الناز شاکردوست ،امیر جعفری و فاطمه معتمد آریا در نوبت اکران اینترنتی قرار دارند.

روزنامه خراسان: ۸ فیلم سینمایی با حضور چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار، امیر جدیدی ، الناز شاکردوست ،امیر جعفری و فاطمه معتمد آریا در نوبت اکران اینترنتی قرار دارند.

از فروردین ماه که طرح اکران فیلم‌ها به صورت آنلاین با فیلم «خروج» اثر ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز شد، تا امروز هفت فیلم سینمایی در وی‌او‌دی‌ها به نمایش درآمده و بازیگرانی مانند طناز طباطبایی، رضا عطاران، مهناز افشار، مهتاب کرامتی و علی نصیریان با آثار مختلفی در سینمای آنلاین دیده شده‌اند. چند فیلم جدید در نوبت اکران آنلاین قرار گرفته‌اند و در روزهای آینده ستاره‌های فراوانی در سینمای آنلاین حضور خواهند داشت.

مهناز افشار

مهناز افشار سال گذشته سه فیلم «قسم»، «شاه‌کش» و «آشفته‌گی» را روی پرده داشت که هیچ کدام از این آثار به فروش بالایی در گیشه دست پیدا نکردند. با اکران آنلاین «مهمانخانه ماه نو» اکنون این بازیگر ، فیلم «گیلدا» و «ناگهان درخت» را آماده اکران دارد که از میان این دو، تکلیف «گیلدا» روشن شده و قرار است به صورت آنلاین به نمایش دربیاید، اما «ناگهان درخت» هنوز به اکران نرسیده.

فیلم «گیلدا» به کارگردانی مشترک امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی، سال ۹۵ ساخته شده و اکنون پس از چهار سال، اکران آنلاین فرصت خوبی برای نمایش این فیلم خواهد بود که پیشتر راهی به اکران نیافته بود. مهناز افشار ستاره شاخص فیلم است و سیاوش مفیدی، رضا شفیعی جم، حمیدرضا پگاه و هادی حجازی‌فر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار سال ۹۸ با فیلم پرفروش «سرخ‌پوست» اثر نیما جاویدی، حضور موفقی در سینما داشت. او اکنون سه فیلم «لتیان»، «مغز استخوان» و «سه کام حبس» را آماده اکران دارد که از میان آن‌ها فیلم «لتیان» به سینمای آنلاین رسیده است. این فیلم سال ۹۷ جلوی دوربین رفته و اولین تجربه علی تیموری در زمینه کارگردانی محسوب می‌شود. از جزئیات قصه این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است.

امیر جدیدی نقش اصلی فیلم را برعهده دارد و پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی و ستاره پسیانی نیز در «لتیان» ایفای نقش کرده‌اند. نمی‌توان فقط و فقط به واسطه حضور ستاره‌ها در فیلم، موفقیت و فروش خوب آن را به ویژه در سینمای آنلاین تضمین کرد، اما قطعا حضور ستاره‌ها در دیده شدن این فیلم بی‌تأثیر نخواهد بود.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی سال گذشته با فیلم کمدی «مطرب» ساخته مصطفی کیایی، در صدر گیشه بود و پس از شکست کمدی «لس‌آنجلس-تهران»، با «مطرب» حضور موفقی روی پرده سینما داشت. «مطرب» در روزهای قرنطینه، در نمایش خانگی هم به خوبی دیده شد. پرستویی که در سال‌های گذشته، در آثار غیرکمدی ایفای نقش کرده بود، سال ۹۷ در یک فیلم غیرکمدی دیگر یعنی «آنجا همان ساعت» بازی کرد و اولین همکاری‌اش با سیروس الوند، به واسطه این فیلم اتفاق افتاد. او اکنون تنها این فیلم را آماده اکران دارد که تیرماه، آنلاین اکران خواهد شد. این فیلم قصه زوجی را روایت می‌کند که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند. پرویز پرستویی ستاره شاخص فیلم است و ماهور الوند و شهرام حقیقت‌دوست دیگر بازیگران آن هستند.

امیر جدیدی

امیر جدیدی سال ۹۸ با فیلم «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان در سی‌وهشتمین جشنواره‌فجر دیده شد و به بهانه بازی خوب خود در این فیلم در نقش یک مأمور اطلاعاتی، مورد تحسین بعضی از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. او اکنون این فیلم و «لتیان» را آماده اکران دارد، با تعطیلی سینماها از «روز صفر» خبری نیست، اما این بازیگر به زودی با «لتیان» که با گریم متفاوتی در آن ظاهر شده در سینمای آنلاین حضور خواهد داشت.

باید تا زمان اکران فیلم صبر کرد و دید آیا او توانسته در ادامه بازی‌های خوب خود در فیلم «عرق سرد» و «هت‌تریک»، در این فیلم نیز نقش متفاوت و نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد یا خیر. در روزهای گذشته، نام امیر جدیدی به دلیل خبر بازی در فیلم جدید اصغر فرهادی به نام «قهرمان»، در صدر اخبار بوده است.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست سال گذشته دو فیلم پرفروش «شبی که ماه کامل شد» و «مطرب» را روی پرده سینماها داشت و هر دو فیلم به فروش خوبی در گیشه دست پیدا کردند. او سال گذشته برای بازی در فیلم «تی‌تی» اثر آیدا پناهنده بازی کرد و اکنون دو فیلم «سراسر شب» و «من می‌ترسم» را آماده اکران دارد که هر دو قرار است به صورت آنلاین نمایش داده شوند. الناز شاکردوست در هر دو فیلم با امیر جعفری همبازی بوده است.

فیلم «من می‌ترسم» در جشنواره فجر سی‌وهشتم، اکران شد اما حضور موفقی در جشنواره نداشت. بین این دو فیلم، «من می‌ترسم» شانس زیادی برای فروش خوب در سینمای آنلاین ندارد و «سراسر شب» محصول سال ۹۶ نیز بعید است مورد توجه ویژه مخاطبان عام سینما قرار بگیرد.

فاطمه معتمد آریا

فاطمه معتمد آریا هم اکنون سه فیلم «بنفشه آفریقایی»، «عامه‌پسند» و «مجبوریم» را آماده اکران دارد. از میان این فیلم‌ها، «بنفشه آفریقایی» که سال ۹۷ در جشنواره فیلم فجر اکران شد، جزو آثاری است که در صف اکران آنلاین قرار گرفته‌ است. این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، حضور چندان موفقی نداشت اما معتمدآریا برای بازی در آن، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

داستان «بنفشه آفریقایی» درباره زنی است که به همراه همسرش تصمیم می‌گیرد، همسر سابق خود را که در خانه سالمندان است، به خانه خود بیاورد. رضا بابک، سعید آقاخانی و ندا جبرئیلی دیگر بازیگران این فیلم هستند. معتمد آریا از چهارشنبه‌ هفته گذشته با فیلم «حکایت دریا» ساخته بهمن فرمان‌آرا به سینمای آنلاین آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج